مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چراغ خیابانی-مرکز پخش انواع چراغ خیابانی ال ای دی و گازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ قیمت، خرید و فروش عمده چراغ خیابانیشماره تماس:۰۹۱۲۰۲۲۳۳۴۱خرید عمده چراغ خیابانی و چراغ خیابانی گازیخرید چراغ خیابانی ال ای دیلامپ گازی پارس شهابچراغ خیابانی گلنورچراغ خیابانی گازی گلنورچراغ خیابانی LED گلنورچراغ ستاره گلنورفعالیت مجموعه کلیدچیثبت سفارش در مجموعه کلیدچی
خرید چراغ خیابانی گلنور

چراغ قیمت، خرید و فروش عمده چراغ خیابانی

روشنایی معابر و خیابان ها برای انسان متمدن امروزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.چراغ خیابانی ها یکی از مبلمان شهری می باشد که در روشنایی معابر از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند.خرید عمده چراغ خیابانی

این نوع چراغ ها در بازار انواع مختلفی دارند. چراغ خیابانی ال ای دی، چراغ خیابانی اچ آی دی.که هر کدام نیز به شاخه های دیگر تقسیم می شوند.چراغ خیابانی های گازی حدود صد سال قدمت دارند و نسبت به چراغ های ال ای دی رایجتر و پرفروش تر می باشند.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ال ای دی ها پا به عرصه گذاشتند، که ویژگی های بد چراغ های گازی را نداشتند.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت انواع چراغ خیابانی، دریافت قیمت عمده چراغ خیابانی ال ای دی، قیمت عمده چراغ خیابانی گازی با مشاورین فروش ما از طریق شماره زیر در ارتباط باشید. و یا فرم مشاوره و فروش  داخل سایت را پر نمایید و منتطر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت باشید.

 

شماره تماس:۰۹۱۲۰۲۲۳۳۴۱

خری عمده چراغ خیابانی

خرید عمده چراغ خیابانی و چراغ خیابانی گازی

در بازار ایران مارک های زیادی در زمینه تولید چراغ خیابانی فعالیت دارند که از جمله این شرکت ها می توان به شرکت گلنور، مازینور، صباترانس، پارس شهاب، افراتاب، پارس و… می توان اشاره کرد.

این شرکت ها از معتبر ترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی در ایران می باشند.که مجموعه کلیدچی با شرکت گلنور، مازینور، پارس و صباترانس همکاری دارد و به پخش و عرضه این برندها به سراسر کشور می پردازد.

شرکت گلنور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی ال ای دی و گازی در ایران می باشد که به کشورهای دیگر نیز محصولات خود را صادر می کند.این شرکت چراغ خیابانی های گازی خود را تحت دو برند تجاری پارس و گلنور به بازار عرضه می نماید.

چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید و عرضه می گردد و به همین دلیل از قیمت پایینتری نسبت به برند گلنور برخوردار می باشد.به این صورت می باشد که مشتریان بسته به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارند به تجهیز این چراغ می پردازند. در نتیجه برای مشتریان مقرون به صرفه تر می باشد.

 

 

 چراغ خیابانی سی او بی led
چراغ خیابانی COB

خرید چراغ خیابانی ال ای دی

چراغ خیابانی ال ای دی نسل جدید چراغ های خیابانی می باشند که چند سال می باشد وارد بازار شده اند. استفاده از این چراغ ها روز بروز رایجتر می شود و این بدلیل ویژگی ها و برتری های این چراغ ها نسبت به چراغ های گازی می باشد. به اصطلاح مقرون به صرفه تر می باشند.اما قیمت این چراغ ها نسبت به چراغ خیابانی گازی بالاتر می باشد.

چراغ خیابانی ال ای دی به دو شاخه چراغ خیابانی smd و چراغ خیابانی cob  تقسیم می شود. دو تفاوت برجسته این چراغ ها در پخش نور می باشد. چراغ های سی او بی نور را متمرکز می نمایند، چراغ های ای ام دی نور را متمرکز می نمایند.که بسته به نوع تابش نوری که نیاز داریم کاربرد های متفاوتی دارند.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و دریافت لیست قیمت انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و تماس را پر نمایید و منتطر تماس کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت باشید.

 

 

قیمت عمده چراغ خیابانی

 

چراغ خیابانی گازی نیاز به متعلقاتی دارد برای آماده ی نصب و روشن شدن. چراغ خیابانی گلنور لامپ و دستک، چراغ خیابانی پارس: ترانس، استارتر، لامپ و دستک

مجموعه کلیدچی تمامی این متعلقات را با بهترین کیفیت و معتبرترین برندهای کشور همکاری دارد. و تمام سعی خود را دارد تا این متعلقات را با نازلترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

لامپ گازی پارس شهاب

چراغ های گازی برای روشن شدن نیاز به لامپ دارند. لامپ های گازی نیز یکی از پرفروش ترین محصولات در مجموعه کلیدچی می باشد. لامپ گازی در سه نوع لامپ بخار جیوه، لامپ بخار سدیم و لامپ متال هالید تولید و به بازار عرضه می گردد.

شرکت پارس شهاب، نورافشان، لامپ نور، اسرام و… بهترین برندهای موجود در بازار ایران می باشند. مجموعه ما نیز به فروش عمده لامپ گازی پارس شهاب، نور و نورافشان به سراسر کشور با نازلترین قیمت می پردازد. جهت خرید انواع لامپ گازی پارس شهاب فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید.

چراغ خیابانی گلنور

شرکت گلنور به عنوان یکی از پیشروترین صنایع روشنایی در خاورمیانه به رسمیت شناخته شده است. همچنین صنایع روشنایی گلنور یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکننده لوازم و محصولات متنوع در زمینه صنایع روشنایی کشور می باشد. تنوع بالای محصولات گلنور موجب شده تا این شرکت پاسخگوی همه نیاز های مختلف مشتریان در زمینه روشنایی باشد. گلنور تولید کننده انواع محصولات روشنایی گازی و LED می باشد.

ازجمله بهترین تولیدات این شرکت می توان به چراغ خیابانی،نورافکن، چراغ پارکی و چراغ های صنعتی اشاره نمود. صنایع روشنایی گلنور با بهرمندی از افراد متخصص و خبره و همچنین با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا تمامی محصولات خود را در بالاترین کیفیت ارائه می دهند و نسل جدید انواع روشنایی را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می نماید. محصولات این شرکت دارای تنوع در کیفیت و قیمت محصولات میباشد، به طوری که تمامی نیازهای بازار را پوشش میدهد.

از پرفروشترین محصولات این شرکت میتوان به چراغ خیابانی گازی گلنور و چراغ خیابانی LED گلنور اشاره نمود. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

چراغ خیابانی گازی گلنور

همانطور که در متن بالا ذکر شد چراغ خیابانی گازی نسل قدیمی چراغ های خیابانی میباشد. که هنوز بخش زیادی از بازار روشنایی را به خود اختصاص داده است. شرکت گلنور در ۳ مدل فروزان، کیهان و سپهر به تولید چراغ خیابانی گازی میپردازد. تنوع توانی این چراغ ها از ۳۵ وات تا ۴۰۰ وات در ۳ نوع چراغ خیابانی بخار حیوهف بخار سدیم و متال هالید میباشد. همچنین گارانتی این چراغ ها تا ۲ سال میباشد و بدون لامپ عرضه میگردند.

چراغ خیابانی LED گلنور

چراغ خیابانی ال ای دی گلنور خود در ۳ دسته ۱-ستاره ۲-سهیل ۳-سارینا تولید و به بازار عرضه می گردند. که چراغ خیابانی ستاره با کیفیت بالا تر و تنوع بیشتری نسبت به دو مدل دیگر تولید می گردد. لازم به ذکر است که چراغ خیابانی های ال ای دی گلنور پرفروشترین چراغ خیابانی LED در ایران میباشد. گارانتی این چراغ ها از ۳ سال تا ۵ سال میباشد.

چراغ ستاره گلنور

چراغ‌های خیابانی ستاره گلنور با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت برتر طراحی شده‌اند. استفاده از لنز‌های پلی‌کربنات شفاف با کیفیت بالا باعث پخش نور مناسب و یکنواخت در پیاده‌روها، خیابان‌ها و جاده‌ها می‌شود. این لنز‌ها با ویژگی‌های خاص خود، نه تنها نور را به صورت نامتقارن پخش می‌کنند تا فاصله بین پایه‌ها و عرض معابر را به خوبی پوشش دهند، بلکه با ضریب گذردهی نور بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی، اطمینان خاطر کاربران را نیز فراهم می‌آورند. همچنین، طراحی منحصر به فرد این چراغ‌ها باعث کاهش خیرگی برای رانندگان و جلوگیری از آلودگی نوری آسمان شب می‌شود. شیشه‌های سکوریت شده با ضخامت ۵ میلی‌متر در این چراغ‌ها، علاوه بر افزایش شار و بهره نوری، مقاومت بالایی در برابر ضربه را نیز ارائه می‌دهند. با توجه به تمام این ویژگی‌ها، چراغ‌های خیابانی گلنور بهترین انتخاب برای روشنایی معابر و اماکن عمومی است.

فعالیت مجموعه کلیدچی

مجموعه کلیدچی از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در بازار لاله زار آغاز نمود. در ابتدای شروع کار فعالیت این مجموعه حول بخش انواع لامپ کم مصرف و ال ای دی بود. که در ادامه کار فعالیت خود را از این شاخه خارج کرد و در حال حاضر فعالیت مجموعه ما حول انواع چراغ خیابانی ال ای دی( چراغ خیابانی سی او بی، چراغ خیابانی اس ام دی)، انواع چراغ خیابانی گازی(بخار سدیم، بخار جیوه، متال هالید) و متعلقات آن و پخش انواع سیم و کابل در بهترین کیفیت ها می باشد.

مشتریان عزیز جهت خرید انواع پروژکتور خیابانی کلیک نمایید:خرید عمده انواع پروژکتور خیابانی

جهت خرید انواع چراغ خیابانی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: پخش عمده انوع  چراغ خیابانی

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایی:خرید عمده انواع سیم و کابل

 

 

 

خری لامپ گازی

 

ثبت سفارش در مجموعه کلیدچی

مجموعه کلیدچی یکی از بزرگترین پخش کنندگان انواع چراغ خیابانی ها در بازار لاله زار تهران می باشد.که با کادری مجرب و متعهد در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمامی ایام آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد و همچنین در تمامی ایام مشتریان می توانند با مشاورین و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند.

مجموعه کلیدچی در زمینه چراغ خیابانی و متعلقات آن با برندهای معتبر و با کیفیتی همکاری دارد. سعی ما در مجموعه کلیدچی این می باشد که  برند های معتبر وبا کیفیت بازار را با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی و اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره و فروش در کادر ذیل را پر نمایید. در صورتی که درخواست شما فوری می باشد با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید