مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ خیابانی کیهان گلنور | فروش با نازلترین قیمت بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ خیابانی HID یا چراغ خیابانی گازیچراغ خیابانی کیهان گلنور

.چراغ خیابانی کیهان گلنور-چراغ خیابانی یکی از اصلی ترین زیرساخت ها برای روشنایی خیابان ها می باشد. روشنایی خیابان ها از گذشته تا کنون از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. از جمله برای ایجاد امنیت شهر و شهروندان،ایجاد روشنایی در شهر ، جلوگیری از ایجاد جرایم، و عبورو مرور آسان تر.

 

خرید و لیست قیمت چراغ خیابانی کیهان
پخش عمده چراغ خیابانی کیهان با نازلترین قیمت

 

چراغ خیابانی از گذشته تا کنون تغییر شکل های زیادی بسته به شرایط و پیشرفت تکنولوژی داشته است. در حال حاضر چراغ خیابانی به دو دسته چراغ خیابانی led و چراغ خیابانی HID تقسیم می شوند که هر دوی این چراغ ها نیز به دسته های دیگر تقسیم می شوند.

چراغ خیابانی HID یا چراغ خیابانی گازی

چراغ خیابانی اچ آی دی به دو دسته چراغ خیابانی بخار سدیم و چراغ خیابانی بخار جیوه تقسیم می شود. یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین چراغ های خیابانی در ایران چراغ خیابانی بخار سدیم کیهان می باشد. این چراغ خیابانی در رنج توان های ۱۵۰ وات سدیم ۲۵۰ وات سدیم و ۲۵۰ وات جیوه تولید و به بازار عرضه میگردد .

چراغ خیابانی کیهان گلنور
پخش و فروش عمده چراغ خیابانی گازی

شرکت گلنور یکی از بهترین تولید کنندگان چراغ خیابانی در بازار ایران می باشد. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان چراغ خیابانی در خاورمیانه می باشد. گلنور به تولید چراغ های گازی در ۴ مدل: چراغ خیابانی فروزان گلنور، چراغ خیابانی کیهان ۱ گلنور، چراغ خیابانی کیهان ۲ گلنور و چراغ خیابانی سپهر گلنور می پردازد.

چراغ خیابانی کیهان گلنور

چراغ خیابانی کیهان جهت استفاده در خیابان ها و بزرگراه ها تولید می گردد، که معمولاً در ارتفاع های شش الی ده متری قابل نصب می باشد. جنس بدنه این چراغ از آلومینیوم دایکاست میباشد. این مدل دارای گارانتی دو ساله می باشد. و در صورت سوختن این چراغ اگر مشکل از خود چراع باشد شرکت آنرا  با نو آن تعویض می کند. در غیر این صورت اگر مشکل از نصب باشد شرکت با دریافت هزینه جزئی این چراغ را تعمیر می نماید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید