مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ خیابانی شایان برق با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

گروه صنعتی شایان برقمعرفی چراغ خیابانی شایان برقثبت سفارش
چراغ خیابانی هیمالیا 75-80 وات

گروه صنعتی شایان برق

چراغ خیابانی شایان برق-گروه صنعتی شایان برق در سال ۱۳۷۲ به منظور طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و رایانه ای تاسیس گردید. و در سال ۱۳۷۹ تحولاتی در ساختار تشکیلاتی و امکانات شرکت ایجاد شد. که ماحصل آن توسعه و تنوع محصولات (ساخت تزئینات الکترونیکی شهری نظیر درختان و نمادها و المان های دکوراسیون رنگی LED) و عرضه چندین هزار نوع از این کالاها به شهرداری ها بوده. و سبب تزئین وزیبائی صدها میدان و فضای عمومی در کشور گردیده است.

"<yoastmark

و هم اکنون و برای اولین بار انواع چراغهای صنعتی سوله ای LED، خیابانی LED، پارکی LED، پروژکتورهای LED، مهتابی LED و دیگر تولیدات LED خانگی، اداری و تجاری با کیفیت و کارایی به مراتب بالاتر از نمونه های خارجی و در طیفی گسترده توسط مهندسین و متخصصین ارزنده این شرکت تولید و به بازار عرضه می شود.

 

 

"<yoastmark

 

معرفی چراغ خیابانی شایان برق

شرکت شایان برق به تولید و عرضه انواع چراغ خیابانی ال ای دی در سه مدل رامند تفتان و هیمالیا می‌پردازد. چراغ خیابانی‌های تولید شرکت شایان برق با کیفیت بالا تولید می‌شوند و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌گردند.

از مهمترین ویژگی‌های چراغ خیابانی‌های شایان برق می‌توان به مصرف انرژی پایین، تولید گرمای کم، طول عمر بالا، هزینه‌های نگهداری و تعمیر پایین‌تر و… اشاره نمود.

چراغ خیابانی 100 وات شهباز شایان الکتریک
چراغ خیابانی شهباز

 

ثبت سفارش

مجموعه کلیدچی پخش کننده انواع لوازم روشنایی و الکترونیکی در بازار لاله‌زار تهران می‌باشد. و همچنین به پخش عمده محصولات شرکت شایان برق با نازل‌ترین قیمت ممکن به سراسر کشور از طریق باربری می‌پردازد.

همراهان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی شایان برق و خرید محصولات شایان برق فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۰ ساعت کاری باشید.

چنانچه درخواست فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید