مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

۶ نکته ای که باید در مورد تیرهای چراغ خیابان بدانید

آنچه در این مقاله می خوانید...

۶ نکته ای که باید هنگام نصب تیرهای چراغ خیابان در نظر بگیرید ارتفاع تیرهاثبات نور در طول جاده

توسعه‌دهندگان، شهرداری‌ها، معماران و غیره وظیفه انتخاب و نصب تیرهای روشنایی خیابانی مناسب برای معابر، پیاده‌روها، محله‌ها و پارکینگ‌ها را دارند. تیرهای چراغ های خیابانی حس ایمنی و امنیت را ایجاد می کند که برای هر کسی که در آن منطقه زندگی می کند، کار می کند یا رفت و آمد می کند، مهم است.

چراغ‌های خیابان ترافیک خودروها را هدایت نمی‌کنند، چراغ‌های جلوی خودروها برای هدایت خودرو ها تعبیه شده است. با این حال، چراغ خیابانی نور اضافی را برای کمک به رانندگان برای تشخیص محیط اطراف خود، حرکت در مناطق مختلف و متوجه خطرات احتمالی در کناره‌های جاده‌ها ارائه می‌دهد. در مجموع، چراغ تیر برق نقش مهمی در بهبود رانندگی و شرایط محیط اطراف دارد.

 

۶ نکته ای که باید هنگام نصب تیرهای چراغ خیابان در نظر بگیرید

 

 ارتفاع تیرها

 

وقتی نوبت به نصب تیرهای چراغ خیابان می رسد، ارتفاع تیرها فاکتور مهمی است. ارتفاع یک تیر نحوه توزیع نور را تغییر می دهد. وظیفه یک مهندس ترابری این است که چراغ ها را در یک خیابان برای بهترین توزیع نور تنظیم و نصب کند. جاده ای با محدودیت سرعت بالاتر ( حداکثر سرعت حرکت بالا) معمولاً به چراغ های خیابانی با ارتفاع بالاتر نیاز دارد.

 

ثبات نور در طول جاده

 

علاوه بر این، ثبات نور در طول جاده بسیار مهم است. به این فکر کنید که وقتی وارد یک اتاق تاریک می شوید، حداقل چند ثانیه طول می کشد تا چشمان شما با آن محیط تنظیم شوند. اگر در خیابانی با نور کافی رانندگی کنید و ناگهان همه چیز تاریک شود، همین امر صادق است یعنی چشم ها باید دوباره خود را با محیط تنظیم کند. با قرار دادن تیرهای چراغ خیابان در فواصل ثابت، می توانید نور ثابتی در طول جاده ایجاد کنید. همچنین اگر ارتفاع نصب چراغ‌ها بالاتر باشد، برای دید بهتر کمک کننده است. بنابراین، رانندگان دائماً در حال تنظیم چشم خود با شرایط موجود نیستند، و به طور بالقوه توانایی آن‌ها برای دیدن واضح جاده بالا میرود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید