مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنورنحوه ثبت سفارش
قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور

.قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور-چراغ خیابانی یکی از مهم‌ترین ملزومات روشنایی در خیابان معابر و خیابانها و… می باشد. که از گذشته تاکنون به شکل های مختلفی تغییر شکل یافته است.

یکی از پرکاربردترین چراغ خیابانی ها چرا خیابانی ۷۰ وات سدیم میباشد . از این چراغ خیابانی برای تامین روشنایی کوچه‌ها معابر پیاده رو ها استفاده می شود.

در داخل ایران شرکت های زیادی به تولید این نوع از چراغ خیابانی میپردازند، که یکی از بهترین تولید کنندگان آن شرکت گلنور میباشد. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت .

همراهان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید مجوز جهت خرید چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور و همچنین در جهت دریافت لیست قیمت انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در اسرع وقت باشید. چنانچه درخواست شما فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

قیمت چراغ خیابانی 70 وات گلنور
پخش چراغ خیابانی گلنور

همانطور که در متن بالا ذکر شد شرکت گلنور از بهترین تولید کنندگان چراغ خیابانی ۷۰ وات در ایران میباشد . شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده محصولات روشنایی در ایران و در خاورمیانه می باشد به شرکت در طی سالها تلاش موفق شد با به کارگیری بهترین و مجهزترین دستگاه ها و همچنین نیروی کار آموزش دیده و با تجربه محصولات خود را با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم تولید و به بازار عرضه نماید.

مشخصات چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور

 

شرکت گلنور به تولید چراغ خیابانی ۷۰ باید در دو برند تجاری پارس و گل نور می پردازد چرا خیابانی گلنور به صورت کامل تولید می گردد یعنی همراه با ترانس استارتر و خازن. لازم به ذکر است که قیمت این برند است به برند پارس بالاتر میباشد . و دارای تاییدیه اداره برق می باشد از این چراغ برای بیشتر برای مکان هایی که نیاز به تایید اداره برق دارد و بیشتر در شهر ها استفاده می شود.

 

چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد تا مشتریان بر اساس نیاز و بودجه خود به تجهیز کردن این چراغ پردازند. در نهایت قیمت تمام شده چراغ پارس پایین تر از چراغ خیابانی گلنور میباشد. چراغ خیابانی پارس دارای تاییدیه اداره برق نمی باشد از این چراغ بیشتر برای مکان هایی که نیاز به تایید اداره برق نیست استفاده می‌شود یعنی بیشتر برای دهیاری ها روستاها، باغ ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش و پخش عمده چراغ خیابانی 70 وات گلنور
پخش چراغ خیابانی گلنور به سراسر کشور

 

نحوه ثبت سفارش

کابل و

داخلی

 

مجموعه کالای برق به فروش عمده انواع چراغ خیابانی بازی و ال ای دی، پروژکتور،  تزیینات درون شهری و انواع کابل به سراسر کشور می پردازد. مجموعه ما به صورت مستقیم با کارخانه ها و تولیدکنندگان همکاری دارد. و سعی می کند این محصولات را با پایین ترین و نازلترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه نماید.

 

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید:

 

همراهان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی گلنور و همچنین جهت خرید چراغ خیابانی گلنور ۷۰ وات گلنور و خرید چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید .

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید