مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده چراغ خیابانی ۲۰۰ وات LED

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید و قیمت عمده چراغ خیابانی ۲۰۰ وات LEDچراغ خیابانی SMD نحوه خرید
لیست قیمت چراغ خیابانی LED

خرید و قیمت عمده چراغ خیابانی ۲۰۰ وات LED

چراغ ۲۰۰ وات ال ای دی یک چراغ خیابانی و بزرگراهی می باشد و بیشتر برای این معابر مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید چراغ خیابانی ال ای دی فعالیت دارند. قیمت عمده چراغ خیابانی ۲۰۰ وات led

اما تولیدکنندگان کمتری در تولیدات خود استاندارد های لازم و کیفیت لازم را به کار میگیرند. که در بیشتر اوقات اگر چراغ استانداردهای لازم را نداشته باشد طول عمر آن به شدت کاهش می یابد. در ادامه به معرفی تولیدکنندگان این چراغ ها خواهیم پرداخت.

قیمت عمده چراغ 200 وات led

مجموعه ما به پخش عمده چراغ خیابانی led به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی ال ای دی و خرید عمده انواع چراغ خیابانی ال ای دی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

چراغ خیابانی SMD

چراغ خیابانی LED در دو مدل چراغ خیابانی COB و چراغ خیابانی SMD تولید می گردد. ال ای دی ها نسل جدید چراغ های خیابانی می باشند. چراغ خیابانی سی او بی و اس ام دی در ویژگی های کلی مشابه می باشند. و در جزئیات با هم تفاوت دارند.

این چراغ ها ویژگی ها و برتری های زیادی نسبت به چراغ های گازی قدیمی دارند. و همین باعث شده که استفاده از این چراغ ها برای کاهش هزینه ها روز به روز افزایش یابد.

چراغ خیابانی ال ای دی گلنور

قیمت و خرید عمده چراغ خیابانی ۲۰۰ وات led-کاهش و صرفه‌ جویی در مصرف انرژی (افزایش بهره وری انرژی)، طول عمر طولانی تر، روشنایی و نورپردازی کاملاً یکنواخت و ملایم و بدون تیرگی (لبه های بزرگتر)، کاهش گرمای تولید شده (حرارت بسیار کم) از ویژگی اس ام دی ها می باشد.

از بهترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی در ایران شرکت گلنور می باشد. این شرکت در دو مدل ستاره و سهیل چراغ خیابانی LED تولید می نماید. که تمامی آنها از نوع SMD می باشند: زیرا که چراغ خیابانی SMD بیشتر در معابر اصلی یعنی خیابان ها، معابر شریانی و معابر بین شهری کاربرد دارد.

 چراغ خیابانی مدل ستاره پرفروش ترین چراغ ال ای دی در ایران می باشد. و باید اضافه کرد که استفاده از این چراغ به جای چراغ پازی مصرف انرژی را تا ۷۰% کاهش می دهد.

 

 نحوه خرید

قیمت عمده چراغ خیابانی ۲۰۰ وات led-مجموعه کلیدچی علاوه بر پخش عمده انواع چراغ خیابانی به پخش عمده انواع سیم و کابل به سراسر کشور نیز می پردازد. جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک کلیک نمایید: قیمت سیم و کابل سیمکو

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی LED و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید