مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش محصولات روشنایی گلنور به سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده و پخش محصولات روشنایی گلنورسبد تولیدی شرکت گلنورخرید عمده محصولات روشنایی گلنورثبت سفارش
لیست قیمت چراغ خیابابانی 1401

فروش عمده و پخش محصولات روشنایی گلنور

پخش محصولات روشنایی گلنور-صنعت برق و روشنایی یکی از مهم ترین صنایع در جهان می باشد. در ایران شرکت های زیادی حول تولید محصولات روشنایی و برق صنعتی فعالیت دارند.

اما تعداد کمی از این شرکت ها استانداردهای لازم و کیفیت لازم را در دستور کار تولید خود قرار می دهند.شرکت گلنور یکی از بزرگترین تولید کنندگان کشور و منطقه در زمینه صنعت برق و روشنایی می باشد.همچنین بزرگترین تولیدکننده چراغ خیابانی در ایران می باشد.

 

پخش عمده محصولات گلنور

 

به جرئت می توان گفت تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. شزکت گلنور بدلیل اطمینان از کیفیت محصولات خود محصولات خود را حداقل ۲ سال تا ۵ سال گارانتی می کند. در حالیکه بیشتر شرکت ها ۱۲ ماه محصولات خود را گارانتی می کنند.

مجموعه کلیدچی به پخش عمده محصولات گلنور به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت لیست قیمت محصولات گلنور و خرید چراغ خیابانی led گلنور فرم شاوره و فروش را پر نمایید. کارشناسان کلیدچی در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

سبد تولیدی شرکت گلنور

پخش محصولات روشنایی گلنور و همچنین محصولات برق صنعتی شرکت گلنور از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت:

  1. چراغ خیابانی HID
  2. چراغ خیابانی LED
  3. پروژکتور LED
  4. پروژکتور HID
  5. چراغ های پارکی لامپ کم مصرف خور و LED
  6. چراغ های چمنی LED
  7. پنل LEd
  8. چراغ های صنعتی ضد گرد و غبار
  9. چراغ صنعتی LED
  10. وال واشر یا چراغ خطی LED و رشد گیاه
  11. چراغ نشان راهنمای اضطراری
  12. جعبه تقسیم
  13. تجهیزات الکترونیک

پخش محصولات روشنایی گلنور

 

همانطور که در بالا دیدیم تنوع محصولات گلنور بسیار بالا می باشد. این محصولات خود نیز به چندین مدل تقسیم می شوند. شرکت گلنور در سال ۱۳۷۲ در اصفهان تاسیس گردید. و توانسته تاکنون موفقیت های فراوانی کسب نماید.و با تولید محصولات زیر در زمره یکی از تولیدکنندگان انبوه چراغ‌های خیابانی و روشنایی در ایران قرار گیرد: * چراغ‌های خیابانی HID * چراغ‌های خیابانی LED * چراغ‌های پارکی * چراغ‌های پارکی LED .

خرید عمده محصولات روشنایی گلنور

بازار لاله زار بزرگترین بورس لوازم روشنایی و برق صنعتی در ایران می باشد. در این بازار بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان و همچنین بیشتر شرکت ها و تولیدکننده های ایران فعالیت دارند. لازم به ذکر است که در این بازار نازلترین قیمت ها را نیز میتوان یافت.

قیمت عمده محصولات روشنایی گلنور

مشتریانی که امکان خرید به صورت حضوری برایشان میسر می باشد می توانند با مراجعه حضوری به این بازار خرید خود را انجام دهند. و عزیزانی که امکان خرید حضوری برایشان میسر نمی باشند، می توانند از طریق این سایت یا دیگر سایت های معتبر خرید خود را انجام دهند.

ثبت سفارش

مجموعه کلیدچی نیز در بازار لاله زار تهران قرار دارد و به پخش محصولات روشنایی گلنور می پردازد. خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری در مجموعه ما میسر می باشد. مجموعه ما سعی دارد تا معتبرترین برندهای بازار را با نازلترین قیمت ممکن برای مشتریان فراهم آورد.

عمده فعالیت ما حول فروش عمده چراغ خیابانی و متعلقات آن، فروش عمده پروژکتور و پخش انواع سیم و کابل می باشد. جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: لیست قیمت کابل در ۱۴۰۱

جهت ارتباط با مشاورین فروش ما فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید