مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی led – تضمین اصالت کالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید چراغ خیابانی LED با نازلترین قیمت ممکنویژگی چراغ های ال ای دیانواع چراغ خیابانی ledچراغ خیابانی led ستاره مارک گلنورچراغ خیابانی cob صباترانسچراغ خیابانی شایان برقنحوه ثبت سفارش
خرید چراغ خیابانی 125 وات پارس

خرید چراغ خیابانی LED با نازلترین قیمت ممکن

خرید چراغ خیابانی LED-چراغ خیابانی ال ای دی نسل جدید چراغ های خیابانی می باشد. ال ای دی در قرن بیستم وارد دنیای تکنولوژی شد و اکثر صنایع جهان را متحول نمود.

ال ای دی ها دارای ویژگی های منحصربفردی می باشند که همین باعث شد تا دنیای ما را با سرعت بیشتری به جلو سوق دهند. صنعت روشنایی نیز از این قضیه مستثنی نبوده. لامپ های LED، پروژکتور های LED، چراغ خیابانی LED و… .

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی LED با نازلترین قیمت به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی ال ای دی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایند.

مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت. اما، چنانچه درخواستتان فوری می باشد میتوانید از طریق شماره های موجود در سایت با مجموعه ما ارتباط حاصل فرمایید.

خرید چراغ خیابانی led

 

ویژگی چراغ های ال ای دی

چراغ های ال ای دی دارای ویژگی های منحصربفردی می باشند که در کاهش هزینه ها بسیار موثر است. و بیشتر دولت ها برای جایگزینی چراغ های خیابانی ال ای دی به جای چراغ خیابانی گازی در حال برنامه ریزی اند.

و همچنین این ویژگی ها استفاده از چراغ های ال ای دی را به نسبت چراغ های گازی بسیار مقرون بصرفه نموده است.

  1. اولین ویژگی این چراغ ها طول عمر طولانی آنها می باشد. در بدترین حالت طول عمر این چراغ ها سه برابر چراغ های قدیمی می باشد.
  2. ال ای دی ها با محیط زیست سازگاری بیشتری دارند. در لامپ های گازی بخار جیوه و بخار سدیم از گازهای سمی استفاده شده. که در صورت شکستن این لامپ ها آزاد میشوند و به محیط زیست و جانداران آسیب می رسانند.
  3. مصرف کمتر انرژی:  led ها تولید گرمای کمتری انجام می دهند. و حدود ۸۰ درصد برق دریافتی را به نور تبدیل می کنند. خرید چراغ خیابانی LED

 

 

چراغ خیابانی تیر برق

 

  1. بلافاصله بعد از روشن شدن، چراغ های ال ای دی به حداکثر میزان نوردهی می رسند. در حالی که چراغ های گازی بعد از روشن شدن بعد از ۱۰ دقیقه به حداکثر نوردهی خود می رسند.
  2. چراغ های گازی با گذشت زمان دچار افت نور می شوند. در حالی که این اتفاق برای چراغ های ال ای دی نمی افتد.
  3. هزینه تعمیر و نگه داری این چراغ ها پایینتر از چراغ های گازی می باشد. در نهایت می توان گفت این چراغ ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه تر می باشند.

انواع چراغ خیابانی led

چراغ خیابانی led در دو مدل مختلف می باشد. تفاوت اصلی این چراغ ها در چیپ آن ها و نحوه قرار گیری ال ای دی ها بر روی بورد می باشد. این دو مدل عبارتند از: چراغ خیابانی SMD و چراغ خیابانی COB.

این چراغ ها بسته به مکانی که  در آن نصب می شوند و مدل پخش نوری که مورد نیاز پروژه ها می باشد، مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ خیابانی SMD نور راپخش می کند. و چراغ خیابانی COB نور را متمرکز می کند.

 

چراغ خیابانی ال ای دی گلنور

البته لازم به ذکر می باشد  بدلیل اینکه ال ای دی ها در SMD ها جداگانه  می باشند( چیپ آن نقطه نقطه می باشد). گرما زودتر خارج می شود.

اما در COB ها بدلیل اینکه ال ای دی های آن به هم پیوسته می باشد. گرمای بیشتری تولید می شود. و به ماده ی خنک کننده (هت سینک) بیشتری نیاز می باشد.

چراغ خیابانی led ستاره مارک گلنور

چراغ خیابانی ستاره پرفروش ترین چراغ خیابانی ال ای دی در ایران می باشد. این چراغ خیابانی چراغی از نوع LED ست که به صورت تخصصی برای تامیین روشنایی معابر شهری، فرعی، شریانی و جاده‌ای طراحی و تولید شده است. چراغ خیابانی ال ای دی ستاره با بهره‌مندی از منبع نوری SMD LED، با بهره نوری بالا و منحنی‌های پخش نور متنوع و بهینه، بهترین گزینه برای طراحان روشنایی جهت تامین روشنایی انواع معابر شهری و برون شهری با کلاس‌های روشنایی مختلف می باشد. این چراغ خیابانی س توانسته با صرفه‌جویی انرژی به میزان ۷۰ درصد و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات به عنوان یک چراغ کارآمد در صنعت روشنایی مورد استفاده قرار بگیرد .

چراغ خیابانی cob صباترانس

روشنایی صبا ترانس با بیش از دو دهه سابقه، پیشرو در صنایع روشنایی کشور و تولید داخلی انواع وال‌واشر، پروژکتور، جت‌لایت و چراغ‌های خیابانی می‌باشد.
شرکت صبا ترانس علاوه بر تولید ترانس لامپ‌های گازی مانند هلیم، سدیم و جیوه، اقدامات گسترده و درخور توجهی نیز در تولید انواع پروژکتورهای فوق کم مصرف  COB ،LED و SMD را رقم زده‌ ‌است. که محصولات این شرکت دارای تنوع بسیار در وات و مدل میباشد. چراغ خیابانی سی او بی صباترانس یکی از پرفروشترین و محبوبترین محصولات این شرکت میباشد‌. این چراغ خیابانی در ۴ توات، ۵۰ وات، ۱۰۰ وات، ۱۵۰ وات و ۲۰۰ وات تولید و به بازار عرضه میگردد.

چراغ خیابانی شایان برق

یکب دیگر از بهترین چراغ های خیابانی ال ای دی در ایران چراغ خیابانی led شایان برق میباشد که در ادامه به معرفی این شرکت خواهیم پرداخت.

گروه صنعتی شایان برق در سال ۱۳۷۲ به منظور طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و رایانه ای تاسیس گردید و در سال ۱۳۷۹ تحولاتی در ساختار تشکیلاتی و امکانات شرکت ایجاد شد. که ماحصل آن توسعه و تنوع محصولات (ساخت تزئینات الکترونیکی شهری نظیر درختان و نمادها و المان های دکوراسیون رنگی LED) و عرضه چندین هزار نوع از این کالاها به شهرداری ها بوده و سبب تزئین وزیبائی صدها میدان و فضای عمومی در کشور گردیده است. امکانات و تجهیزات این مجموعه تولیدی و از جمله بنای کارخانجات عظیم ما در شهرک صنعتی شماره ۳ اراک و تبدیل این شرکت به بزرگترین تولید کننده مبتکر در عرضه محصولات مختلف مبتنی بر تکنیک LED را به دنبال داشت. ساخت برج های عظیم نوری، پایه چراغهای اتوبانی و خیابانی و دهها نوع محصول جدید (با اضافه شدن بخشها و سوله های گسترده و مجهز مربوط به ساخت سازه های فلزی) در کنار امکانات منحصر به فرد تولید محصولات الکترونیکی و ال ای دی ، نهایتا به شکل گیری گروه صنعتی شایان برق (بعنوان صنعتگری پویا، نمونه،کارآفرین و برتر در منطقه) منجر گردید.

نحوه ثبت سفارش

زمینه فعالیت مجموعه کلیدچی پخش انواع چراغ خیابانی گازی، چراغ خیابانی LED، پروژکتور گازی، پروژکتور LED، متعلقات چراغ خیابانی و انواع سیم و کابل می باشد.

مشتریان عزیز کلیدچی جهت خرید هر کدام از این اقلام می توانند با مجموعه ما ارتباط حاصل فرمایند. جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین خرید چراغ خیابانی LED فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما ارتباط خواهند گرفت.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید