مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی پارس-پخش عمده انواع کله چراغ خیابانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات و قیمت چراغ خیابانی پارسانواع مدل های چراغ پارسفعالیت مجموعه ماچراغ خیابانی پارس را از کجا تهیه کنیم؟
قیمت چراغ خیابانی پارس

مشخصات و قیمت چراغ خیابانی پارس

قیمت چراغ خیابانی پارس- چراغ خیابانی یکی از مهم ترین ابزار های روشنایی خیابان ها و معابر می باشد. این محصول در ایران تحت برندهای مختلفی تولید می شود. شرکت گلنور بزرگترین تولیدکننده چراغ خیابانی در ایران می باشد.

این شرکت تحت عنوان دو برند تجاری چراغ خیابانی گازی تولید می نماید.چراغ خیابانی با برند گلنور به صورت کامل و همراه با متعلقات می باشد. چراغ خیابانی با برند پارس که به صورت قاب خالی تولید و عرضه می گردد.

قیمت چراغ خیابانی پارس

 

مشتریان عزیز مجموعه کلیدچی جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید خرید چراغ خیابانی پارس فرم مشاوره و فروش داخل سایت را تکمیل نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

انواع مدل های چراغ پارس

چراغ خیابانی پارس در ۴ سایز و مدل مختلف با توجه به نیاز های بازار تولید می گردد. دو سایز این چراغ ها ترانس خور می باشد، دو سایز دیگر آن لامپ کم مصرف خور می باشد.

در چراغ خیابانی لامپ کم مصرف خور پارس در سایز اول تا ۶۵ وات و در سایز دوم تا ۸۰ وات کم مصرف خانگی می توان تعبیه کرد. و در چراغ خیابانی ترانس خوردر سایز کوچک آن از ۵۰ وات تا ۱۲۵ وات گازی و در سایز بزرگ آن از ۱۵۰ وات تا ۴۰۰ وات گازی می توان قرار دارد.

 

خرید عمده چراغ خیابانی ال ای دی

 

همانطور که در متن بالا ذکر شد چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می شود. به همین دلیل این چراغ برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد. چراغ خیابانی پارس بدون تاییدیه اداره برق می باشد. از این رو بیشتر در دهیاری ها و پروژه هایی که نیازی به تاییدیه اداره برق ندارند، مورد استفاده قرار میگیرد.

فعالیت مجموعه ما

مجموعه کلیدچی از سال ۹۲ فعالیت خود را در بازار لاله زار تهران آغاز کرد. در ابتدای شروع فعالیت خود در زمینه پخش عمده لامپ کم مصرف فعالیت داشت.

در حال حاضر فعالیت مجموعه ما حول پخش عمده چراغ خیابانی گازی و ال ای دی، پخش عمده پروژکتور گازی و ال ای دی، متعلقات چراغ خیابانی، و انواع سیم و کابل می پردازد.

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت لیست قیمت سیم و کابل و خرید انواع سیم و کابل روی لینک روبرو کلیک نمایید: لیست قیمت سیم و کابل افشارنژاد خراسان

 

خرید عمده چراغ خیابانی پارس

 

چراغ خیابانی پارس را از کجا تهیه کنیم؟

مشتریان عزیز می توانند انواع چراغ خیابانی پارس و چراغ خیابانی گلنور را از این سایت و یا دیگر سایت های معتبر تهیه نمایند. مجموعه ما سعی دارد تا تمامی چراغ های خیابانی و سایر اقلام تولیدی شرکت گلنور را بانازلترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورند.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید حضوری به دفتر فروش ما در لاله زار تهران مراجعه نمایند. و یا جهت خرید غیرحضوری با مشاورین فروش ما ارتباط حاصل فرمایند.

مشاورین ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و همچنین ثبت سفارشات شما عزیزان می باشد. مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی پارس و همچنین خرید عمده چراغ خیابانی پارس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت. اما چناچه درخواستتان فوری می باشد، از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید