مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ خیابانی سهیل گلنور | پخش گلنور

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش قیمت و خرید چراغ خیابانی سهیل گلنورشرکت گلنورچراغ خیابانی سهیل گلنور
چراغ خیابانی ال ای دی گلنور

پخش قیمت و خرید چراغ خیابانی سهیل گلنور

چراغ خیابانی سهیل گلنور- چراغ خیابانی به دو دسته چراغ خیابانی گازی و چراغ خیابانی ال ای دی تقسیم می شود. که هر کدام از این چراغ ها نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند .

چراغ خیابانی از گذشته تا کنون تغییر شکل های فراوانی بسته به شرایط و پیشرفت تکنولوژی داده است. تاریخچه اولین چراغ خیابانی ثابت به ۳۰۰۰ سال پیش در چین بر می گردد که با استفاده از لوله هایی گاز را به درون مشعل انتقال می دادند و نور ثابت را برای معابر فراهم می نمودند.

 

خرید چراغ خیابانی 100 وات سهیل گلنور
چراغ خیابانی ۱۰۰ وات سهیل

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید جهت انتخاب چراغ مناسب خود و همچنین جهت دریافت لیست قیمت انواع چراغ های خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

شرکت گلنور

داخل ایران تولید کنندگان بسیاری به تولید انواع چراغ خیابانی می پردازند. از جمله بهترین تولید کنندگان چراغ خیابانی در ایران میتوان به گلنور، مازی نور، صبا ترانس، افراتاب، شهاب و… اشاره نمود.

 

شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی در ایران و خاورمیانه میباشد. که به تولید هر دو نوع چراغ خیابانی ها یعنی چراغ خیابانی led و چراغ خیابانی گازی می‌پردازد .

قیمت چراغ خیابانی ال ای دی گلنور
چراغ خیابانی LEd گلنور

این شرکت چراغ خیابانی های خود را در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می نماید. از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ خیابانی فروزان، کیهان ۱، کیهان ،۲ سپهر، سهیل و ستاره اشاره نمود.

چراغ خیابانی سهیل گلنور

چراغ خیابانی سهیل یکی از انواع چراغ خیابانی ال ای دی می باشد. که با بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت تولید و به بازار و مشتریان عرضه می گردد.

چراغ خیابانی LED مدل سهیل با گستره متنوعی از توان‌ها از ۳۰ الی ۲۴۰ وات و بهره نوری بالا و منحنی‌های پخش نور متنوع مناسب برای انواع کلاس‌های روشنایی معابر محلی، شریانی و جاده‌­ای می­‌باشد.

 

از جمله ویژگیهای چراغ سهیل می توان به این موارد اشاره نمود: سیستم نوری این چراغ از اس ام دی میباشد که اس ام دی به پخش نور می پردازد.از لنزهای مرغوب با کیفیت و طول عمر بالا استفاده شده است. جنس بدنه این چراغ از آلومینیوم دایکاست می‌باشد که در برابر عوامل محیطی مقاوم می باشد و… .

 

 

"قیمت

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید