مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ خیابانی ۷۰ وات-ارسال فوری | کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ خیابانی گلنورچراغ خیابانی ۷۰ وات پارس
خرید چراغ خیابانی ۷۰ وات

چراغ خیابانی ۷۰ وات یکی از رایج ترین و قدیمی ترین انواع چراغ های خیابانی در ایران می باشد. این چراغ از نوع چراغ های گازی می باشد. از بهترین تولید کنندگان چراغ های گازی در ایران می‌توان به شرکت گلنور اشاره نمود. در ادامه به معرفی این شرکت و محصولاتش می پردازیم.

 

 

خرید چراغ خیابانی ۷۰ وات
چراغ خیابانی گلنور

همراهان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی گازی به همچنین جهت دریافت قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. چنانچه درخواستتان فوری میباشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

چراغ خیابانی گلنور

شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی و محصولات روشنایی در ایران و منطقه از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در تولید چراغ خیابانی گازی آغاز نمود. این شرکت تحت دو برند تجاری پارس و گلنور به تولید چراغ خیابانی گازی می پردازد.

 

چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور و مدل فروزان به صورت چراغ کامل تولید می گردد. یعنی همراه با استارتر ترانس مسی و خازن می باشد. جنس بدنی این چراغ از آلومینیوم دایکاست میباشد و در برابر خوردگی و افتاب و زنگ زدگی مقاوم است. چراغ خیابانی گلنور برای آی پی ۶۵ می باشد معنی در در برابر نفوذ آب مقاوم است.

چراغ خیابانی فروزان گلنور
چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور

 

این چراغ دارای تاییدیه اداره برق می باشد و معمولاً برای مکان هایی که نیاز به تایید اداره برق میباشد استفاده قرار می‌گیرد معمولاً برای پروژه های درون شهری استفاده از آن رایج تر است .لازم به ذکر است که این چراغ خیابانی قیمت بالاتری نسبت به برند پارس دارد .

 

چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس

چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد یعنی بدون متعلقات میباشد و مشتریان بر اساس نیاز خود و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند میتوانند به تجهیز نمودن این چراغ اقدام نمایند. در این قاطع امکان تعبیه کردن لامپ و ترانس ۱۲۵ وات جیوه، ۵۰ وات سدیم، ۳۵ وات سدیم و ۷۰ وات سدیم امکان پذیر است. جنس بدنه این چراغ نیز از آلومینیوم دایکاست میباشد. چراغ خیابانی مارک پارس دارای تاییدیه اداره برق نمی باشد. و بیشتر برای مکان هایی که نیاز به تاییدیه اداره برق ندارد مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از آن در پروژه های روستایی رایج تر میباشد. لازم به ذکر است که قیمت این چراغ پایین تر از چراغ خیابانی گلنور میباشد.

 چراغ خیابانی پارس 70 وات
چراغ خیابانی پارس

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید