مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ لاکپشتی گلنور-پخش تمامی محصولات گلنور

آنچه در این مقاله می خوانید...

 فروش مشخصات و قیمت چراغ لاکپشتی گلنورشرکت گلنورلیست قیمت چراغ لاکپشتی و محصولات گلنورچراغ خیابانی پارسمحصولات گلنور را از کجا تهیه کنیم؟
خرید چراغ خیابانی گلنور

 فروش مشخصات و قیمت چراغ لاکپشتی گلنور

شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. و همچنین شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی در ایران می باشد.قیمت چراغ لاکپشتی گلنور

در ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید محصولات روشنایی و برقی فعالیت دارند. اما کمتر شرکتی استاندارد های لازم و کیفیت لازم و قیمت مناسب برای مصرف کنندگان را دارد.

قیمت چراغ خیابانی گلنور

شرکت گلنور یکی از این معدود شرکت هاست که محصولات آن دو اصل کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارا می باشند. مجموعه کلیدچی به پخش عمده تمامی محصولات گلنور با نازلترین قیمت می پردازد.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین اطلاع از قیمت محصولات گلنور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

شرکت گلنور

قیمت چراغ لاکپشتی گلنور-این شرکت، برنامه ريزي و پاسخگویی به نیازهای گوناگون “صنعت و هنر روشنایی” را در راس فعالیت های خود قرار داده و با تکیه بر داشته های خود توانسته است جایگاه ممتازی در این صنعت در کشور و منطقه کسب نماید. شرکت گلنور رابطه ميان روشنايي و زندگي را در حرفه خود به کار گرفته است.

لازم به ذکر است که شرکت گلنور دو نوع مختلف چراغ خیابانی هم ال ای دی و هم گازی را تولید می نماید. چراغ خیابانی led گلنور پرفروشترین چراغ خیابانی led در ایران می باشد. این چراغ تا ۷۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

چراغ خیابانی گلنور مدل کیهان

چراغ خیابانی لاکپشتی یکی از بهترین تولیدات این شرکت می باشد. چراغ خیابانی HID نسل قدیمی چراغ ها می باشد که با بیشینه ای طولانی در شرکت گلنور تولید می گردد. این نوع چراغ در ۳ مدل فروزان، کیهان و سپهر تولید می گردد.

چراغ خیابانی مدل فروزان در تنوع توانی ۳۵، ۵۰، ۷۹ و ۱۲۵ وات تولید می گردد. این چراغ برای استفاده در معابر محلی گزینه مناسبی می باشد. مدل کیهان در تنوع توانی ۱۵۰ تا ۲۵۰ وات تولید می گردد و برای روشنایی معابر شهری و یا همان خیابان ها گزینه مناسبی می باشد.

در آخر چراغ خیابانی مدل سپهر در رنج توانی ۴۰۰ وات متال هالید و بخار سدیم تولید می گردد. و این چراغ مناسب برای روشنایی معابر با کاربرد جاده‌ای (برون شهری ) می‌باشد. این چراغ خیابانی مخصوص کلاس‌های روشنایی جاده‌ای است.

لیست قیمت چراغ لاکپشتی و محصولات گلنور

محصولات تولیدی شرکت گلنور بسیار متنوع می باشند. که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت:

  1. چراغ خیابانی گازی گلنور در ۳ مدل: فروزان، کیهان و سپهر
  2. چراغ خیابانی LED گلنور در ۲ مدل: ستاره و سهیل
  3. پروژکتور یا نورافکن led در ۴ مدل: آریل، آریو، روناک و ماتریس
  4. چراغ های پارکی در ۳ مدل: یاقوت لامپ کم مصرف خور، یاقوت led و تترا LED
  5. چراغ های چمنی فانوس
  6. پروژکتور یا نورافکن گازی در ۲ مدل: مارس و ونوس
  7. چراغ های صنعتی ضد گرد و غبار led و معمولی
  8. چراغ های خطی led یا همان وال واشر- قیمت چراغ لاکپشتی گلنور
  9. پنل led سقفی توکار، خطی، دیواری و سقفی روکار
  10. چراغ صنعتی led
  11. چراغ خطی رشد گیاه
  12. و..

در مجموعه کلیدچی تمامی محصولات شرکت گلنور را به فروش میرساند. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت لیست قیمت گلنور و سفارش این محصولات فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایند. و منتطر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشند.

 

مشاوره و فروش

چراغ خیابانی پارس

چراغ خیابانی پارس یکی دیگر از تولیدات شرکت گلنور می‌باشد که از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر تولیدات این شرکت برخوردار می‌باشد. این چراغ به صورت قاب خالی تولید می‌گردد و مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز خود یا بر اساس بودجه‌ای که دارند اقدام به تجهیز کردن این چراغ نمایند. چراغ خیابانی پارس مدل ترانسخور در دو سایز تولید می‌شود که سایز کوچک آن برای تعبیه ترانس و لامپ ۳۵ ،۵۰،۷۰ و ۱۲۵ وات مناسب می‌باشد و سایز بزرگ آن برای ترانس و لامپ گازی ۱۵۰ وات ، ۲۵۰ وات و ۴۰۰ وات مناسب می‌باشد.

داخل این قاب‌ها می‌توان از لامپ ال ای دی یا لامپ کم مصرف بدون نیاز به ترانس و استارتر برای تامین روشنایی استفاده نمود. چراغ خیابانی پارس تولیدی شرکت گلنور دارای تاییدیه اداره برق نمی‌باشد و بیشتر برای پروژه‌های شخصی، معابر روستایی و یا پروژه‌هایی که نیاز به تایید اداره برق ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای استفاده از این چراغ‌ها لازم است تا استارتر ترانس و لامپ این چراغ‌ها به صورت جداگانه تهیه شود‌. مجموعه کلیدچی به پخش عمده لامپ گازی پارس شهاب، فروش عمده لامپ گازی نور پ، فروش عمده ترانس گازی آرش و انواع استارتر بدنه فلزی و بدنه پلاستیکی به سراسر کشور می‌پردازد. مشتریان جریان عزیز می‌توانند جهت خرید این تجهیزات فرم مشاوره و فروش را پر نمایند.

محصولات گلنور را از کجا تهیه کنیم؟

قیمت چراغ لاکپشتی گلنور-مجموعه کلیدچی نمایندگی شرکت گلنور به پخش عمده تمامی محصولات گلنور به سراسر کشور می پردازد. و سعی دارد تا این محصولات را با نازلترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورد.

مشتریان عزیز میتوانند محصولات شرکت گلنور اعم از انواع چراغ خیابانی فروزان گلنور و پروژکتور های گلنور و… را از این سایت و یا دیگر سایت های معتبر تهیه نمایند.

خرید عمده چراغ خیابانی گلنور

مجموعه ما علاوه بر فروش و پخش انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن و انواع پروژکتور به پخش عمده انواع سیم و کابل نیز می پردازد. جهت خرید انواع سیم و کابل و اطلاع از قیمت ها بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: قیمت عمده کابل برق

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش و همچنین خرید اینترنتی چراغ خیابانی با نازلترین قیمت فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت. اما چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید