مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت ترانس آرش | پخش عمده آرش ترانس

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده و لیست قیمت آرش ترانس به صورت عمدهترانس آلومینیومی آرشترانس مسی آرشنحوه خرید و دریافت قیمت عمده آرش ترانس
پخش عمده آرش ترانس

خرید عمده و لیست قیمت آرش ترانس به صورت عمده

ترانس یا بالاست یک وسیله الکتریکی می باشد که برای کنترل جریان برق قبل از لامپ قرار می گیرد. و برای لامپ های فلورسنت، HID و LED مورد استفاده قرار می گیرد. لیست قیمت آرش ترانس

این بالاست ها در مدار قبل از لامپ قرار می گیرند. و وظیفه آن کنترل جریان برق و جلوگیری از ورود یکباره و زیاد جریان برق به لامپ و جلوگیری از سوختن آن می باشد.

خرید عمده ترانس آرش

ترانس راما و ترانس آرش از بهترین ترانس های تولید ایران می باشند. که مارک آرش از قیمت پایین تری برخوردار می باشد. و برای اوضاع اقتصادی بازار مقرون بصرفه تر می باشد.

مشتریان عزیز جهت خرید ترانس آرش و دریافت قیمت ترانس آلومینیومی آرش ترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

ترانس آلومینیومی آرش

مجموعه کلیدچی در حوزه فروش انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن فعالیت گسترده دارد. ترانس نیز یکی از متعلقات چراغ خیابانی گازی و پروژکتور گازی می باشد.

شرکت آرش ترانس یا آرش رابط غرب با سابقه ای طولانی در صنعت برق یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بالاست لامپهای فلورسنت ، بخار جیوه ، بخار سدیم و متال هالاید ، ترانسفورمر لامپ های هالوژن در ایران میباشد.

لیست قیمت ترانس آلومینیومی آرش

ترانس آلومینیومی آرش قیمتی پایینتر از قیمت بالاست مسی دارد. و برای لامپ های گازی بخار جیوه، بخار سدیم و متال هالید در واتهای ۷۰، ۵۰، ۱۲۵، ۱۵۰، ۲۵۰ و ۴۰۰ وات تولید می گردد.

ترانس مسی آرش

ترانس مسی مارک آرش نیز همانند ترانس آلومینیومی برای لامپ های گازی بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید تولید می گردد. و در توان های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۱۲۵، ۲۵۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۰۰۰ وات می باشد.

قیمت ترانس مسی آرش

قیمت ترانس مسی بالاتر از ترانس آلومینیومی می باشد. در توان های بالای ۶۰۰ وات بدلیل قوی بودن جریان برق نمی توان از آلومینیوم برای ساخت ترانس استفاده کرد.

نحوه خرید و دریافت قیمت عمده آرش ترانس

همانطور که در متن بالا ذکر شد فعالیت عمده مجموعه ما بر روی پخش انواع چراغ خیابانی می باشد. ازجمله دیگر محصولاتی که در مجموعه ما به فروش میرسد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. چراغ خیابانی گازی
  2. چراغ خیابانی ال ای دی
  3. پروژکتور گازی
  4. پروژکتور ال ای دی
  5. متعلقات چراغ خیابانی: لامپ، ترانس، استارتر و براکت
  6. پنل
  7. و انواع سیم و کابل

که به صورت تخصصی روی این اقلام فعالیت داریم. و همکاران ما در این مجموعه سعی دارند تا این اقلام را با نازلترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورند.

جهت خرید انواع سیم و کابل روی لینک روبرو کلیک نمایید: پخش سیم و کابل

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین دریافت لیست قیمت ترانس بخار سدیم آرش ترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید