مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پروژکتور صبا ترانس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت و خرید عمده پروژکتور صبا ترانسشرکت صباترانستنوع محصولات صباترانسلیست محصولات صباترانسنحوه خرید و ثبت سفارش پروژکتور صبا ترانس
خرید پروژکتور صبا ترانس

قیمت و خرید عمده پروژکتور صبا ترانس

پروژکتور یکی از مهم ترین محصولات روشنایی می باشد که در فضاهایی مانند بیلبوردها، کارگاه ها، فضاهای سبز،تونل ها، برج های نوری، استادیوم های ورزشی و… را قابلیت استفاده دارد. در نتیجه یکی از پرفروش ترین اقلام روشنایی می باشند و مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع پروژکتور به سراسر کشور می پردازد.(خرید پروژکتور صبا ترانس)

 

پروژکتورها براساس نوع لامپشان نام گذاری می شوند. به طور مثال در پروژکتور متال هالید لامپ متال هالید، در پروژکتور بخار سدیم لامپ بخار سدیم و در پروژکتورهای ال ای دی از دیودهای ساطع کننده نور موسوم به ال ای دی استفاده شده است.

فروش پروژکتور صبا ترانس
خرید عمده پروژکتور صباترانس

پروژکتورهای گازی که نوع قدیمی پروژکتورها می باشند ( پروژکتور متال هالید، بخار جیوه و بخار سدیم) بیشتر در واتهای بالا تولید می شوند. ۱۵۰، ۲۵۰ وات ۴۰۰ وات و ۱۰۰۰ وات.

 

اما پروژکتورهای ال ای دی از واتهای نیز  تولید میگرندد. تا مناسب و پاسخگویه نیاز های مختلف باشد. این پروژکتور نسل جدید تکنولوژی پروژکتورها می باشد که ویژگی ها و برتری های زیادی نسبت به نمونه قبل و قدیمی دارد.

خرید محصولات صباترانس
خرید عمده پروژکتور لانو صباترانس

شرکت صباترانس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروژکتور ال ای دی در ایران می باشد. که مجموعه ما به پخش مستفیم این اقلام از کارخانه به دست مصرف کننده می پردازد.

 

مشتریان عزیز جهت خرید انواع پروژکتور ال ای دی صباترانس و دریافت لیست قیمت صباترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس کارنشاسان بخش فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

شرکت صباترانس

گروه روشنایی صبا ترانس با بیش از دو دهه سابقه ، پیشرو در تولید صنایع روشنایی کشور می باشد. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با تولید انواع ترانس گازی آغاز نمود. اما اکنون بیشتر برو روی تولید پروژکتور تمرکز دارد.

 

شرکت صباترانس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروژکتور LED و یکی از معتبرترین های بازار می باشد. که توانسته بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. به طوریکه می توان گفت پروژکتورهای صباترانس معروفترین پروژکتورهای ال ای دی ایران می باشند.

شرکت صباترانس
پخش عمده صباترانس

کیفیت بالای محصولات صباترانس در کنار قیمت مناسب و مقرون بصرفه و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش از دلایل پرفروش بودن محصولات این شرکت می باشد.

 

انواع پروژکتور LED و وال واشر دو محصول اصلی تولیدی این شرکت می باشند. که در ادامه به ذکر انواع آنها و مشخصات آنها خواهیم پرداخت. مشتریان عزیز جهت خرید پروژکتور صبا ترانس و همچنین خرید محصولات صباترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

تنوع محصولات صباترانس

محصولات صباترانس از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. از تنوع مدل گرفته تا تنوع در وات های تولیدی برای پروژکتورها. و وال واشرها نیز در توان های متنوع و در سایز های متنوع تولید میگردند. که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

پروژکتورهای LED صباترانس با توجه به درجه حفاظت بالای آن که IP65 است، در مقابل عوامل محیطی مانند نور خورشید، گرد و غبار، سرما، گرما، بارندگی و رطوبت ضد آب محافظت می شود. نوردهی بالای این پروژکتورها موجب می شوند که از آنها در محیط های بزرگ و صنعتی استفاده شود.

خرید پروزکتور صبا ترانش
لیست قیمت صباترانس

برخی از پروژکتورهای صبا علاوه بر نصب بر بیلبوردها، تونل ها و.. قابلیت نصب بصورت سقفی و یا دیواری را نیز دارند. طول عمر پروژکتورهای صباترانس به طور میانگین ۵۰۰۰ ساعت می باشد. و در طول زمان دچار افت نوردهی نمی شوند. یکی دیگر از ویژگی های این پروژکتورها حفظ عملکرد مناسب در دماهای پایین و زیاد می باشد.

 

جنس بدنه این پروژکتورها از آلومینیوم می باشد که هم باعث سبک شدن وزن آنها می شود و هم در برابر فرسایش و زنگ زدگی تا حد بالایی مقاوم می باشد. همچنین پروژکتورهای صباترانس در دو دسته COB و SMD تولید میگردند. که هر دوی این پروژکتورها مصرف انرژی بسیار پایینی نیز دارند.

 

بسیاری از شرکت های تولیدکننده پروژکتور، این محصول را در دو طیف رنگ نوری مهتابی (سفید) و آفتابی (زرد) تولی می کنند. اما صباترانس بسیاری از پروژکتور های خود را در رنگ نورهای آفتابی، مهتابی، سبز، آبی، انبه‌ای، بنفش، قرمز و مولتی کالر تولید می کنند. در ادامه متن با ما همراه باشید که به معرفی پروژکتور های صباترانس خواهیم پرداخت.

 

لیست محصولات صباترانس

  1. پروژکتور LED فلت در وات های: ۶، ۷، ۸ ۹، ۱۶، ۱۸، ۲۴، ۳۶، ۴۸، ۱۰۰
  2. سلولی در وات های: ۳۰، ۴۸، ۹۶
  3. دفنی در وات های: ۱، ۳، ۵، ۱۲، ۱۸
  4. پروژکتور تخت COB و SMD در وات های: ۱۰، ۲۰ ۳۰، ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰
  5.  IPAD COB در توان های: ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۳۰۰
  6. IPAD SMD  در توان های: ۳۰، ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰
  7. پروژکتور LANO در توان های: ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰
  8. IPAD LED در توان های ۶۰، ۷۲، ۱۲۰
  9. پروژکتور پگجره ای مربع در توان های: ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰، ۳۵۰، ۴۵۰، ۵۵۰، ۶۵۰
  10. پروژکتور پنجره ای گرد در توان های: ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰
  11. شیپوری در توان های: ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۰۰۰
  12. لنزدار ( بدنه سنگین) در توان های: ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۰۰، ۴۰۰
  13. چراغ خیابانی SMD در توان های: ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۰۰
  14. چراغ خیابانی COB در توان های: ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰

نحوه خرید و ثبت سفارش پروژکتور صبا ترانس

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید