مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت آرش ترانس ۱۴۰۳ | ارسال فوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترانس چیست و انواع آن:شرکت آرش رابط غرب ( آرش ترانس)استارتر آرشخرید ترانس آرشچراغ خیابانی پارسلیست قیمت آرش ترانس ۱۴۰۳
لیست قیمت آرش ترانس ۱۴۰۳

لیست قیمت آرش ترانس ۱۴۰۳ | از بهترین تولید کنندگان ترانس در ایران می‌توان به آرش ترانس و شرکت راما اشاره‌نمود که شرکت آرش ترانس یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان ترانس و یا همان بالاست الکتریکی در ایران میباشد. این شرکت با استفاده از بهترین تکنولوژی و نیروی کار آموزش دیده موفق شده است که کیفیت محصولات خود را چنان بالا ببرد که بخش بزرگی از بازار کشور را در دست بگیرد. در ادامه به معرفی این شرکت و تولیدات شرکت خواهیم پرداخت.

مشتریان و همراهان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین دریافت لیست قیمت آرش ترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید . و منتظر تماس مشاورین ما در اسرع وقت باشید. چنانچه درخواستشما فوری میباشداز طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

ترانس چیست و انواع آن:

عبارتند از:

  • ترانس لامپ ال ای دی
  • لامپ های فلورسنت
  • متال هالید
  • بخار جیوه
  • بخار هالید
  • و ترانسفورمر لامپ های هالوژن

ترانس در مدار قبل از لامپ قرار میگیرد و وظیفه آن کنترل جریان برق ورودی به لامپ میباشد. چنانچه ولتاژ ورودی به لامپ بیشتر از حد توان لامپ باشد، میسوزد. ترانس آرش از نظر نوع هسته داخلی به دو دسته آلومینیومی و مسی تقسیم میشود ترانس هسته آلومینیومی از ترانس هسته مسی ارزان تر میباشد. معمولاً برای وات های پایین تر از هسته ترانس هسته آلومینیوم استفاده می کنند.

 

مجموعه کلید چی به صورت تخصصی در زمینه انواع چراغ خیابانی و روشنی روشنایی خارجی فعالیت دارد. همراهان عزیز جهت خرید انواع چراغ خیابانی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.

یکی از مهمترین قطعه ها در انواع چراغ خیابانی به خصوص چراغ خیابانی گازی ترانس می باشد. ترانس گازی از لحاظ نوع لامپ آن به ۳ دسته‌ی ترانس بخار سدیم، ترانس بخار جیوه و ترانس متال هالید تقسیم‌بندی می‌شود.

شرکت آرش ترانس به تولید تخصصی ترانس گازی می پردازد.تنوع ترانس گازی آرش از لحاظ وات بین ۳۵ تا ۱۰۰۰ وات می باشد.

شرکت آرش رابط غرب ( آرش ترانس)

مواد اولیه مرغوب ، تکنولوژی پیشرفته و نیروی متخصص از اساس کار شرکت آرش ترانس میباشد.

شرکت آرش رابط غرب با سابقه طولانی در صنعت برق ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان بالاست لامپهای فلورسنت ، بخار جیوه ، بخار سدیم و متال هالاید ، ترانسفورمر لامپ های هالوژن در ایران میباشد.

این شرکت همچنین در صنعت برق توانسته است پروژکتور و لامپ های ای ال دی با کیفیت و بهینه سازی شده در مصرف انرژی تولید و وارد بازار نمایید.

آرش رابط غرب با استفاده از روش های مناسب و سود جستن از نیروی انسانی کارامد و بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت ، توانسته است علاوه بر پاسخگویی نیاز های گسترده صنایع روشنایی کشور و سایر مصرف کنندگان توجه مشتریان خارجی مهم را نیز به خود جلب نماید.

لیست قیمت آرش ترانس ۱۴۰۳

با توجه به گستره وسیع نیاز مشتریان وهدف این شرکت در راستای جلب نظر آنها ، آرش رابط غرب از نظر تولیدی بیشترین تنوع محصولات را به مشتریان خود عرضه نموده است . دریافت رضایت نامه های متعدد از مشتریان و کسب گواهینامه استقرار نظام کیفیت ایزو ۲۰۰۰ – ۹۰۰۱ و همچنین نشان استاندارد ملی ایران و چندین گواهینامه دیگر از مراکز معتبر علمی و فنی موید کیفیت عالی و مستمر و صلاحیت های فنی این شرکت می باشد.

استارتر آرش

یکی دیگر از محصولات این شرکت استارتر  یا ایگنیتور گازی می باشد. که در دو مدل ۷۰-۴۰۰ وات بدل فلزی و ۱۰۰۰ وات بدنه فلزی تولید می گردد. استارتر آرش ترانس از  قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. و همچنین دارای گارانتی یک ساله میباشد.

خرید ترانس آرش

مجموعه کلیدچی به پخش عمده محصولات برقی و روشنایی از جمله چراغ خیابانی و متعلقات آن، ترانس آرش، ترانس راما، نورافکن، سیم و کابل، لوازم برق صنعتی لامپ ال ای دی، پنل، برج نوری و… به سراسر کشور می‌پردازد. ارسال ما همه روزه و از طریق باربری به سراسر کشور انجام می‌پذیرد. مجموعه کلیدچی سعی نموده تا با کارخانه‌ها به صورت مستقیم در ارتباط باشد و محصولات را با نازل‌ترین قیمت برای مشتریان خود فراهم نماید.

چراغ خیابانی پارس

یکی از بهترین و پروفروش ترین چراغ خیابانی های موجود در بازار می باشد. این چراغ خیابانی تولید شرکت گلنور و تحت برند پارس می باشد. چراغ خیابانی پارس در دو سایز تولید میگردد، که سایز کوچک آن برای ۳۵ وات، ۵۰ وات، ۷۰ وات و ۱۲۵ وات مناسب ی باشد. سایز بزرگتر آن برای ۱۵۰ وات، ۲۵۰ وات و ۴۰۰ وات تعبیه گردیده است.
همراهان عزیز جهت دریافت اطلاعات کامل چراغ خیابانی پارس و همچنین خرید چراغ خیابانی پارس روی لینک کلیک نمایید.

لیست قیمت آرش ترانس ۱۴۰۳

مشتریان عزیز جهت خرید انواع ترانس آلومینیومی و مسی آرش و دریافت لیست قیمت آرش ترانس فرم مشاوره و فروش را پرنمایید و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاورین و کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید