مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانس | ارسال به سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانس با نازلترین قیمتویژگی پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانسفعالیت مجموعه کلیدچیخرید آنلاین پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانس:
خرید پروژکتور صباترانس

پخش پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانس با نازلترین قیمت

پروژکتور یا نورافکن یکی از مهم‌ترین محصولات روشنایی باشد که در فضاهای وسیع بازار از جمله پارک ها، استادیوم ها، سالن های ورزشی، سوله ها، کارخانه ها، بیلبورد های تبلیغاتی و… مورد استفاده قرار می گیرد. پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانس

پروژکتور ها در گذشته توسط لامپ های داروسازی از جمله لامپ بخار سدیم، لامپ متال هالید( پرمصرف ترین آن )و لامپ بخار جیوه روشن می شدند. این پروژکتورها با توجه به نام لامپ شان نامگذاری می شدند.

پروژکتور IPAD SMD پخش عمده
پروژکتور IPAD SMD

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی پروژکتور های ال ای دی با پرسه وجود گذاشتن این پروژکتور هات از ویژگی‌های منحصر به فرد و مزیت های بسیاری نسبت به نورافکن های گازی برخوردار می باشند. که در ادامه به ذکر برخی از مزیت های این پروژکتورها خواهیم پرداخت.

ویژگی پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانس

پروژکتورهای صباترانس از تنوع بسیار بالایی برخوردار می شوند می باشند به طوری که پروژکتور ۱۰۰ وات صبا ترانس در چندین مدل تولید می‌شود. از جمله پروژکتور لانوی صبا ترانس، پروژکتور آیپد اس ام دی صبا ترانس، پروژکتور تخت صبا ترانس، پروژکتور پنجره‌ای گرد صباترانس، پروژکتور پنجره‌ای مربع صبا ترانس و  پروژکتور لانو

  1. طول عمر بسیار بالا
  2. بازدهی نوری بالا
  3. تولید حرارت بسیار کم
  4. هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم
  5. ایجاد نور با کیفیت
  6. مصرف برق بسیار کم
پروژکتور ۱۰۰ وات IPAD SMD

فعالیت مجموعه کلیدچی

کلیدچی به پخش عمده انواع محصولات روشنایی از جمله پروژکتور۱۰۰ وات  صبا ترانس و انواع پروژکتور و چراغ خیابانی و همچنین پخش عمده انواع سیم و کابل به سراسر کشور می پردازند. مجموعه ما در بازار در بزرگترین بورس لوازم روشنایی و برقی ایران یعنی بازار لاله زار تهران فعالیت دارد. دفتر این مجموعه در بازار لاله زار واقع شده است تا مشتریان عزیز برای خرید به صورت حضوری می توانند به دفتر ما در لاله زار مراجعه نمایند.

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید عمده انواع کابل

خرید عمده پروژکتور 100 وات صباترانس
پروژکتور لانو صباترانس

خرید آنلاین پروژکتور ۱۰۰ وات صباترانس:

اما برای عزیزانی که در شهرستان واقع هستند و امکان خرید به صورت حضوری  میسر نمی باشد می توانند سفارشات خود را آنلاین ثبت نام نمایند همکاران ما در مجموعه کلیدچی بارشان را در همان روز از طریق باربری یا هر مسیر حمل و نقل دیگر که برایشما عزیزان میسر می باشد ارسال می شود.

پروژکتور 100 وات صباترانس
پروژکتور صبا ترانس مدل گرد پنجره‌ای

جهت خرید انواع پروژکتور و پروژکتور ۱۰۰ وات صبا ترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما ارتباط خواهند گرفت چنانچه درخواست تا نخوری میباشد از طریق شماره های موجود در سایت با همکاران ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید