مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی LED و خرید آن در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات خرید و قیمت چراغ خیابانی LEDخرید چراغ خیابانی ledثبت سفارش در مجموعه کلیدچی

مشخصات خرید و قیمت چراغ خیابانی LED

قیمت چراغ خیابانی LED-چراغ خیابانی ال ای دی نسل جدید چراغ های خیابانی می باشد. این چراغ نسبت به چراغ های  قدیمی یا همان چراغ خیابانی گازی ویژگی های منحصربفردی دارد.

مجموعه کلیدچی به پخش انواع چراغ خیابانی ال ای دی با نازلترین قیمت به سراسر کشور می پردازد. در این زمینه با معتبر ترین شرکت های بازار همکاری دارد. شرکت گلنور، بزرگترین تولید کننده چراغ های خیابانی در ایران و شرکت صباترانس بزرگترین تولیدکننده پروژکتور و چراغ پروژکتوری در ایران.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی ال ای دی و خرید عمده چراغ خیابانی SMD و خرید عمده چراغ خیابانی COB فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره و فروش

پخش عمده چراغ خیابانی led

 

چراغ خیابانی ال ای دی خود نیز به دو دسته تقسیم می شوند. چراغ خیابانی COB و چراغ خیابانی SMD. این دو نوع چراغ در برخی ویژگی های جزئی با هم تفاوت دارند. تفاوت اصلی آنها نحوه پخش نور می باشد.

چراغ خیابانی COB نور را متمرکز می کند. بنابراین برای اماکنی مناسب است که به نور متمرکز نیاز است. چراغ خیابانی SMD نور را پخش میکند. بنابراین کاربرد آن بیشتر در معابر اصلی می بشد.

 

خرید چراغ خیابانی led

چراغ خیابانی ال ای دی ویژگی هایی دارد که در نهایت از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد. هر چند که قیمت این چراغ در ابتدا از قیمت چراغ های گازی بالاتر می باشد اما در کل این چراغ هزینه کمتری از چراغ خیابانی گازی خواهد داشت.

خرید و قیمت چراغ خیابانی LED

 

همانطور که در متن بالا ذکر شد چراغ خیابانی SMD بیشتر در معابر اصلی یعنی معابر خیابانی، معابر شریانی معابر جاده ای و معابر اتوبانی کاربرد دارد. شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی در ایران می باشد. لیست قیمت چراغ خیابانی LED

چراغ خیابانی مدل ستاره گلنور پرفروشترین چراغ خیابانی LED در ایران می باشد. همچنین لازم بذکر است که این چراغ تا ۵ سال گارانتی دارد، که همین نشان دهنده کیفیت بالای این چراغ و اعتماد شرکت گلنور به تولیدات خود می باشد.

 

ثبت سفارش در مجموعه کلیدچی

مجموعه کلیدچی یکی از بزرگترین پخش کنندگان چراغ خیابانی و متعلقات آن در بازار لاله زار تهران می باشد. این مجموعه علاوه بر چراغ خیابانی به پخش محصولات دیگر نیز می پردازد. که در ادامه تمامی محصولاتی که مجموعه کلیدچی حول آن فعالیت دارد را بیان خواهیم کرد:

  1. چراغ خیابانی گازی یا قدیمی
  2. چراغ خیابانی LED
  3. متعلقات چراغ خیابانی گازی( لامپ، ترانس، استارتر و دستک)
  4. پروژکتور گازی
  5. پروژکتور LED
  6. متعلقات پروژکتور گازی( لامپ، ترانس و استارتر)
  7. انواع پنل سقفی و دیواری
  8. انواع سیم و کابل

لیست قیمت چراغ خیابانی LED

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سیم و کابل و همچنین اطلاع از قیمت آن بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: قیمت سیم و کابل افشارنژاد خراسان

و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی LED فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طری شماره های داخل سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید