مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت پروژکتور گلنور | پخش عمده گلنور

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت گلنورانواع پروژکتور و لیست قیمت پروژکتورهای گلنورثبت سفارش و دریافت قیمت پروژکتور گلنور در کلیدچی
لیست قیمت عمده پروژکتور گلنور

پروژکتور یکی از مهم ترین محصولات تامین روشنایی و نورپردازی فضای بیرونی می باشد. و مالکان بسیاری از پروژه ها و پیمانکاران بدنبال یک پروژکتور با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند. لیست قیمت پروژکتور گلنور

 

که شرکت گلنور توانسته است این نیاز را تامین نماید. گلنور یکی از بهترین تولید کنندگان نورافکن یا پروژکتور ال ای دی و گازی در ایران می باشد. که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و برخلاف کیفیت بالا قیمت مناسبی دارند.

 

لیست قیمت پروژکتور گلنور
پروژکتور آریل گلنور

 

یکی از مهم ترین مشخصه های تمامی محصولات گلنور گارانتی آن ها می باشد. شرکت گلنور بدلیل اعتماد به کیفیت محصولاتش، از ۲ سال تا ۵ سال محصولات خود را گارانتی کرده است. در بازاری که شرکت ها نهایتا تا ۱۸ ماه محصولات خود را گارانتی می کنند.

 

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت لیست قیمت پروژکتور گلنور و همچنین لیست قیمت چراغ خیابانی گلنور از مجموعه کلیدچی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتطر تماس کارشناسان ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

شرکت گلنور

شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. گلنور شرکتی با سابقه ۲۹ سال فعالیت می باشد.نکته ی قابل توجه این می باشد که این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و ۱۵ نفر پرسنل آغاز نموده است. و در هر سال پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته. و در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده محصولات روشنایی در ایران و خاورمیانه می باشد.

پروژکتور 100 وات روناک
پروژکتور روناک گلنور

برنامه ريزي و پاسخگویی به نیازهای گوناگون “صنعت و هنر روشنایی”  در راس فعالیت های گلنور قرار داده و با تکیه بر دانش روز و کادری مجرب توانسته است جایگاه ممتازی در این صنعت در کشور و منطقه کسب نماید.

 

شرکت گلنور در طی سه دهه فعالیت خود همواره در تلاش بوده است تا با تکیه بر دانش و فناوری نوین و همچنین با هدف ارتقای کیفیت محصولات روشنایی مطابق با استانداردهای بین المللی، بهترین ها را برای مشتریان خود طراحی و تولید کند.

 

لیست قیمت عمده پروژکتور گلنور
پروژکتور آریو گلنور

 

از جمله مهم ترین دستاوردهای گلنور در ۳۰ سال فعالیت خود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده محصولات روشنایی در ایران و خاورمیانه می باشد.
  2. گلنور طراح و مجری بزرگترین پروژه های نورپردازی در کشور می باشد.
  3. بیش از ۸۰ درصد روشنایی معابر کشور مربوط به تولیدات گلنور می باشد.
  4. گلنور تولیدکننده بهترین و پرفروش ترین چراغ خیابانی LED در ایران می باشد.
  5. شرکت گلنور موفق به صادر کردن محصولات خود به ۳۰ کشور جهان شده است.

 

جهت دریافت مشخصات پروژکتور ۲۰۰ وات آریو گلنور  بر روی لینک کلیک نمایید.

پخش عمده پروژکتور ماتریس گلنور
پروژکتور ماتریس گلنور

 

انواع پروژکتور و لیست قیمت پروژکتورهای گلنور

پروژکتور های گلنور از تنوع بسیار بالایی برخورداراند که داخل متن عکس هر کدام همراه با نام آن ذکر شده است. در ادامه انواع آن را ذکر خواهیم کرد:

  1. پروژکتور آریل گلنور (در توان های: ۳۵، ۵۰، ۷۵، ۱۰۰، ۱۵۰، ۱۷۵، ۲۰۰ وات) مناسب روشنایی محوطه های وسیع ، برج های روشنایی ، سالن ها و میادین ورزشی
  2. پروژکتور آریو گلنور (در توان های: ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۴۰ وات) مناسب روشنایی محوطه های وسیع ، برج های روشنایی سالن ها و میادین ورزشی
  3. نورافکن روناک گلنور (در توان های: ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰ وات) مناسب روشنایی محوطه های وسیع، برج های روشنایی
  4. نورافکن ماتریس گلنور (در توان های: ۶۰، ۱۸۰، ۲۴۰، ۳۰۰، ۳۶۰ و ۷۲۰ وات) جهت کاربری نورافکن، تونلی، Highbay و برج های مرتفع، توان ۷۲۰Wو ۳۶۰W منحنی فقط جهت کاربری نورافکن و برج های مرتفع میباشد.
  5. پروژکتور مارس گلنور ( در توان های: ۱۵۰ وات متال/سدیم، ۲۵۰ وات متال/سدیم/جیوه و ۴۰۰ وات متال/سدیم) مناسب روشنایی خارجی در ارتفاع ۴-۱۲ متر
  6. نورافکن ونوس گلنور ( در توان های:۱۰۰۰ وات سدیم/متال و ۲*۴۰۰ وات سدیم/متال ) مناسب روشنایی خارجی و برج های نوری در ارتفاع ۱۵-۳۰ متر

 

 

 

خرید عمده پروژکتور گلنور
پروژکتور گازی گلنور

 

ثبت سفارش و دریافت قیمت پروژکتور گلنور در کلیدچی

مجموعه کلیدچی پخش کننده عمده محصولات روشنایی ازجمله: چراغ خیابانی گازی، چراغ خیابانی LED، نورافکن گازی، نورافکن LED، چراغ پارکی، چراغ صنعتی، وال واشر و.. در مارک های گلنور، مازینور، صباترانس و.. می باشد. و پخش کننده انواع سیم و کابل با نازلترین قیمت به سراسر کشور می باشد.

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت لیست قیمت محصولات روشنایی کلیدچی و لیست قیمت پروژکتور گلنور و همچنین خرید پروژکتور صباترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید