مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی گلنور ۱۴۰۲-فروش با نازلترین قیمت-کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت گلنور:قیمت چراغ خیابانی گلنور ۱۴۰۲:

قیمت چراغ خیابانی گلنور ۱۴۰۲-چراغ خیابانی یکی از مهم ترین ابزارهای تامین روشنایی خارجی می باشد. روشنایی در شب برای انسان متمدن از اهمیت بالایی برخوردار است. تاریخچه اولین روشنایی خیابان ها به حدود ۳۵۰۰ سال قبل در چین بازمیگردد.

در حال حاضر دو مدل چراغ خیابانی گازی و چراغ خیابانی LED بیشترین رواچ را در بازار ایران دارند. چراغ خیابانی ال ای دی گلنور مدل جدیدتر چراغ خیابانی می باشد. چراغ های ال ای دی چند سالی می باشد که وارد بازار شده است. با این حال بیشتر کشورها در جهت جایگزیکی این چراغ ها به جای چراغ حیابانی گازی برنامه ریزی می کنند.

خرید چراغ خیابانی 100 وات سهیل گلنور
چراغ خیابانی ۱۰۰ وات سهیل

شرکت گلنور:

شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. برنامه ريزي و پاسخگویی به نیازهای گوناگون “صنعت و هنر روشنایی” در راس فعالیت های این شرکت قرار دارد. این شرکت توانسته با تکیه بر داشته های خود جایگاه ممتازی در این صنعت در کشور و منطقه کسب نماید.

قیمت چراغ خیابانی گلنور ۱۴۰۲-گلنور بزرگترین تولیدکننده ی چراغ خیابانی در ایران و خاورمیانه می باشد. تولیدات این شرکت هم در داخل و هم در خارج از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

چراغ خیابانی گازی از پرفروش ترین تولیدات این شرکت می باشد. چراغ خیابانی پارس نیز که از پرفروش ترین های بازار ایران می باشد، تولید این شرکت می باشد.

 

 

"قیمت

 

و همچنین چراغ خیابانی مدل ستاره گلنور پرفروش ترین چراغ خیابانی ال ای دی در ایران می باشد. این چراغ تا ۷۰% در مصرف انرژی صرفه جویی می تماید.

قیمت چراغ خیابانی گلنور مدل ستاره 1402

قیمت چراغ خیابانی گلنور ۱۴۰۲:

مجموعه کلیدچی به فروش عمده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن، انواع پروژکتور ال ای دی و گازی و انواع سیم و کابل با نازلترین قیمت به سراسر کشور می پردازد. ارسال به سراسر کشور از طریق باربری انجام می گیرد.

و همچنین مجموعه ما به فروش عمده تمامی محصولات شرکت گلنور از جمله چراغ خیابانی گازی، چراغ خیابانی سهیل و ستاره، پروژکتور آریل،پروژکتور آریو و روناکف پروژکتور گازی، انواع پنل ها و… می پردازد.

مشتریان عزیز جهت خرید چراغ خیابانی گلنور، خرید پروژکتور گلنور و همچنین ریافت لیست قیمت چراغ خیابانی گلنور ۱۴۰۲ فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. در صورتی که درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید