مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت چراغ خیابانی-پخش عمده انواع چراغ خیابانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش ، مشخصات و لیست قیمت چراغ خیابانیپخش و لیست قیمت عمده چراغ خیابانیچراغ خیابانی ال ای دی یا گازی؟چراغ خیابانی را به صورت عمده از کجا تهیه کنیم؟

فروش ، مشخصات و لیست قیمت چراغ خیابانی

لیست قیمت چراغ خیابانی-اهمیت نور در گذرگاه‌ها و معابر ما را نمی‌توان نادیده گرفت. فراتر از نور طبیعی ارائه شده توسط خورشید و ماه، انسان ها هزاران سال است که از آتش برای روشن کردن راه خود استفاده کرده اند.

مشعل های دستی اولین وسایلی بودند که این نیاز را برآورده کردند. چراغ خیابانی روشنایی با موقعیت ثابت می باشد. اولین نمونه این نوع چراغها به ۵۰۰ سال قبل از میلاد در چین برمیگردد.

لیست قیمت چراغ خیابانی

مجموعه ما به پخش عمده انواع چراغ خیابانی به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و خرید چراغ خیابانی به صورت عمده فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

پخش و لیست قیمت عمده چراغ خیابانی

طی سالیان انواع مدل های روشنایی با موقعیت ثابت و یا همان چراغ خیابانی اختراع شدند، و هر بار مدلی جدیدتر و کارآمدتر. در حال حاضر دو مدل چراغ خیابانی برای روشنایی خیابان ها و معابر رایج می باشد. چراغ خیابانی گازی یا hid و چراغ خیابانی led.

 

چراغ خیابانی تیر برق

 

استفاده از چراغ خیابانی گازی رایجتر می باشد. مدل ال ای دی چند سالی می باشد که وارد بازار شده است. اما به دلیل ویژگی های منحصربفردی که این چراغ دارد، دولت ها در سراسر جهان در حال برنامه ریزی برای جایگزینی این چراغ به جای مدل گازی می باشند.

در ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید چراغ خیابانی فعالیت دارند که ازجمله معروفترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود: شرکت گلنور ( بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی در ایران)، مازینور (بدلیل برند بودن از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد)، صباترانس (تولیدکننده اختصاصی انواع چراغ و پروژکتور و وال واشر ال ای دی)، اطلس نور و…

چراغ خیابانی ال ای دی یا گازی؟

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری همواره روش های بهتر و کارآمدتری برای پاسخگویی به نیازهای انسان وارد عرصه میشود. هدف از روشنایی خیابان ایمنی رانندگان، وسایل نقلیه اضطراری، دوچرخه‌سواران، دوندگان و پیاده‌روها، چه تیر چراغ‌های تزئینی باشد که برای عابران پیاده در مراکز شهر و محله‌ها روشنایی می‌دهد، چه تیرهای چراغ برق خیابان ها و اتوبان ها  که شهرها را به هم متصل می کنند می باشد.

 

چراغ خیابانی ال ای دی گلنور

چراغ های ال ای دی نسبت به چراغ های گازی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. و قیمت چراغ های گازی پایینتر می باشد. البته لازم به ذکر می باشد که هزینه چراغ های ال ای دی نیز پایینتر از چراغ های گازی می باشد. اما بسته به مکان و نوع نوری که لازم می باشد چراغ های ال ای دی و یا چراغ گازی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

چراغ خیابانی را به صورت عمده از کجا تهیه کنیم؟

مشتریان عزیز می توانند انواع چراغ خیابانی را به صورت عمده از سایت کلیدچی و یا از دیگر سایت های معتبر تهیه نمایند. مجموعه کلیدچی در زمینه چراغ خیابانی و متعلقات آن با شرکت های معتبری همکاری دارد.

عمده فعالیت مجموعه ما برروی فروش و صادرات انواع چراغ خیابانی، انواع پروژکتور و پخش و صادرات انواع سیم و کابل می باشد. و همچنین مجموعه ما سعی دارد تا بهترین و معتبرترین برندها را با نازلترین قیمت ممکن برای شما عزیزان فراهم نماید.

لیست قیمت عمده چراغ خیابانی

جهت دریافت لیست قیمت انواع سیم و کابل و خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک کلیک نمایید: نمایندگی سیم و کابل ماهان

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی و خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتطر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید