مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی ال ای دی با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

 پخش عمده و خرید چراغ خیابانی ال ای دی-کلیدچیچراغ خیابانی LED چیست؟ویژگی چراغ های ال ای دینحوه ثبت سفارش
خرید چراغ خیابانی led

 پخش عمده و خرید چراغ خیابانی ال ای دی-کلیدچی

خرید چراغ خیابانی ال ای دی نسل جدید چراغ خیابانی می باشد. این چراغ ها قدمت زیادی ندارند و حدود یک دهه از ورود آنها به بازار روشنایی نمیگذرد. و به سرعت در حال جایگزینی با نمونه های مشابه قدیمی می باشد.

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی ال ای دی به سراسر کشور می پردازد. و سعی دارد تا این اقلام را با نازلترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

انسان متمدن به نور و روشنایی در تاریکی اهمیت زیادی میداده. و همواره در حال پیدا کردن روش جدیدی برای روشن کردن خانه ها، معابر و… در شب بوده است. چراغ خیابانی تاریخچه ای سه هزار ساله دارد. که در این مدت همواره مدل های بهتر و کارآمد تری تولید شده اند.

 

خرید عمده چراغ خیابانی ال ای دی

 

چراغ خیابانی گازی نسل پیشین چراغ خیابانی می باشد که در حال حاضر نیز از رواج بالایی برخوردار می باشند. با تولید ال ای دی ها، این تکنولوژی به دنیای روشنایی نیز پا گذاشت و این صنعت را متحول نمود.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت عمده چراغ خیابانی ال ای دی، خرید چراغ خیابانی ال ای دی، خرید چراغ خیابانی ۱۰۰ وات ال ای دی فرم مشاوره و فروش داخل سایت را تکمیل نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

چراغ خیابانی LED چیست؟

چراغ های LED به عنوان چراغ یکپارچه شناخته می شوند. زیرا در اغلب موارد، نورافکن و تمامی قطعات به کار رفته، به صورت یکپارچه بوده و از هم جدا نمی شوند. در این چراغ ها از دیود های ساطع کننده نور برای تولید نور استفاده می شود. که بر روی یک بورد و با پنل قرار می گیرند.

این پنل ها نیز به صورت مستقیم برروی قسمتی به نام هت سینک قرار می گیرند. هت سینک خنک کننده ال ای دی ها می باشد. و کمک می کند جریان هوا در   ال ای دی ها راحت تر شود.

مشاوره و فروش

امروزه با توجه به روند روز افزون مصرف برق، انواع چراغ خیابانی LED به علت بازدهی بالا و مصرف برق پایین روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.  همواره شرکت ها در تلاش اند تا اندک معایب این چراغ ها را برطرف نمایند.

مشتریان عزیز کلیدچی برای دریافت لیست قیمت و خرید چراغ خیابانی ال ای دی فرم مشاوره و فروش در قسمت بالا را تکمیل نمایید. و منتطر تماس کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

 

ویژگی چراغ خیابانی ال ای دی

در بازار داخلی ایران برند های زیادی به تولید چراغ خیابانی ال ای دی می پردازند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت مازینور، گلنور، صباترانس، پارس
شهاب، آوانور و… اشاره نمود.

شرکت ما با بهترین و معتبر ترین برندهای بازار همکاری دارد. و سعی دارد تا این برندها را با نازلترین قیمت ممکن تهیه و به مشتریان ارائه دهد. محبوبترین نوع چراغ های led ، چراغ SMD می باشد. این چراغ نور بیشتری نسبت به چراغ COB تولید می نماید.

 

ویژگی چراغ های ال ای دی

چراغ های led از ویژگی های منحصربفرد و خاصی نسبت به چراغ های گازی برخوردار می باشند. و همین باعث رواج بیشتر این چراغ ها شده است. از جمله ویژگی این چراغ ها می توان به موارد زیر اشاره نمود: خرید چراغ خیابانی ال ای دی

  1. مصرف بسیار پایین انرژی: این چراغ ها مصرف برق بسیار پایین تری نسبت به چراغ های گازی دارند.
  2. ایجاد گرمای کمتر: چراغ های قدیمی گرمای زیادی تولید میکردند، علی الخصوص در معابر کوچک.
  3. طول عمر بالا: این چراغ ها در بدترین حالت سه برابر چراغ های قدیمی طول عمر خواهند داشت.
  4. سازگاری با محیط زیست: در ساخت چراغ های قدیمی از مواد سمی و خطرناک استفاده می شود. که در صورت شکستن و خروج این گازها به محیط زیست یا جانداران آسیب وارد می شود.
  5. داشتن هزینه های کمتر: این چراغ ها هزینه برق کمتر و هزینه تعمیر و نگه داری بسیار کمتری نسبت به چراغ های قدیمی دارند. از این رو این چراغ ها مقرون به صرفه می باشند. خرید چراغ خیابانی ال ای دی

خرید عمده چراغ خیابانی ال ای دی

نحوه ثبت سفارش

خرید چراغ خیابانی ال ای دی-مجموعه ما حدود یک دهه می باشد که در بازار لاله زار تهران فعالیت دارد. فعالیت مجموعه ما به صورت تخصصی پخش عمده انواع سیم و کابل و پخش عمده انواع چراغ خیابانی به همراه متعلقات به سراسر کشور می باشد.

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سیم و کابل و همچنین دریافت قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید: قیمت عمده سیم و کابل

مجموعه ما در این دو زمینه با شرکت ها و برندهای معتبر کشور همکاری دارد و توانسته با حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. هدف مجموعه ما این است که برند های معتبر موجود در بازار را با نازلترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

خرید و ثبت سفارشات شما عزیزان، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری امکان پذیر می باشد. و مشاورین ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ ال ای دی و خرید چراغ خیابانی ال ای دی به صورت عمده فرم مشاوره و فروش داخل سایت را پر نمایید. و منتطر تماس کارشناسان ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

چنانچه درخواست تان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت ما با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید