مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کله چراغ پارس با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش، قیمت و خرید کله چراغ پارسانواع چراغ خیابانیقیمت کله چراغ خیابانی پارسنحوه ثبت سفارش
خرید چراغ خیابانی 125 وات پارس

فروش، قیمت و خرید کله چراغ پارس

خرید کله چراغ پارس-چراغ خیابانی یکی از مهم ترین ابزار جهت روشنایی معابر می باشد. روشنایی خیابان برای ایمنی رانندگان، وسایل نقلیه اضطراری، دوچرخه‌سواران، دوندگان و پیاده‌روها، چه تیر چراغ‌های تزئینی باشد که برای عابران پیاده در مراکز شهر و محله‌ها روشنایی می‌دهد، چه تیرهای چراغ برق بین‌ شهری که از شهرها عبور می‌کنند.

چراغ خیابانی پارس از بهترین برندهای داخل بازار می باشد که به صورت قاب خالی تولید می گردد. مجموعه کلیدچی به پخش عمده چراغ خیابانی پارس و متعلقات آن به سراسر کشور می پردازد. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

 

قیمت و خرید کله چراغ خیابانی پارس

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت لیست قیمت کله چراغ پارس و همچنین خرید چراغ خیابانی پارس همراه با متعلقات فرم مشاوره و فروش در ابتدای صفحه را تکمیل نمایید.

و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. اما چنانچه درخواستتان فوری می باشد، از طریق شماره های داخل سایت در برگه ی تماس با ما، با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

انواع چراغ خیابانی

شرکت گلنور بزرگترین تولیدکننده چراغ خیابانی در ایران می باشد و همچنین یکی از پیشروترین کارخانه های فعال در صنعت بر و روشنایی در منطقه می باشد. این شرکت تحت دو برند تجاری پارس و گلنور چراغ خیابانی تولید می نماید.

که برند پارس آن به صورت قاب خالی تولید میگردد. این چراغ در ۴ سایز می باشد. در دو سایز آن قابلیت جایگذاری لامپ کم مصرف میسر می باشد. و دو سایز دیگر آن ترانس خوراند.

 

 

فروش عمده چراغ خیابانی پارس

سایز کوچک ترانس خور برای معابر محلی مناسب می باشد و تا ارتفاع ۵-۷ متر قابل نصب است. در این چراغ می توان لامپ ۵۰ وات بخار سدیم، لامپ ۷۰ وات بخار سدیم و لامپ ۱۲۵ وات بخار جیوه تعبیه نمود.

در سایز بزرگ چراغ خیابانی ترانس خور را می توان لامپ ۱۵۰ وات، ۲۵۰ وات و ۴۰۰ وات قرار داد. و این چراغ را می توان تا ارتفاع ۹ متر نصب نمود.

قیمت کله چراغ خیابانی پارس

همانطور که در متن بالا ذکر شد شرکت گلنور چراغ خیابانی پارس را به صورت قاب خالی تولید می نماید. مشتریان و مصرف کنندگان می توانند براساس نیاز خود و یا بودجه ای که در اختیار دارند این چراغ ها را کامل نمایند.

از اینرو این چراغ برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است که این چراغ تاییدیه اداره برق ندارد. و بیشتر برای دهیاری ها و پروزه های شخصی که نیاز به تاییدیه اداره برق ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کله چراغ خیابانی پارس

قیمت و خرید کله چراغ پارس-در مجموعه کلیدچی علاوه بر قاب خالی چراغ خیابانی متعلقات آن نیز به فروش می رسد. متعلقات چراغ خیابانی شامل براکت، لامپ، ترانس، استارتر و فتوسل می باشد.

مجموعه ما بهترین و معتبر ترین برندهای متعلقات در بازار را برای مشتریان فراهم آورده است. و سعی دارد این برندها را با نازلترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند.

نحوه ثبت سفارش

در مجموعه ما امکان خرید به صورت حضوری و غیرحضوری میسر می باشد. و ارسال بار به تمامی نقاط کشور با باربری و یا هر روشی که که برای مشتریان بهتر باشد میسر می باشد.

مجموعه ما علاوه بر پخش عمده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن به پخش عمده انواع سیم و کابل نیز می پردازد. جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید کلافه ای انواع سیم و کابل

جهت دریافت لیست قیمت و خرید کله چراغ پارس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. کارشناسان ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید