مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پروژکتور ۵۰ وات+خرید مستقیم از نمایندگی | کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدکنندگان پروژکتور ۵۰ وات در ایرانثبت سفارش
قیمت پروژکتور 50 وات LEd روناک گلنور

قیمت پروژکتور ۵۰ وات-نورافکن یا پروژکتور یکی از انواع محصولات تامین کننده روشنایی می باشد. این محصول از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته و کاربردهای فراوانی دارد . از پروژکتور هم برای تامین روشنایی داخلی و هم برای تامین روشنایی خارجی استفاده میشود. درگذشت پروژکتور فقط از نوع گازی بود و در وات های بالا تولید می شد. اما در حال حاضر پروژکتور ها هم از نوع پروژکتور گازی و هم از نوع پروژکتور ال ای دی میباشند. پروژکتور ها بر اساس نوع لامپی که در آن قرار می گیرد نام گذاری می شوند. پروژکتور های ال ای دی مدل جدید پروژکتور ها می باشند. و این نورافکن ها نسبت به نورافکن های گازی از تنوع واتی بالاتر و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

 

پروژکتور 100 وات روناک
پروژکتور ۵۰ وات روناک گلنور

 

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع پروژکتور به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت لیست قیمت انواع رفتند و خرید پروژکتور ۵۰ وات عیدی فرم مشاوره و فروش را پر نمایند و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۰ ساعت کاری باشند.

تولیدکنندگان پروژکتور ۵۰ وات در ایران

در بازار ایران تولید کننده های زیادی به تولید انواع پروژکتور ال ای دی میپردازند. اما تعداد کمی از این تولید کننده ها و استانداردهای لازم را در محصولات خود به کار می برند. از جمله بهترین تولید کنندگان پروژکتور در ایران میتوان به مازی نور، گلنور، صباترانس، شهاب توشه، بی جی تی، شایان برق و غیره اشاره نمود.

از بهترین و با کیفیت ترین این محصولات می توان به نورافکن های تولیدی مازی نور و گلنور اشاره کرد. و محصولات تولیدی شرکتصباترانس از تنوع واتی و انواع مدل و طرح های متفاوتی برخوردار می باشد.

 

قیمت پرژکتور ۵۰ وات صباترانس
پرژکتور ۵۰ وات صبا ترانس مدل IPAD SMD

 

نورافکن ۵۰ وات با دارا بودن استاندارد IP66 و IP65 قابل استفاده در فضاهای باز ره دارد و در مقابل در بارش برف و باران مقاوم می باشد. پروژکتور ۵۰ وات می تواند مکان هایی مانند نمایشگاه ها، سالن های بزرگ، محیط های باز و بیلبورد خیابان ها را به خوبی روشن نماید و نوری یکنواخت و مطلوب را ایجاد می نماید. همچنین پروژکتور ۵۰ وات اس ام دی داخل محوطه، حیاط ، پارکینگ، روف گاردن، جلوی درب منازل و بسیاری دیگر از اماکن قابل استفاده می باشد.

 

پرژکتور ۵۰ وات مازینور
پرژکتور ۵۰ وات مازی نور

ثبت سفارش

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی با نازلترین قیمت ، انواع سیم و کابل و همچنین متعلقات انواع چراغ خیابانی به سراسر کشور می‌پردازد. مجموعه ما با شرکت ها به صورت مستقیم همکاری مینماید تا قیمت تمام شده برای مشتریان کاهش یابد. مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت پروژکتور، قیمت پروژکتور ۵۰ وات و همچنین خرید انواع پروژکتور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید