مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ خیابانی گازی پارس-پخش عمده انواع کله چراغ پارس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت خرید و فروش چراغ خیابانی گازی پارسخرید چراغ خیابانی پارسانواع چراغ پارسچراغ پارس را از کجا بخریم؟
فروش عمده چراغ خیابانی پارس

قیمت خرید و فروش چراغ خیابانی گازی پارس

چراغ خیابانی گازی پارس-روشنایی معابر و روشن کردن محیط اطراف برای انسان متمدن از اهیمت بالایی برخوردار بوده و هست. به همین دلیل طی چند هزار سال انواع روش های روشنایی به وجود آمدند. از چراغ خیابانی ها برای روشن کردن خیابان ها، معابر، اتوبان ها و… استفاده می شود.

در حال حاضر دو مدل چراغ خیابانی ال ای دی و چراغ خیابانی گازی(hid) مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ خیابانی led  مدل جدیدتر چراغ خیابانی می باشد. چراغ خیابانی گازی مدل رایجتر آن می باشد. (در ادامه به توضیح ویژگی های این چراغ خواهیم پرداخت.)

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی پارس، قیمت چراغ ۷۰ وات پارس و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتطر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

چراغ خیابانی گازی پارس

 

خرید چراغ خیابانی پارس

در بازار داخلی ایران در زمینه تولید چراغ خیابانی گازی جند شرکت مازینور، گلنور، اطلس نور، پارس نوران و… فعالیت دارند. شرکت گلنور تحت دو برند تجاری گلنور و پارس به تولید و عرضه انواع چراغ خیابانی می پردازد.

چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد که به آن کله چراغ نیز گفته می شود. به همین دلیل نیز از قیمت بسیار پایینی برخوردار می باشد. همچنین این چراغ بدون تاییدیه اداره برق می باشد، از این رو بیشتر در دهیاری ها و پروژه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

چراغ خیابانی پارس به دلیل اینکه بدون تاییدیه اداره برق می باشد و به صورت قاب خالی تولید می گردد، از قیمت بسیار پایینی برخوردار می باشد. و به اصطلاح برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش زیر را تکمیل نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما ارتباط خواهند گرفت.

مشاوره و فروش

 

انواع چراغ پارس

چراغ خیابانی پارس از محبوبترین و پرفروش ترین چراغ های بازار می باشد. ای چراغ در ۴ مدل تولید و به بازار ارائه می گردد. دو مدل این چراغ لامپ کم مصرف خور می باشند و دو مدل دیگر آن ترانس خور می باشند.

چراغ پارس لامپ کم مصرف خور: این چراغ در دو سایز کوچک و بزرگ می باشد. سایز کوچک آن قابلیت تعبیه لامپ کم مصرف تا ۶۰ وات را دارد. و سایز بزرگ آن قابلیت تعبیه لامپ کم مصرف تا ۸۵ وات را دارد. این چراغ ها با تعبیه یک لامپ روشن می شوند.

قیمت چراغ خیابانی قدیمی پارس

چراغ پارس ترانس خور: این چراغ نیز در دو مدل ۱۲۵ وات و ۲۵۰ وات تولید می شود. مدل ۱۲۵ وات آن برای تعبیه ترانس و لامپ گازی ۵۰ وات سدیم، ۷۰ وات سدیم و ۱۲۵ وات جیوه مناسب می باشد.

مدل ۲۵۰ وات آن برای تعبیه ترانس و لامپ گازی در توان های ۱۵۰ وات سدیم، ۲۵۰ وات و ۴۰۰ وات مناسب می باشد. برای تکمیل و راه اندازی این چراغ به لامپ گازی، استارتر و ترانس نیاز می باشد.

 

قیمت چراغ خیابانی پارس

 

مجموعه ما تمامی متعلقات چراغ های خیابانی براکت، ترانس، لامپ، استارتر، فتوسل و… را به مشتریان عزیز با نازلترین قیمت بازار ارائه می دهد. جهت دریافت لیست قیمت انواع ترانس گازی و لیست قیمت انواع لامپ گازی فرم مشاوره و فروش داخل سایت را تکمیل نمایید.

چراغ پارس را از کجا بخریم؟

مجموعه کلیدچی حدود یک دهه می باشد که در بازار لاله زار تهران در زمینه پخش محصولات روشنایی فعالیت دارد. بازار لاله زار تهران بزرگترین بورس لوازم برقی و روشنایی در ایران می باشد که از سراسر کشور برای خرید لوازم الکتریکی مورد نیاز خود به آن مراجعه می کنند.

در حال حاضر فعالیت مجموعه کلیدچی حول پخش عمده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن، پروژکتور های گازی و ال ای دی و انواع سیم و کابل میباشد. که در این زمینه ها با معتبرترین برندهای بازار همکاری دارد.

جهت خرید انواع سیم و کابل روی لینک روبرو کلیک نمایید: پخش عمده سیم و کابل

مشتریان غزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین گرفتن استعلام قیمت چراغ خیابانی گازی پارس فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید