مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت ترانس بخار سدیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت ترانس بخار سدیم مسی و آلومینیومیترانس چیست و کاربرد و وظیفه آنتولیدکنندگان ترانس بخار سدیم
لیست قیمت ترانس چراغ خیابانی پارس

لیست قیمت ترانس بخار سدیم مسی و آلومینیومی

ترانس بخار سدیم یکی از پر فروش ترین نوع ترانس ها میباشد. که بیشتر در چراغ های خیابانی و پروژکتور های گازی استفاده می گردد. در ادامه به تعریف ترانس، کاربرد آن، انواع آن و مارکهای موجود در بازار خواهیم پرداخت. لیست قیمت ترانس بخار سدیم

 

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی و انواع ترانس بخار سدیم در واتهای مختلف می پردازد.در ادامه به معرفی انواع این محصولات خواهیم پرداخت.

 

 

پخش عمده ترانس بخار سدیم
ترانس آلومینیومی سدیم آرش

 

مشتریان عزیز جهت خرید انواع ترانس بخار سدیم و دریافت قیمت عمده ترانس بخار سدیم و خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

ترانس چیست و کاربرد و وظیفه آن

نام دیگر ترانس، بالاست الکترونیکی می باشد. ترانس  یک قطعه الکترونیکی می باشد که در محصولات الکترونیکی در مدار قبل از لامپ قرار می گیرد. کاربرد بالاست  در مهتابی های قدیمی، چراغ خیابانی، پنل ها و پروژکتور ها می باشد. جهت دریافت لیست قیمت عمده ترانس بخار سدیم آرش فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک کلیک کنید: خرید عمده انواع سیم و کابل

"<yoastmark

وظیفه ترانس ها دو کار مهم برای لامپ ها می باشد. ۱٫کنترل جریان برق ورودی به لامپ ها می باشد ۲٫همچنین ایجاد ولتاژ بالا در هنگام روشن شدن لامپ می باشد.

 

تولیدکنندگان ترانس بخار سدیم

ترانس بخار سدیم به دلیل فروش بالای چراغ های خیابانی بخار سدیم پارس یکی از پرفروش‌ترین انواع ترانس ها می باشد. ترانس راما و ترانس آرش بهترین تولید کنندگان ترانس و یا بالاست در بازار ایران می باشند.

 

بالاست ها در دو نوع مدل هسته مسی و هسته آلومینیومی تولید می شوند. هسته مسی کیفیت بالاتری نسبت به، ترانس با هسته آلومینیومی دارد و به تبع آن قیمت بالاتری نیز دارد. همراهان عزیز جهت دریافت اطلاعات ترانس ۲۵۰ وات متال هالید راما آلومینیومی کلیک نمایید.

لیست قیمت بالاست راما

شرکت راما الکتریک و آرش ترانس در توان های ۳۵ وات، ۵۰ وات، ۷۰ وات، ۱۵۰ وات، ۲۵۰ وات و ۴۰۰ وات به تولید ترانس بخار سدیم در هسته آلومینیومی می پردازند. و در توان های ۳۵ وات، ۵۰ وات، ۷۰ وات، ۱۵۰ وات، ۲۵۰ وات، ۴۰۰ وات، ۶۰۰ وات و ۱۰۰۰ وات به تولید ترانس با هسته مسی می پردازند.

مشتریان عزیز جهت خرید ترانس بخار سدیم آرش، خرید ترانس بخار سدیم راما و دریافت لیست قیمت ترانس بخار سدیم و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید