مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لامپ بخار سدیم | قیمت عمده لامپ گازی پارس شهاب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات، خرید و قیمت عمده لامپ بخار سدیمکاربرد لامپ های گازی سدیم در کجاست؟فعالیت سایت کلیدچی
خرید عمده لامپ گازی نور

مشخصات، خرید و قیمت عمده لامپ بخار سدیم

هرگاه از روشنایی شهری صحبت میکنیم نام لامپ بخار سدیم به ذهنمان می آید. زیرا که برای ایجاد روشنایی معابر اصلی و در کل محوطه های باز از این لامپ استفاده می شود.

کلیدچی به پخش عمده انواع لامپ گازی به سراسر کشور می پردازد. و در این زمینه با شرکت های معتبری همکاری دارد. مشتریان عزیز جهت خرید انواع لامپ گازی پارس شهاب فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

 

قیمت لامپ 70 وات سدیم
فروش عمده لامپ گازی پارس شهاب

شرکت پارس شهاب، نور، نورافشان، اسرام، اصرام و… از جمله بهترین تولیدکنندگان لامپ های گازی از جمله لامپ بخار سدیم در ایران می باشند. پارس شهاب به عنوان نخستین تولیدکننده انواع لامپ های گازی HID (High Intensity Discharge) در ایران می باشد.

و  به منظور تأمین نیاز کشور در این زمینه، جهت روشنایی معابر، خیابان ها و جاده های بین شهری، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز نمود. محصولات تولیدی شرکت از عوامل اصلی تأمین امنیت و سلامت شهروندان، اماکن و ابنیه محسوب می گردد.

 

کاربرد لامپ های گازی سدیم در کجاست؟

رنگ نور این لامپ زرد مایل به نارنجی می باشد. طول عمر و بهره نوری در این لامپ ها زیاد است اما به علت رنگ نور آن از این لامپ بیشتر در بنادر و معابر شهری برون شهری و شریانی استفاده میشود. و در مکان هایی که استقرار در آن ها زیاد است و شلوغ و پر تردد هستند استفاده نمی شود .

 

خرید عمده لامپ گازی نور
لیست قیمت لامپ بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید

لامپ سدیم پارس شهاب در توان های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۱۱۰، ۱۵۰ ،۲۱۰، ۲۵۰، ۳۵۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۰۰۰ وات تولید می گردد. تولیدات این شرکت از بهترین کیفیت برخوردار می باشند و همچنین قیمت آن نیز برای مشتریان مناسب می باشد.

فعالیت سایت کلیدچی

مجموعه کلیدچی پخش کننده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن در ایران می باشد. همچنین پخش عمده انواع سیم و کابل یکی دیگر از زمینه های فعالیت مجموعه ما تحت برند کابلچی می باشد.

 

قیمت کله چراغ خیابانی
جهت دریافت قیمت عمده لامپ لاکپشتی یا قیمت عمده چراغ خیابانی لاکپشتی با ما در ارتباط باشید.

در این زمینه ما با بهترین برندها و معتبرترین برندهای بازار همکاری داریم. و سعی همکاران ما بر این است تا با کیفیت ترین و معتبر ترین برندهای بازار را با نازلترین قیمت ممکن برای شما عزیزان فراهم آورد.

مشتریان عزیز جهت خرید سیم و کابل به صورت عمده روی لینک روبرو کلیک نمایید: پخش کابل خودنگهدار

و همچنین جهت خری انواع لامپ گازی پارس شهاب ازجمله خرید لامپ بخار سدیم پارس شهاب و دریافت لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید