مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی | پخش عمده با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت چراغ خیابانی به صورت عمدهچراغ خیابانی HID یا گازیچراغ خیابانی LEDثبت سفارش
قیمت چراغ خیابانی

لیست قیمت چراغ خیابانی به صورت عمده

قیمت چراغ خیابانی- چراغ خیابانی یکی از مهم ترین ابزارهای روشنایی معابر می باشد. چراغ خیابانی به دو دسته تقسیم میشود. که عبارتند از:

  1. چراغ خیابانیHID و یا گازی
  2. چراغ خیابانی LED

 

در ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید چراغ خیابانی فعالیت دارند. ازجمله این شرکت ها می توان به شرکت گلنور ( تولید کننده چراغ خیابانی گازی و  چراغ خیابانی ال ای دی )، شرکت مازینور ( تولید کننده چراغ خیابانی گازی و  چراغ خیابانی ال ای دی )، شرکت صباترانس ( تولیدکننده چراغ خیابانی ال ای دی)، شرکت پارس شهاب ( تولیدکننده چراغ خیابانی LED ) و… اشاره نمود.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی و خرید چراغ خیابانی گازی گلنور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

چراغ خیابانی HID یا گازی

که چراغ خیابانی HID مدل قدیمی چراغ ها می باشد. و این نوع چراغ خیابانی بیشتر در بازار رایج می باشد. این چراغ ها خود براساس نوع لامپ و ترانس آنها به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. بخار جیوه
  2. بخار سدیم
  3. متال هالید

این چراغ های خیابانی به چراغ خیابانی قدیمی و چراغ لاکپشتی نیز معروف می باشند. که ظاهر آن مطابق تصویر زیر می باشد. به ترتیب چراغ خیابانی بخار سدیم و چراغ خیابانی بخار جیوه از پرکاربردترین مدل های چراغ خیابانی گازی می باشند.

و همچنین لازم به ذکر است که کاربرد چراغ خیابانی بخار سدیم بیشتر در معابر اصلی و پرتردد مانند خیابان ها و بزرگراه ها می باشد. از پرفروش ترین لامپ های بخار سدیم لامپ ۷۰ وات بخار سدیم می باشد. و کابرد چراغ خیابانی بخار جیوه بیشتر در پارکها ، فضاهای آزاد و معابر کم تردد و یا محلی می باشد. این نکته را نیز باید ذکر کرد که : قیمت چراغ خیابانی جیوه از چراغ خیابانی سدیم پایینتر میباشد.

چراغ خیابانی گلنور مدل کیهان

چراغ خیابانی LED

چراغ خیابانی LED  خود نیز به دو دسته تقسیم می شود. تفاوت ساختمانی این دو در نوع چینش ال ای دی ها می باشد، که تفاوت های دیگر برخواسته از همین نوع چینش می باشد.

  1. چراغ خیابانی SMD
  2. چراغ خیابانی COB

دو مدل چراغ خیابانی های ال ای دی می باشند. تفاوت اصلی این دو در نحوه پخش نور می باشد. چراغ خیابانی COB نور را متمرکز می کند و چراغ خیابانی smd نور را پخش می کند. از اینرو چراغ خیابانی اس ام دی برای ایجاد روشنایی معابر خیابانی و بزرگراهی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چراغ خیابانی

ظاهر این دو چراغ به صورت تصویر زیر می باشد. ال ای دی ها در چراغ خیابانی اس ام دی به صورت گسسته و جدا از هم می باشد. اما در چراغ خیابانی سی او بی ال ای دی ها به هم پیوسته اند. معمولا هر ۵۰ وات بر روی یک برد قرار می گیرد. و چراغ خیابانی COB دارای چشمی می باشد.

قیمت چراغ خیابانی
چراغ خیابانی SMD
پخش عمده چراغ خیابانی leded
چراغ خیابانی COB

این چراغ ها از ویژگی های خارق العاده و برتری های بسیاری نسبت به چراغ های قدیمی برخوردارد می باشند. لازم به ذکر است که قیمت اولیه چراغ خیابانی ال ای دی از چراغ خیابانی گازی بالاتر می باشد. اما هزینه های این چراغ خیلی پایینتر از چراغ های قدیمی می باشد. که در نتیجه مقرون بصرفه تر می باشد.

ثبت سفارش

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن، پخش عمده پروژکتور و پخش عمده انواع سیم و کابل میپردازد. و در این زمینه ها با معتبرترین برندهای بازار همکاری دارد.

جهت خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده بر روی لینک روبرو کلیک کنید: فروش عمده کابل

"<yoastmark

مجموعه ما در بازار لاله زار تهران فعالیت دارد. و ارسال به صورت همه روزه و از طریق باربری یا هر طریقی دیگر که برای مشتری بهتر است انجام میشود.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید