مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی ارزان-پخش عمده چراغ خیابانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده و خرید عمده انواع چراغ خیابانی ارزان در کلیدچیچراغ خیابانی گازیویژگی انواع چراغ های گازیچراغ خیابانی ال ای دیپخش ارزان قیمت انواع چراغ خیابانیاز کجا خرید ارزانتری داشته باشیم؟
خرید چراغ خیابانی ارزان

پخش عمده و خرید عمده انواع چراغ خیابانی ارزان در کلیدچی

خرید چراغ خیابانی ارزان-روشنایی معابر و خیابان ها در تاریکی شب برای انسان متمدن از گذشته تاکنون از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. چراغ خیابانی در طول تاریخ اشکال مختلفی به خود گرفته است. تا قرن بیستم که شکل رایج آن چراغ گازی با لامپ های فلورسنتی و بخاری بوده.

چراغ خیابانی یکی از محصولاتی می باشد که مجموعه ما به عرضه ی آن می پرازد. مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی با نازلترین قیمت به سراسر کشور می پردازد.

در حال حاضر در بازار روشنایی جهانی برای روشنایی خیابان ها دو مدل چراغ خیابانی گازی و ال ای دی رایج می باشند. چراغ خیابانی گازی حدود یک قرن می باشد که برای روشنایی خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد. و تکنولوژی ال ای دی در  قرن بیست و یکم وارد دنیای صنعت شد. این تکنولوژی اکثر صنایع مهم جهان را تحت تاثیر قرار داد.

 

خرید چراغ خیابانی ارزان

 

صنعت روشنایی نیز یکی از این صنایع متاثر ال ای دی ها بود. چراغ خیابانی و لامپ های ال ای دی حدود یک دهه می باشد که وارد بازار مصرفی شده اند. این تکنولوژی نوین از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار می باشد.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی گازی، لیست قیمت چراغ خیابانی led و همچنین خرید عمده چراغ خیابانی با مناسب ترین قیمت فرم مشاوره و فروش داخل سایت را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

 

چراغ خیابانی گازی

همانطور که در متن بالا ذکر شد در بازار مصرفی دو مدل چراغ خیابانی رایج می باشد. در این قسمت می خواهیم به چراغ خیابانی گازی بپردازیم و ویژگی های آن را بیان کنیم. و مارک هایی که در بازار ایران تولید می شوند را معرفی بنماییم.

چراغ خیابانی گازی سه نوع دارد. که در نوع گاز داخل لامپ ها و رنگ تولیدی شان متفاوت می باشند. چراغ خیابانی بخار سدیم که به رنگ زرد می باشد. چراغ خیابانی بخار جیوه رنگ سفید مایل به آبی می باشد. و چراغ خیابانی متال هالید رنگ سفید می باشد.

ویژگی انواع چراغ های گازی

چراغ خیابانی و لامپ بخار جیوه:

طول عمر و بازدهی بالای لامپ بخار جیوه، یکی از بارزترین ویژگی اش به شمار می رود. از لامپ های بخار جیوه می توان برای تأمین روشنایی فضاهای بیرونی مانند زمین های ورزشی، پیاده روها، پارک ها و … استفاده کرد. این نوع لامپ، نوری با رنگ مطلوب تولید می کند. لازم به ذکر می باشد که تولید این لامپ ها برای محیط زیست خطراتی دارد و در بیشتر کشورهای اروپایی تولیدآن ممنوع شده است. خرید چراغ خیابانی ارزان

 

پخش عمده چراغ خیابانی

چراغ خیابانی و لامپ بخار سدیم:

لامپ بخار سدیم معمولاً برای روشنایی خیابان ها و بزرگراه ها کاربرد دارد و در چراغ های خیابانی از آن استفاده می شود. در این نوع لامپ نیز همانند دیگر لامپ های گازی مدت زمانی طول می کشد تا لامپ به میزان حداکثر روشنایی خود برسد.

طول عمر و بهره نوری این لامپ بسیار بالا است اما به دلیل رنگ نور نامطلوب و درصد بازتاب نامناسب، بیشتر در معابر شهری، بنادر، اسکله ها و مکان هایی که شلوغ و پرتردد نیست، استفاده می شود.

چراغ خیابانی و لامپ متال هالید:

لامپ های متال هالید  معمولاً برای مکان های بزرگ و صنعتی که نیاز به نور و روشنایی زیادی وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. در پارکینگ ها، استادیوم ها، کارگاه ها و کارخانجات، انبارها و … از این نوع لامپ استفاده می شود. خرید چراغ خیابانی ارزان

لازم به ذکر می باشد که لامپ متال هالید ۱۵۰ وات برابر با یک لامپ بخار جیوه ۲۵۰ وات است و می توان آن ها را با هم برابر دانست. درنتیجه برای صرفه جویی در مصرف انرژی و برق می توانید از متال هالید استفاده کنید.

 

مشاوره و فروش

چراغ خیابانی ال ای دی

همانطور که در متن بالا ذکر شد چراغ های  ال ای دی نسل جدید چراغ ای خیابانی می باشند. این چراغ خود به دو دسته اس ام دس ها و سی او بی ها تقسیم می شود. اس ام دی ها نسبت به سی او بی ها به دلیل ویژگی هایی که دارند رواج و کاربرد بیشتری دارند.

چراغ خیابانی smd:

smd ها نسبت به cob ها از کارآمدی بالاتری برخوردارد می باشند. زیرا که این چراغ ها با توان برابر نور بیشتری تولید می کنند. تراشه های ال ای دی در این چراغ ها بر روی یک بورد واحد قرار ندارد، بلکه چندین ال ای دی در کنار هم بر روی یک پنل نصب می شوند. خرید چراغ خیابانی ارزان

بدین ترتیب برای خنک کردن آنها به مواد خنک کننده کمتری نیاز می باشد. و گرمای کمتری تولید می شود. این به معنای اقتصادی بودن این کالا می باشد. نحوه ساطع کردن نور در چراغ های اس ام دی به این صورت می باشد که نور را بیشتر پخش می کنند. و پرتوی وسیع تری از نور را تولید می کنند.

 

 

چراغ خیابانی cob:

در چراغ های سی او بی تراشه های ال ای دی بر روی یک بورد واحد قرار دارد. در نتیجه برای خنک کردن آن به مواد خنک کننده بیشتری که هت سینک باشد، نیاز است. که معمولا کی هزینه را افزایش می هد.

چراغ های سی او بی منبع نور بهتری ارائه می دهند. و در نتیجه نور را متمرکز می کنند. از این چراغ ها بیشتر برای پارک ها استفاده می شود. از لحاظ قیمت این چراغ ها تقریبا یک قیمت می باشند و تفاوت چندانی ندارند.

پخش ارزان قیمت انواع چراغ خیابانی

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی به صورت تخصصی می پردازد. و سعی دارد تا معتبرترین برندها را با نازلترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه دهد.

مشتریان عزیز می توانند جهت اطمینان قیمت های مجموعه ما را با دیگر همکاران مقایسه نمایند. سپس اقدام به خرید نمایند. مجموعه ما محصولات خود را با تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا به مشتریان عزیز اراِئه می دهد.

از کجا خرید ارزانتری داشته باشیم؟

مشتریان عزیز می توانند انواع چراغ خیابانی ال ای دی و گازی را از این سایت و یا دیگر سایت های معتبر تهیه نمایند. کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده اراِئه مشاوره رایگان به شما عزیزان ی باشند.

مشتریان عزیز می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری اقدام به خرید نمایند. ارسال بار به شهرستان ها از طریق باربری انجام می شود. جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین لیست قیمت انواع چراغ خیابانی و خرید ارزان چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش ذیل را پر نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید