مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت چراغ خیابانی ۱۴۰۲-کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت چراغ خیابانی ۱۴۰۲لیست قیمت گلنورلیست قیمت صباترانسسبد تولیدی محصولات روشنایی صبا ترانسخرید انواع چراغ خیابانی

لیست قیمت چراغ خیابانی ۱۴۰۲-انواع چراغ خیابانی مهم ترین منابع تامین کننده نور خیابان ها و معابر می باشند. چراغ های خیابانی علاوه بر اینکه روشنایی معابرها،خیابان ها و مکان های عمومی را تامین می نمایند، ایمنی عابران و رانندگان را نیز تامین بنماید.

چراغ خیابانی یکی از مبلمان شهری محسوب می شود. و یکی از موضوعاتی است که در نوسازی و طراحی های شهری به آن توجه می شود ایجاد و تامین روشنایی خیابان ها، معابر، پل ها، فضاهای سبز و… می باشد.

لیست قیمت چراغ خیابانی 1402

 

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی در مارک های گلنور، مازینور، پارس، صباترانس، پارس شهاب، افراتاب، شعاع الکتریک و… میپردازد. مشتریان عزیز جهت خرید و دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

لیست قیمت چراغ خیابانی ۱۴۰۲

چراغ خیابانی انواع مختلفی دارد. در برندها و مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شود که در متن بالا به معروفترین های بازار ایران اشاره شده است.

قیمت چراغ خیابانی بر اساس شرکت تولیدکننده جنس بدنه آن، نوع لنزها و درایورها و ال ای دی ها، نوع و جنس ترانس و متعلقات داخلی آن و گارانتی متفاوت می باشد.

لیست قیمت چراغ خیابانی 1402
پخش عمده انواع چراغ خیابانی مازینور به سراسر کشور

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سیم و کابل روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید سیم و کابل

جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید چراغ خیابانی

لیست قیمت گلنور

شرکت گلنور بزرگترین تولیدکننده محصولات روشنایی در خاورمیانه با سابقه بیش از نیم قرن، می باشد. از پرفروش ترین محصولات گلنور چراغ خیابانی های تولیدی این شرکت می باشد. چراغ خیابانی سهیل، چراغ خیابانی ستاره، چراغ خیابانی کیهان، چراغ خیابانی فروزان، نورافکن آریو، نورافکن آریل و… از تولیدات این شرکت می باشد.

لیست قیمت صباترانس

شرکت صبا ترانس یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی در ایران می‌باشد. این شرکت با داشتن بیش از دو دهه سابقه توانسته است بخش زیادی از نیاز بازار به محصولات روشنایی را تامین نماید. از جمله تولیدات شرکت صبا ترانس می‌توان به پروژکتور روشنایی یا نورافکن، چراغ دفنی، چراغ خیابانی، وال واشر، چراغ شیپوری و… اشاره نمود. که دارای تنوع بسیار در مدل و وات میباشد. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی یک ساله میباشند.

سبد تولیدی محصولات روشنایی صبا ترانس

از جمله تولیدات صبا ترانس می توان به

  1. پروژکتور سلولی SMD
  2. پروژکتور پنجره ای گرد COB
  3. پنجره ای مربع COB
  4. چراغ خیابانی اس ام دی
  5. چراغ خیابانی سی او بی
  6. لنزدار (بدنه سنگین)
  7. آیپد اس ام دی (IPAD SMD)
  8. آیپد سی او بی (IPAD COB)
  9. وال واشر در انواع وات ها و سایزهای مختلف
  10.  لانو (LANO)
  11. آیپد ال ای دی (IPAD LED)
  12. شیپوری
  13. چراغ دفنی
  14. جت لایت و… اشاره کرد.

مشتریان عزیز جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات روشتایی صباترانس و دریافت لیست قیمت محصولات صباترانس روی لینک کلیک کنید. یا فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۰ ساعت کاری باشید.

خرید انواع چراغ خیابانی

چراغ خیابانی انواع مختلفی دارد که به طور کلی به دو دسته چراغ خیابانی ال ای دی و چراغ خیابانی گازی تقسیم می شوند. چراغ خیابانی ال ای دی نسل جدید چراغ های خیابانی می باشد. بدلیل ویژگی های منحصربفرد استفاده از این چراغ ها روز بروز در حال افزایش می باشد.

چراغ های خیابانی گازی نسل قدیمی چراع های خیابانی می باشند. این چراغ ها از قیمت پایینتری نسبت به چراغ های LEd برخوردار می باشند.

مشتریان عزیز جهت خرید انواع چراغ خیابانی و دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی ۱۴۰۲ فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواست شما فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط جاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید