مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ تیر برق-پخش عمده چراغ خیابانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید چراغ خیابانی تیر برق- پخش عمده چراغ خیابانی از مجموعه کلیدچیچراغ خیابانی و انواع آنچراغ خیابانی تیر برق گازی یا قدیمیمتعلقات چراغ خیابانیخرید چراغ خیابانی ال ای دی تیر برقچراغ خیابانی COBچراغ خورشیدی خیابانیچراغ خیابانی گلنورچراغ خیابانی صباترانسثبت سفارش در مجموعه کلیدچی
فروش چراغ خیابانی لاکپشتی

خرید چراغ خیابانی تیر برق- پخش عمده چراغ خیابانی از مجموعه کلیدچی

خرید چراغ تیر برق-روشنایی در طول شب برای انسان متمدن امروزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، مخصوصا روشنایی معابر.چراغ خیابانی یکی از مهم ترین اقلام جهت روشنایی خیابان ها و فضاهای سرباز می باشد.از چراغ خیابانی برای روشنایی معابر شهری، معابر روستایی، اتوبان ها، فضاهای تفریحی، خرید حهت روشنایی باغ ها و املاک شخصی و… استفاده می شود.

چراغ خیابانی ها انواع مختلفی دارند و همچنین توسط تولیدکننده ها و شرکت های زیاری تولید و به بازار عرضه می گردد.مدل قدیمی این چراغ ها چراغ خیابانی گازی می باشد که در توان های مختلف تولید می گردد.چراغ خیابانی ال ای دی مدل جدید چراغ خیابانی می باشد. که بدلیل ویژگی های خاص و منحصر بفردی که دارد روزبروز استفاده از بیشتر و رایجتر می شود.در ادامه به ویژگی ها و انواع این چراغ ها و قیمت آنها خواهیم پرداخت.خرید چراغ تیر برق

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانیال ای دی، لیست قیمت چراغ خیابانی گازی در توان های مختلف و همچنین خرید چراغ خیابانی گازی، خرید چراغ خیابانی ال ای دی و همچنین خرید متعلقات چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش داخل سایت را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. پنانچه درخواستتان فوری می باشد. از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

خرید چراغ تیر برق

چراغ خیابانی و انواع آن

۱٫چراغ خیابانی گازی و یا HID و ۲٫ چراغ خیابانی LED دو نوع مختلف چراغ خیابانی می باشند.حدود یک قرن می باشد که خیابان های سراسر جهان توسط  چراغ خیابانی گازی روشن می شوند. و اما تکنولوژی LED در قرن بیست و یکم پا به عرصه گذاشت. و همانطور که می توان حدس زد این تکنولوژی از ویژگی های جدیدتر و برتری هایی نسبت به مدل قدیمی خود برخوردار می باشد.خرید چراغ تیر برق

تکنولوژی ال ای دی بسرعت تمام ابعاد زندگی انسان ها را دربرگرفت. و حوزه روشنایی از این قضیه مستثنی نبود.چراغ خیابانی ال ای دی خود به دوشاخه تقسیم می شود، ۱٫ چراغ خیابانی smd که نور را پخش می کند و ۲٫ و چراغ خیابانی cob که نور را متمرکز میکند.

چراغ خیابانی تیر برق

مشاوره و فروش

چراغ خیابانی تیر برق گازی یا قدیمی

این چراغ های گازی که به آنها چراغ لاکپشتی نیز گفته می شود مدل قدیمی چراغ خیابانی می باشند.در بازار داخلی ایران سه برند تجاری گلنور، مازینور و پارس بخش عمده بازار را در اختیار دارند. برند تجاری پارس و گلنور، هر دو تولید شرکت گلنور می باشند.

لازم به ذکر می باشد که گلنور و مازینور برندهای صادراتی می باشند و به کشور های دیگر نیز صادر می شوند. و همچنین دارای تاییدیه اداره برق نیز می باشند.این چراغ ها به صورت کامل و همراه متعلقات تولید و به بازار عرضه می گردند.خرید چراغ تیر برق

چراغ خیابانی پارس نیز به صورت قاب خالی تولید و روانه بازار میگردد. مشتریان و مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز  و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند، اقدام به تجهیز نمودن این چراغ ها نمایند. چراغ خیابانی پارس بدلیل اینکه به صورت قاب خالی می باشد، از قیمت پابینی برخوردار می باشد.و برای مشتریان عزیز مقرون بصرفه می باشد. همراهان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی چراغ خیابانی پارس و خرید کله چراغ پارس وارد نوشته لینک شده شوید.

خرید چراغ تیر برق

متعلقات چراغ خیابانی

چراغ خیابانی های قدیمی به سه نوع بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید تقسیم می شوند. مدل بخار سدیم رنگ نور زرد از خود ساطع می کند. چراغ خیابانی جیوه و هلیوم رنگ سفید از خود ساطع می کنند.که مدل سدیم رایجتر می باشد و بیشتر از دو مدل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.لازم بذکر می باشد که چراغ خیابانی لاکپشتی از چراغ های ال ای دی جدید از قیمت پایین تری برخوردار می باشند.

در مجموعه کلیدچی تمامی متعلقات چراغ خیابانی (لامپ، ترانس، دستک، استارتر و…) عرضه می گردد.در زمینه ترانس با شرکت راما و شرکت آرش ترانس دو شرکت معتبر و با تولیدات با کیفیت در زمینه تولید انواع ترانس یا همان بالاست، همکاری دارد.خرید چراغ تیر برق

در زمینه لامپ های گازی با شرکت های شهاب پارس، نورافشان و نور همکاری دارد.تمامی این محصولات دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش معتبر می باشند. مجموعه یدکو نیز تمامی این برندها را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی حداقل ۱۲ ماهه پس از فروش به مشتریان عرضه می کند.

مشاوره و فروش

خرید چراغ خیابانی ال ای دی تیر برق

چراغ خیابانی های ال ای دی که چند سالی می باشد وارد بازار ایران شده اند. دو مدل smd و cob  دو نوع چراغ خیابانی می باشند که تفاوت بارز آنها در پخش نورشان می باشد. ویژگی ها و برتری های این چراغ  ها نسبت به چراغ های قدیمی گازی به شرح زیر می باشد:

  1. ال ای دی ها دارای عمر طولانی تری نسبت به چراغ های گازی می باشند.
  2. هزینه تعمیر و نگه داری چراغ های ال ای دی پایین تر می باشد.
  3. مصرف انرژی الکتریکی و یا همان برق در ال ای دی ها پایین تر می باشد.
  4. چراغ های ال ای دی گرما و حرارت کمتری نسبت به چراغ های گازی تولید میکنند و حدر رفت انرژی کمتری دارند.
  5. چراغ های قدیمی از لحظه استارت زدن به تا ده دقیقه زمان برای گرم شدن و رسیدن به حداکثر نوردهی نیاز دارند. که چراغ های ال ای دی در هنگام استارت زدن به حداکثر نوردهی می رسند
  6. این چراغ ها با گذر زمان دچار افت نور می شوند. که در مورد چراغ های ال ای دی صادق نمی باشد.

خرید عمده چراغ تیر برق-لازم به ذکر می باشد که چراغ های ال ای دی از قیمت بالاتری نسبت به چراغ های گازی برخوردار می باشد.اما هزینه کمتری برای مشتریان دربر خواهد داشت.

خرید چراغ خیابانی اس ام دی

 

چراغ خیابانی COB

چراغ COB چیست ؟

در واقع COB مخفف “Chips on Board”(چراغ سی او بی) یا چیپ های روی برد ، تکنولوژی جدیدی از چیدمان چیپ های LED (تراشه های ال ای دی) بر روی صفحه یا همان برد بر روی پایه ای فلزی می باشد. در این روش بر خلاف بردهایی با فناوری گذشته و استاندارد مانند LED SMD ها اتصالات تراشه ها به شدت فشرده و کوچک شده اند. به این صورت چیپ های COB مانند یک پنل LED یک تکه، به صورت یکنواخت روشن می شوند.

 

چراغ خیابانی سی او بی led
چراغ خیابانی COB

چراغ خورشیدی خیابانی

این چراغ‌های خورشیدی Solar Lights، چراغ‌های قابل حملی هستند که از لامپ‌های LED، صفحه‌های خورشیدی فتوولتائیک و باتری‌های قابل شارژ تشکیل شده‌اند. به زبان ساده، چراغ خورشیدی، چراغی است که با استفاده از انرژی خورشیدی، نور تولید می‌کند.

این چراغ‌ها با کمک اثر فتوولتائیک کار می‌کنند. سلول‌های خورشیدی مهمترین جزء در یک پنل خورشیدی است، زیرا این سلول‌ها انرژی خورشیدی را مستقیماً به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. پنل خورشیدی، انرژی الکتریکی را در اینورتر جذب می‌کند تا در باتری ذخیره و در لحظه یا بعداً استفاده شود. از مهم ترین مزای این چراغ خیابانی ها می توان به رایگان بودن منبع انرژی و سازگاری آن با محیط زیست، ماندگاری و تجدیدپذیز بودن آن اشاره نمود.

چراغ خیابانی گلنور

شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. که به تولید انواع چراغ خیابانی، نورافکن، چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ صنعتی، چراغ سقفی و… میپردازد.

از بهترین و پرفروش ترین تولیدات این شرکت میتوان به چراغ خیابانی فروزان، چراغ خیابانی کیهان، چراغ خیابانی سپهر، چراغ خیابانی ستاره و چراغ خیابانی سهیل اشاره نمود.

لازم به ذکر است که شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده ی چراع خیابانی در منطقه می باشد. و چراغ خیابانی ستاره گلنور پرفروش ترین چراغ خیابانی LED در ایران می باشد. که ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی ایجاد میکند.

کاربرد چراغ خیابانی ستاره در تامین روشنایی کلیه معابر، مناسب برای معابر محلی، معابر شریانی درجه ۲ (شهری)، معابر شریانی درجه ۱ (برون شهری، جاده‌ای) می باشد. چراغ خیابانی ستاره در پروژه‌های تامین روشنایی معابر محلی، در طرح جایگزینی چراغ‌های HID با چراغ‌های LED استفاده شده است. همچنین تامین روشنایی معابر شهری و جاده‌ای از دیگر پروژه‌های شرکت گلنور در استفاده از چراغ ستاره است.

چراغ خیابانی صباترانس

صباترانس نیز یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات  روشنایی در ایران میباشد. چراغ خیابانی COB صبا ترانس پرفروش ترین محصول این شرکت میباشد. از جمله بهترین تولیدات صباترانس میتوان به پروژکتور پنجره‌ای گرد، پروژکتور پنجره‌ای مربع، لنزدار، آیپد سی او بی، آیپد اس ام دی، لانو، آیپد ال ای دی، چراغ خیابانی سی او بی، چراغ خیابانی اس ام دی،انواع وال واسر در انواع وات ها و طول های مختلف و… اشاره نمود.

سابقه این شرکت در تولید محصولات روشنایی به بیش از دو دهه پیش برمیگردد و کارخانه این شرکت در شهر کرج واقع گردیده. محصولات صبا ترانس دارای تنوع فوق العاده زیاد در نوع محصولات، وات آن و رنگ های آن میباشد، همچینین قیمت این محصولات نسبت به سایر شرکت ها و تولیدکنندگان برای مشتریان عزیز مقرون به صرفه میباشد. از این رو صبا ترانس موفق گردیده که بخش بزرگی از بازار داخلی را پوشش دهد. همچنین محصولات این شرکت دارای گارانتی یک ساله میباشد.

ثبت سفارش در مجموعه کلیدچی

مجموعه کلیدچی در سال ۱۳۹۲ در بازار لاله زار تهران فعالیت خود را آغاز تمود. که در ابتدا به پخش عمده لامپ های کم مصرف می پرداخت.بعد از گذشت چند سال فعالیت خود را در این عرصه پایان داد. و به پخش عمده انواع چراغ خیابانی و پخش عمده انواع سیم و کابل پرداخت.

جهت خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده کلیک نمایید: خرید عمده سیم و کابل

بازار لاله زار بزرگترین بورس لوازم برقی و روشنایی در ایران می باشد. مشتریان از سراسر کشور برای خرید اقلام مورد نیاز خود به این بازار مراجعه می کنند. در گذشته مشتریان مجبور بودند برای خرید اقلام مورد نیاز خود به صورت حضوری مراجعه نمایند.اما در سال های اخیر، خرید به صورت عیر حضوری و آنلاین بیشتر شده است.

مجموعه ما نیز جهت رفاه حال شما عزیزان اقدام به دایر کردن سایت های اینترنتی نمود. تا مشتریان عزیزی که امکان خرید به صورت حضوری برایشان میسر نمی باشد بتوانند براحتی خرید خود را انجام دهند.

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین خرید اینترنتی چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش ذیل را پر نمایید.مشاورین و کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید