مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده و قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات پارسمشخصات چراغ خیابانی ۷۰ وات پارسنحوه ثبت سفارش
قیمت چراغ خیابانی 70 وات پارس

پخش عمده و قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس

چراغ خیابانی پارس یکی از انواع چراغ خیابانی با برند بسیار معتبری در کشور است که خریداران بسیاری را به خود اختصاص می دهد.قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس

 

قیمت چراغ خیابانی پارس یکی از دلایلی است که باعث شده است مشتریان از این چراغ استقبال زیادی نمایند. و همچنین کیفیت بالای جنس بدنه و صد آب بودن چراغ از دیگر دلایل می باشد.

 

پخش عمده کله چراغ خیابانی 70 وات پارس
پخش عمده چراغ خیابانی پارس

چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس یکی از بهترین چراغ خیابانی های بازار داخلی می باشد. این چراغ تولید شرکت گلنور بزرگترین تولیدکننده چراغ خیابانی در ایران و یکی از بزرگترین ها در منطقه می باشد.

 

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی پارس فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشخصات چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس

چراغ خیابای ها با توجه به کاربردشان انواع مختلفی دارند. مثلا چراغ های خیابان ها با چراغ های اتوبان ها و جاده های بین شهری از نظر جنس، میزان و شدت نور و ارتفاع کاملا متفاوت هستند. قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس

 

چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس از آن دسته از چراغ هایی می باشد که برای معابر محلی مورد استفاده قرار میگیرد. بیشتر کاربرد آن برای معابر روستایی می باشد.

 

جنس بدنه آن از آلومینیوم دایکاست می باشد. و در ارتفاع ۵-۷ متر قابلیت نصب دارد. این چراغ خیابانی توسط لامپ ۷۰ وات سدیم روشن می شود. در نتیجه رنگ نور این چراغ خیابانی به رنگ زرد می باشد.

پخش و عمده لامپ بخار سذ=دیم و بخار جیوه
قیمت عمده لامپ ۷۰ وات پارس شهاب

چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید میگردد. از اینرو مشتریان می توانند براساس نیاز اقدام به تجهیز نمودن این چراغ ها نمایند. لازم به ذکر است که در این قاب هم میتوان لامپ گازی و هم لامپ کم مصرف و ال ای دی تعبیه کرد.

 

اگر بخواهید این قاب ها را به صورت گازی استفاده کنید برای تجهیز نمودن نیاز به ترانس ۷۰ وات مسی یا آلومینیومی، استارتر ۳۵-۴۰۰ و لامپ گازی ۷۰ وات دارید. مجموعه کلیدچی تمامی این محصولات با معتبرترین برندهای بازار را موجود دارد. قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس

 

در زمینه ترانس با شرکت راما ترانس و آرش ترانس همکاری دارد. در زمینه استارتر نیز با شرکت ترانس راما، استارتر راما و … همکاری دارد. و در زمینه پخش انواع لامپ گازی با شرکت های پارس شهاب، نورافشان، نور و اسرام همکاری دارد.

 

 

نحوه ثبت سفارش

مشتریان عزیز کلیدچی جهت خرید چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس به صورت کامل یعنی خرید ترانس ۷۰ وات آلومینیومی آرش یا خرید ترانس ۷۰ وات مسی آرش و خرید لامپ ۷۰ وات پارس و همچنین خرید استارتر بدنه فلزی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

فروش اینترنتی چراغ خیابانی
قیمت و فروش اینترنتی چراغ خیابانی به صورت عمده

و همچنین یکی دیگر از زمینه هایی که مجموعه ما در آن فعالیت دارد فروش عمده انواع سیم و کابل می باشد.

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: لیست قیمت سیم و کابل

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید