مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی گلنور- خرید چراغ خیابانی ال ای دی گلنور

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت و فروش چراغ خیابانی گلنورمشخصات چراغ خیابانی گلنورچراغ گازی و ال ای دی گلنورزمینه فعالیت مجموعه مانحوه ثبت سفارش
چراغ خیابانی ال ای دی گلنور

قیمت و فروش چراغ خیابانی گلنور

لیست قیمت چراغ خیابانی گلنور-چراغ خیابانی یکی از مهم ترین ابزار روشنایی معابر، خیابان ها، اتوبان ها و… می باشد. که از گذشته تا کنون به شکل های مختلفی تغییر کرده است.

در بازار داخلی ایران مارک های متفاوتی به تولید و عرضه این چراغ ها می پردازند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت گلنور، مازی نور، اطلس نور، پارس شهاب، صباترانس، آوانور و… اشاره نمود.

مجموعه ما به پخش عمده انواع چراغ خیابانی لاکپشتی و ال ای دی به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز جهت دریافت قیمت چراغ خیابانی ال ای دی و همچنین خرید چراغ خیابانی گلنور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۲۴ ساعت کاری باشید. چناچه درخواستتان فوری می باشد، از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

 

قیمت چراغ خیابانی گلنور

 

مشخصات چراغ خیابانی گلنور

شرکت گلنور از بزرگترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی در ایران می باشد. تولیدات این شرکت بسیار متنوع می باشد که عبارتند از: انواع چراغ خیابانی گازی، انواع چراغ خیابانی led، پروژکتور های گازی، پروژکتور های led، پنل سقفی led، وال واشر، چراغ دفنی، چراغ های ضد گرد و غبار و… می باشد.

این محصولات از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند. همچنین تمامی تولیدات این شرکت از ۲ سال به بالا تا ۵ سال گارانتی دارند. در مقایسه با برندهای مشابه که در بیشتر اوقات نهایتا ۱۸ ماه گارانتی دارند، مقرون بصرفه تر می باشد. قیمت چراغ خیابانی گلنور

 

مشاوره و فروش

 

چراغ گازی و ال ای دی گلنور

چراغ های خیابانی مارک گلنور در مدل های مختلفی تولید می شوند. که مشخصات آن به شرح زیر می باشد.

چراغ خیابانی گازی یا hid:

چراغ خیابانی گازی گلنور دارای چندین مدل متنوع می باشد: فروزان، مهتاب، کیهان ۱، کیهان ۲ و سپهر. دو مدل فروزان و مهتاب در توان های ۳۵ وات سدیم، ۵۰ وات سدیم، ۷۰ وات سدیم و ۱۲۵ وات جیوه تولید و به بازار عرضه می گردند. قیمت مدل مهتاب کمی از مدل فروزان بالاتر می باشد و هر دو دارای یک سال گارانتی می باشند.

دو مدل کبهان ۱ و کیهان ۲ در توان های ۱۵۰ وات سدیم، ۲۵۰ وات سدیم و ۲۵۰ وات جیوه تولید و به بازار ارائه می گردند.هر دوی این چراغ ها  دارای یک سال گارانتی می باشند و  قیمت مدل کیهان ۲ کمی بالاتر از مدل کیهان ۱ می باشد. مدل سپهر نیز در دو مدل ۴۰۰ وات سدیم و ۴۰۰ وات متال هالید تولید می گردند که دارای یکسال گارانتی می باشد.

 

چراغ خیابانی ال ای دی (led): 

چراغ خیابانی ال ای دی گلنور در دو مدل ستاره و سهیل تولید می گردند. مدل ستاره از توان ۲۰ وات تا ۲۵۰ وات را پوشش می دهد. این مدل دارای ۵ سال گارانتی می باشد مدل سهیل از توان ۳۰ وات تا ۲۴۰ وات را پوشش می دهد. این مدل دارای ۳ سال گارانتی می باشد. مدل ستاره بدلیل کیفیت بهتر و گارانتی بیشتر از قیمت بالاتری نسبت به مدل سهیل برخوردار می باشد.

فروش عمده چراغ خیابانی گازی پارس لاکپشتیلاکپشتی

 

زمینه فعالیت مجموعه ما

مجموعه کلیدچی یک دهه می باشد که در بازار لاله زار تهران فعالیت دارد. بازار لاله زار تهران بزرگترین بورس لوازم الکتریکی و برق صنعتی در ایران می باشد. و بزرکترین و معتبر ترین برندهای ایران در این بازار حضور دارند. به همین دلیل می توان در این بازار میتوان نازلترین قیمت ها را یافت.

فعالیت مجموعه ما در ابتدا حول پخش عمده انواع لامپ کم مصرف بود که با گذشت زمان و افزایش تجربه و ورود محصولات جدید به بازار مدیران مجموعه ما تصمیم به تغییر محصول گرفتند.

در حال حاضر فعالیت مجموعه ما حول پخش انواع چراغ خیابانی گازی و متعلقات آن، پخش چراغ خیابانی ال ای دی، پروژکتور ال ای دی، پروژکتور گازی و پخش انواع سیم و کابل می باشد.

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید کلافه ای و قرقره ای انواع سیم و کابل

 

پخش عمده چراغ گلنور

 

نحوه ثبت سفارش

مجموعه کلید چی در زمینه انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن با برندهای معتبر بازار همکاری دارد. و سعی ما بر این بوده تا این برندهای معتبر را با نازلترین قیمت برای شما مشتریان عزیز فراهم نماید.

امکان ثبت سفارش هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و همچنین به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین برای مشتریان عزیز میسر می باشد. و همچنین مجموعه ما هر روزه به تمامی شهرستان ها ارسال بار از طریق باربری دارد.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی گلنور و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش داخل سایت را تکمیل نمایید. و منتطر تماس مشاورین ما در کمتر از ۲۴ ساعت کاری باشید.

چنانچه درخواستتان فوری می باشد، از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید