مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لامپ ال ای دی چیست | خرید لامپ LED

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع لامپ ال ای دی براساس فناوری ساختلامپ پاور ال ای دیلامپ SMDلامپ COBانواع لامپ ال ای دی براساس مدللامپ ال ای دی حبابیلامپ ال ای دی طرح گللامپ فیلامنتیلامپ ال ای دی هالوژنیلامپ ال ای دی شمعیلامپ اشکیاز کجا لامپ ال ای دی بخریم؟
خرید لامپ ال ای دی حبابی از کلیدچی

خرید لامپ ال ای دی | LED مخفف عبارت Light Emitting Diode و به معنای دیود نورافشان است. لامپ LED در مقایسه با سایر لامپ هایی که در بازار موجود هستند از نظر کیفیت و مصرف انرژی بهتر است و مورد استقبال بیشتری قرار دارد.

 

لامپ ال ای دی با استفاده از دیودهای تولیدکننده نور، روشنایی را به ارمغان می آورد. این لامپ ها به طور متوسط ۹۰ درصد انرژی دریافتی را به نور تبدیل می نمایند و هدررفت انرژی پایینی دارند.

 

استفاده از این لامپ ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های روشنایی ساختمان می شود و هزینه های تعمیر و نگهداری از آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

 

عموماً رنگ نور ایجادشده توسط لامپ LED سفید می باشد و روشنایی آن همانند روشنایی طبیعی روز است، از این رو آسیبی به چشم وارد نمی کند. امروزه به دلیل بالا بودن هزینه انرژی تا جای ممکن سعی می شود از وسایل و تجهیزات کم مصرف در ساختمان استفاده شود

لامپ های ال ای دی از جمله انواع لامپ روشنایی محسوب می شوند که نقش موثری در بهینه سازی مصرف انرژی برق و کاهش هزینه های قبوض ایفا می کنند.

 

این لامپ ها در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و قابل استفاده در تمام مکان ها می باشند. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بررسی انواع لامپ ال ای دی و ویژگی های آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع لامپ ال ای دی براساس فناوری ساخت

لامپ پاور ال ای دی

پاور ال ای دی جزء اولین لامپ های LED در صنعت برق و روشنایی به شمار می آید. این لامپ ها دارای دیودهای نوری با جریانی بالاتر از نیم وات هستند و در دو نوع یک وات و سه وات تولید می شوند.

 

ال ای دی پاور بدون این که گرم شود حداکثر نور را با مصرف پایین انرژی فراهم می کند و عمر آن طولانی می باشد. تنها عیب این لامپ ها این است که نیازمند دفع حرارت هستند. نوری که توسط پاور ال ای دی تولید می شود درخشندگی و کیفیت بالایی دارد و طیف آن بدون لرزش است.

 

با استفاده از لنزهای مختلف می توان برد نور و زاویه تابش آن را تغییر دارد. این لامپ ها با کنار هم قراردادن پاور چراغ LED بر روی یک برد مدار چاپی (PCB) برای تولید نور بیشتر تولید می شوند.

لامپ SMD

SMD به فناوری ساخت تجهیزات الکترونیکی بر اساس لحیم کاری بر روی برد اشاره دارد. در ساخت لامپ های SMD تعدادی دیود نورافشان با توان پایین بر روی یک برد کوچک قرار می گیرند. این لامپ ها گرمای کمتری تولید می کنند و طول عمر بیشتری دارند.”

 

یکی از مزیت های این نوع لامپ زاویه ۱۲۰ درجه آن هاست، از این رو فضای بیشتری را روشن می کند. خانه هایی که در آن ها لامپ اس ام دی نصب است نیازمند هزینه زیاد برای تعمیر و مراقبت از این لامپ ها ندارند. زیرا در صورت بروز ایراد در عملکرد آن ها می توان برد را با هزینه پایین تعویض نمود. این لامپ ها از نظر نور کیفیت بالایی دارند و از آن ها در تولید تجهیزات نورپردازی استفاده می شود.

 

لامپ COB

در این لامپ ها، تعداد زیادی ال ای دی با فاصله کم در کنار یکدیگر بر روی برد قرار می گیرند. گرمایی که این لامپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با اس ام دی ها بیشتر است. از ویژگی های بارز این ال ای دی ها می توان به مصرف انرژی پایین، تولید نور بالا و عمر طولانی اشاره نمود.

انواع لامپ ال ای دی براساس مدل

لامپ ال ای دی حبابی

لامپ حبابی یکی از قدیمی‌ترین نوع لامپ‌ها به شمار می‌رود که از تکنولوژی های مختلفی برای ساخت آن استفاده میشود. این لامپ های ال ای دی حبابی از جمله پرکاربردترین و جدیدترین انواع لامپ ها محسوب می شوند و به دلیل شکل ظاهری و قابلیت پرتاب نور مستقیمی که دارد، برای محیط هایی که نیاز به نور زیادی می باشد، مانند خانه ها، مغازه ها، چراغ های مطالعه، فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی، مناسب می باشد.

خرید <yoastmark class=

زاویه تابش نور در این لامپ ها ۱۳۵ درجه ای بوده و دارای طول عمر بالایی می باشند. توان مصرفی لامپ های ال ای دی حبابی، ۹، ۱۲، ۱۵ و ۲۰ وات می باشد. که امروزه پرفروشترین نوع لامپ ال ای دی محسوب میشود.

مشتریان عزیز جهت خرید لامپ حبابی ال ای دی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کارب باشید. چناچه درخواستتان فوری میباشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

لامپ ال ای دی طرح گل

این لامپ ها به دلیل شکل ظاهری زیبایی که دارند، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. لامپ های ال ای دی گل دارای زاویه تابش ۱۳۰ درجه ای می باشند و به منظور استفاده در خانه ها و محیط های صنعتی و تجاری، گزینه ای ایده آل محسوب می شوند.

خرید لامپ ال ای دی طرح گل از کلیدچیBuy led flower lamp klidchi
لامپ ال ای دی طرح گل

شار نوری این لامپ ها ۳۳۰۰ لومن و معادل بیش از سه لامپ ۱۰۰ وات رشته ای می باشد. از دیگر مزایای این لامپ ها، بهره وری بیش از ۸۵ درصد، شاخص نمود رنگ بالای ۸۰ و طول عمر بیش از ۲۵ هزار ساعت می باشد.

معادل بیش از سه لامپ ۱۰۰ وات رشته ای می باشد. از دیگر مزایای این لامپ ها، بهره وری بیش از ۸۵ درصد، شاخص نمود رنگ بالای ۸۰ و طول عمر بیش از ۲۵ هزار ساعت می باشد.

لامپ فیلامنتی

لامپ‌های فیلامنتی LED-SMD که به لامپ‌های رشته‌ای کربنی یا ادیسونی نیز معروف هستند، توجه افراد بسیاری که به دنبال لامپی شیک و نوستالژیک در چراغ‌های تزئینی و لوستر هستند، به خود جلب کرده است. لامپ دکوراتیو فیلامنتی ظاهری مشابه با لامپ‌های رشته‌ای قدیمی دارد، اما مصرف برق آن همانند لامپ های LED میباشد و همچنین گرمای کمی تولید میکند.

خرید لامپ ال ای دی فلامینتی از کلیدچی
لامپ فلامینتی

این لامپ فیلامنتی یک لامپ ال ای دی مدرن محسوب می‌شود، که ظاهری شبیه به لامپ‌های رشته‌ای و قدیمی دارد. این لامپ که تلفیق تکنولوژی مدرن و ظاهر کلاسیک است، در دسته لامپ‌های دکوری قرار می‌گیرد. لامپ فیلامنتی به دلیل ظاهر خاص و زیبایی که دارد، توجه طراحان داخلی بسیاری را به خود جلب کرده و جهت نورپردازی محیط استفاده می‌شود. از انواع لامپ های فیلامنت معمولا در ساخت لوسترها استفاده می شود و بسیاری از افراد این نوع لامپ را به نام لامپ لوستر می شناسند.

لامپ ال ای دی هالوژنی

از پرمصرف ترین لامپ های ال ای دی می توان لامپ هالوژنی را نام برد که طرفداران بسیاری دارد. کاربردهای گوناگون این لامپ ها در طراحی دکوراسیون داخلی سبب می شود تا استقبال خوبی از این نوع لامپ به عمل آید.

علت نام گذاری این لامپ ها به نام هالوژنی، تشابه ظاهری آن ها با لامپ های هالوژنی قدیمی می باشد. لامپ های ال ای دی هالوژن با دو نوع تکنولوژی SMD و COB تولید می شوند و به منظور روشنایی عمومی، متمرکز و موضعی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

خرید عمده لامپ هالوژنی ال ای دی از کلیدچی
لامپ هالوژنی

طول عمر بالا، صرفه جویی بیش از ۸۵ درصد در مصرف انرژی، تنوع رنگی بیش از ۸۰ رنگ، زاویه تابش ۳۰ درجه ای و شار نوری ۵۶۰ لومن از ویژگی های شاخص این نوع لامپ های ال ای دی محسوب می شود.

 

لامپ ال ای دی شمعی

این لامپ ها از شناخته شده ترین انواع لامپ LED محسوب می شوند که شاخص نمود رنگ بیش از ۸۰ و زاویه تابشی معادل ۲۵۰ درجه دارند. از این لامپ ها به منظور استفاده در لوستر، لامپ های سرویس بهداشتی، آباژورها، چراغ های مطالعه و چراغ های خواب استفاده می شود.

خرید لامپ شمعی ال ای دی Buy candle led lamp klidchi
لامپ شمعی

لامپ اشکی

لامپ‌های ال ای دی اشکی یکی از مدل های لامپ شمعی میباشد که با شکل اشکی شمعی طراحی و تولید می‌شوند معمولا برای انواع لوستر های ، شب خواب‌ها و یا چراغ خواب‌ها هستند. این دسته از لامپ‌ها به دلیل ابعاد کوچک و توان محدود خود برای ایجاد روشنایی‌ها کوچک و یا در روشنایی های بزرگ مانند لوستر ها با تعداد شاخه زیاد مناسب هستند.

 

این لامپ ها به خاطر این که مانند اشک هستند به لامپ های اشکی شناخته میشوند. تفاوت لامپ رشته ای یا لامپ شمعی در نوک آن است که در نوک لامپ قوس دارند. همان طور که میدانید، از هر نوع فناوری میتوان برای تولید لامپ اشکی استفاده کرد. اما مدل ال ای دی آن بسیار کم مصرف تر میباشد.

از کجا لامپ ال ای دی بخریم؟

مجموعه کلیدچی یکی از پخش کنندگان عمده محصولات برقی و روشنایی در بستر اینترنت می‌باشد که هم به صورت حضوری و به هم به صورت اینترنتی به فروش عمده این محصولات می‌پردازد. دفتر مجموعه ما در بازار لاله زار تهران واقع شده است. از جمله محصولاتی که در مجموعه ما به فروش می‌رسد می‌توان به چراغ خیابانی، نورافکن،سیم و کابل، انواع لوازم برق صنعتی، لامپ ال ای دی، پنل ال ای دی و… اشاره نمود.

کلیدچی همواره سعی نموده تا محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای شما عزیزان فراهم آورد. جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید محصولات روشنایی و همچنین جهت دریافت لیست قیمت لامپ LED فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید