مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ صنعتی آتلانتیس گلنور+ارسال فوری به سراسر کشور|کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ صنعتی LED گلنورویژگی هاخرید چراغ صنعتی آتلانتیس گلنور
چراغ صنعتی آتلانتیس گلنور

چراغ صنعتی آتلانتیس گلنور- چراغ صنعتی که به آن چراغ کارگاهی نیز گفته می شود، از جمله چراغ هایی می باشد که برای تامین روشنایی در سالن ها تولید، سوله ها و محیط های کارگاهی مورد استفاده قرار میگیرد. ساختار ضد نم، ضد گرد و غبار و یا ضد انفجار چراغ های صنعتی ازجمله ویژگی های کلی این چراغ ها می باشد که سبب می شود بتوان آن را در محیط های کارگاهی و صنعتی به کار برد.

 

 

 

"<yoastmark

 

از بهترین تولیدکنندگان چراغ صنعتی می توان به شرکت گلنور اشاره نمود. این شرکت یکی از پیشروترین تولیدکنندگان در زمینه روشنایی در ایران و خاورمیانه می باشد. این چراغ ها دز دو مدل LED و فلورسنتی تولید می گردند. در ادامه به معرفی این چراغ های صنعتی خواهیم پرداخت.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین دریافت لیست قیمت چراغ صنعتی آتلانتیس گلنور فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۰ ساغت کاری باشید.

 

"<yoastmark

چراغ صنعتی LED گلنور

چراغ  آتلانتیس (led-1) از جمله چراغ‌های قابل استفاده در محیط‌های غبار آلود و مرطوب بوده و ازدوام بالایی در برابر پدیده خوردگی برخوردارمی باشد. این چراغ آتلانتیس(led-1) جایگزینی مناسب برای چراغ‌های فلورسنتی با توان‌های مصرفی ۱۸×۲ و ۳۶×۲ و۴۸×۲  وات می‌باشد. استفاده ازمنبع نور ledدر این چراغ باعث افزایش چند برابری بازده نوری و صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به نمونه‌های مشابه گردیده است. به دلیل ویژگی‌های این چراغ برای استفاده درصنایع غذایی، دارویی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نواحی ساحلی، استخرها و … قابل به کارگیری است. طراحی این چراغ بر اساس استاندارد بین المللی IEC 60598-2-1 انجام شده است. خرید چراغ صنعتی آتلانتیس گلنور با نازلترین قیمت

 

ویژگی ها

– توان مصــرفی و نور خروجــی ثابت در گستره وسیعی از ولتاژ ورودی (۱۸۰ – ۲۶۵ VAC)

– منبــع تغذیــه دارای حفاظت در برابر ولتــاژ اضافی و گذرا

– عدم تابش اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز

– مجهـز به جدار نورگذر مقاوم در برابر ضربه

– امکان تولیــد با دمای رنگ هــای مختلف

خرید چراغ صنعتی آتلانتیس گلنور

مجموعه کالای برق یکی از پخش کنندگان لوازم روشنایی و تزئینات شهری جاده ای و انواع کابل در لاله زار می باشد. در مجموعه ما ارسال به صورت همه روزه و از طریق باربری به سراسر کشور انجام می شود. همراهان عزیز جهت دریافت لیست قیمت گلنور و خرید انواع چراغ خیابانی و خرید چراغ صنعتی گلنور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در اسرع وقت باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید