مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارس

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده و قیمت عمده چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارسمشخصات چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارسنحوه ثبت سفارش
قیمت قاب خالی چراغ خیابانی پارس

پخش عمده و قیمت عمده چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارس

قیمت چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارس-چراغ خیابانی پارس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین چراغ های خیابانی در ایران می باشد. که در ادامه به معرفی این چراغ خواهیم پرداخت.

چراغ خیابانی پارس تولید شرکت گلنور می باشد که با برند تجاری پارس عرضه می گردد. شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. شرکت گلنور بزرگترین تولیدکننده چراغ خیابانی در ایران و خاورمیانه می باشد.

قیمت چراغ خیابانی پارس
چراغ ۲۵۰ وات پارس

مجموعه ما همواره سعی داشته تا بهترین و با کیفیت ترین مارک های بازار را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. از بهترین برندها در زمینه روشنایی برند گلنور می باشد. مجموعه ما با همکاری مستقیم با شرکت و حذف واسطه ها محصولات این شرکت را با قیمتی پایین برای مشتریان عزیز فراهم می آورد.

مشتریان عزیز جهت خرید چراغ خیابانی پارس و چراغ خیابانی گلنور فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

مشخصات چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارس

چراغ خیابانی پارس در ۴ مدل تولید می گردد:

  1. چراغ خیابانی ۱۲۵ وات لامپ کم مصرف خور
  2. ۲۵۰ وات لامپ کم مصرف خور
  3. چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گازی
  4. چراغ خیابانی ۲۵۰ وات گازی

 

که همه ی این مدل ها، همانند چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارس به صورت قاب خالی تولید می گردند. و مشتریان براساس بودجه و نیاز خود می توانند اقدام به تجهیز نمودن. به همین دلیل چراغ خیابانی پارس نسبت به سایر چراغ ها از قیمت پایینتری برخوردار می باشد.

چراغ پارس تاییدیه اداره برق را دارا نمی باشد. و این چراغ بیشتر برای دهیاری ها و پروژه هایی که نیاز به تاییدیه اداره برق ندارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نحوه ثبت سفارش

مجموعه ما به پخش عمده انواع چراغ خیابانی گازی و چراغ خیابانی ال ای دی با نازلترین قیمت به سراسر کشور می پردازد. همچنین پخش عمده متغلقات چراغ خیابانی شامل انواع  ترانس ها، استارتر، لامپ گازی و دستک.

مشتریان عزیز جهت خرید چراغ خیابانی ۲۵۰ وات پارس و متعلقات آن و همچنین جهت دریافت قیمت انواع چراغ خیابانی به صورت عمده فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت گاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید