مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت چراغ خیابانی در ۱۴۰۱ به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات و لیست قیمت چراغ خیابانی در سال ۱۴۰۱چراغ خیابانی گازی و LEDچراغ خیابانی گازیچراغ خیابانی LEDخرید چراغ خیابانی به صورت عمده
پخش عمده چراغ گلنور

مشخصات و لیست قیمت چراغ خیابانی در سال ۱۴۰۱

لیست قیمت چراغ خیابانی در ۱۴۰۱-چراغ خیابانی های متداول در بازار در دو نوع چراغ خیابانی HID و چراغ خیابانی LED می باشند. که در مدل ها و مارک های مختلف توسط شرکت ها و تولیدکنندگان تولید و به بازار ارائه می گردند.

از جمله تولیدکنندگان چراغ خیابانی در ایران شرکت گلنور، مازینور، اطلس نور، پارس شهاب، صباترانس، افراتاب و… می باشند. شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی در ایران و یکی از بزرگترین ها در منطقه می باشد. محصولات این شرکت از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

 

لیست قیمت چراغ خیابابانی 1401

 

لازم به ذکر است که چراغ خیابانی های گلنور از ۲ سال حداقل تا ۵ سال گارانتی دارند. تولیدات شرکت مازینور نیز صادراتی می باشند و از قیمت بالایی نسبت به اوضاع اقتصادی برخوردار می باشد. و بیشتر به کشورهای دیگر صادر می شود. لیست قیمت چراغ خیابانی در ۱۴۰۱

چراغ خیابانی گازی و LED

این دو چراغ از رایجترین های بازار می باشند. چراغ خیابانی ال ای دی مدتی می باشد که وارد بازار شده است. و قبل از آن چراغ های گازی پر کاربردترین چراغ در جهان بودند.

چراغ خیابانی گازی

چراغ خیابانی گازی به سه دسته تقسیم می شود. چراغ خیابانی بخار سدیم، چراغ خیابانی بخار جیوه و چراغ خیابانی متال هالید. پرکاربردترین آنها چراغ بخار سدیم می باشد. به خاطر نوع نوری که تولید می کند بیشتر در خیابان ها و بزرگراه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مارک پارس ارزانترین چراغ خیابانی در ایران میباشد که به صورت قاب خالی تولید میگردد. مجموعه ما به فروش ترانس گازی آرش و لامپ گازی پارس شهاب از متعلقات چراغ خیابانی پارس نیز میپردازد.

پخش محصولات روشنایی گلنور

 

لیست قیمت چراغ خیابانی در ۱۴۰۱- و بعد از آن چراغ خیابانی بخار جیوه می باشد. رنگ نور تولیدی بخار جیوه سفید می باشد. با توجه به رنگ نور مناسب، لامپ بخار جیوه (چراغ خیابانی بخار جیوه) برای تامین روشنایی بیرونی نظیر پارکها، پیاده رو ها، تامین روشنایی سالنهای کارخانه و هر مکانی که تعویض لامپ دارای هزینه و مشکلات فراوان است، بسیار مناسب میباشد.

و لازم به ذکر است که چراغ خیابانی متال هالید کاربرد بسیار کمی دار می توان گفت نزدیک به صفر. اما لامپ متال هالید یا پروژکتور متال هالید در سوله ها و کارخانه ها از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.لیست قیمت چراغ خیابانی در ۱۴۰۳

چراغ خیابانی LED

چراغ خیابانی ال ای دی تکنولوژی جدید انواع چراغ خیابانی می‌باشد. که نسبت به چراغ خیابانی های گازی و دیگر مدل های چراغ خیابانی از برتری های زیادی برخوردار است. از جمله آنها میتوان به طول عمر بالاتر، بازده انرژی بیشتر، هزینه های تعمیر و نگهداری پایینتر، تولید گرمای کمتر، روشن شدن چراغ بلافاصله بعد از زدن کلید و… اشاره نمود. این چراغ ها بدلیل طول عمر بالا معمولا گارانتی ۳ تا ۵ ساله دارند. لازم به ذکر است که هزینه اولیه خرید این چراغ های خیابانی نسبت به چراغ های خیابانی دیگر بیشتر است.

خرید چراغ خیابانی به صورت عمده

بازار لاله زار تهران بزرگترین بورس لوازم روشنایی و برق صنعتی در کشور می باشد. در این بازار معتبرترین برندها فعالیت دارند. مجموعه کلیدچی نیز در این بازار حضور دارد. و با معتبرترین برندهای بازار در زمینه انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن، انواع پروژکتور و انواع سیم و کابل همکاری دارد.

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: مرکز خرید سیم و کابل در تهران

 

لیست قیمت عمده چراغ خیابانی 1401

همچنین مجموعه ما سعی دارد تا این برندهای معتبر را با نازلترین قیمت برای مشتریان خود فراهم آورد. مشاورین ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی در ۱۴۰۱ و خرید چراغ خیابانی ال ای دی و خرید چراغ خیابانی ۷۰ وات گازی فرم مشاره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید