مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی پارس به صوت عمده با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات، قیمت و خرید عمده چراغ خیابانی پارسمعرفی چراغ لاکپشتی پارسخرید انواع چراغ خیابانی
قیمت چراغ خیابانی اس ام دی

مشخصات، قیمت و خرید عمده چراغ خیابانی پارس

خرید چراغ خیابانی پارس-چراغ خیابانی پارس تنها چراغی در بازار می باشد که بصورت قاب خالی تولید می گردد. برای راه اندازی آن به ترانس، استارتر و لامپ نیاز دارد. چراغ خیابانی با این متعلقات آماده برای روشن شدن است.

این چراغ تولیدی بزرگترین شرکت تولید کننده چراغ خیابانی در ایران، یعنی شرکت گلنور می باشد. این شرکت تحت عنوان دو برند تجاری به تولید چراغ خیابانی گازی می پردازد: برند گلنور و برند پارس

قیمت . خرید چراغ خیابانی پارس

چراغ خیابانی گلنور دارای تاییدیه اداره برق میباشد. از اینرو بیشتر برای پروژه های شهری و یا مکان هایی که نیاز به تاییدیه اداره برق دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

چراغ خیابانی پارس نیز بدون تاییدیه اداره برق می باشد. از اینرو بیشتر برای پروژه های روستایی و پروژه های خصوصی و یا مکان هایی که نیاز به تاییدیه اداره برق ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی چراغ لاکپشتی پارس

همانطور که در متن بالا ذکر شد چراغ لاکپشتی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد. مشتریان می توانند براساس بودجه ای که در اختیار دارند و یا براساس نیاز اقدام به تجهیز نمودند این چراغ نمایند.

به طور مثال به جای ترانس مسی ترانس آلومینیومی را انتخاب نمایند. و یا به جای استارتر با قیمت بالا یک استارتر با قیمت مناسب انتحاب کنند. از این رو قیمت آن برای مشتریان بسیار پایینتر ازنمونه های مشابه دیگر می شود.

قیمت و خرید چراغ خیابانی پارس

چراغ لاکپشتی پارس در توان های ۵۰ وا پارس، ۷۰ وات پارس، ۱۲۵ وات جیوه، ۱۵۰ وات سدیم، ۲۵۰ وات جیوه یا سدیم و ۴۰۰ وات جیوه و یا سدیم قابلیت نصب ترانس و لامپ را دارد.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید چراغ خیابانی پارس و متعلقات آن در توان های مختلف فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

خرید چراغ خیابانی led

 

مجموعه کلیدچی به پخش تمامی متعلقات چراغ خیابانی یعنی ترانس، لامپ، استارتر و دستک نیز م پردازد. خریداران محترم می توانند خرید خود را به صورت یکجا انجام دهند.

یک نکته که در مورد ترانس ها باید ذکر کرد این می باشد که ترانس دارای دو نوع مسی و آلومینیومی می باشد. قیمت ترانس مسی از ترانس آلومینیومی بالاتر می باشد. در هنگام خرید مشخص کنیدکه کدام نوع ترانس را می خواهید. البته مشاورین ما در هنگام خرید این اطلاعات را به شما خواهند داد.

خرید انواع چراغ خیابانی

مجموعه ما حدود یک دهه می باشد که در بازار لاله زار فعالیت دارد. بیشتر فعالیت کلیدچی حول پخش انواع چراغ خیابانی ال ای دی، چراغ خیابانی گازی و متعلقات آن، پروژکتور LED، پروژکتور گازی و متعلقات آن و انواع سیم و کابل می پردازد.

جهت خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید عمده سیم و کابل

مشتریان گرامی جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی و خرید چراغ خیابانی پارس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید