مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ خیابانی | چراغ خیابانی گازی و LED

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده و فروش عمده چراغ خیابانیچراغ خیابانی گازیچراغ خیابانی LEDثبت سفارش
خرید عمده چراغ خیابانی پارس

پخش عمده و فروش عمده چراغ خیابانی

چراغ خیابانی مهم ترین و رایجترین ابزار تامین روشنایی معابر، خیابان ها، اتوبان ها و… در کل تامین روشنایی فضای بیرونی می باشد. چراغ خیابانی گازی و چراغ خیابانی LED دو نوع رایج چراغ های خیابانی می باشد. فروش چراغ خیابانی

 

البته چراغ های خورشیدی نیز که بیشتر از نوع چراغ خیابانی ال ای دی می باشند، با یک پنل مجزا که به تولید برق می پردازد. و به چراغ متصل می باشد. این مدل از چراغ خیابانی برای اقتصاد کل کشور مقرون بصرفه ترین می باشد و با شرایط کشور ازجمله استان های جنوبی و مرکزی بسیار سازگار می باشد.  اما متاسفانه بدلیل سوءمدیریت و عدم برنامه ریزی این نوع چراغ رواج زیادی ندارد.

 

فروش عمده چراغ خیابانی
قیمت عمده چراغ خیابانی LED

چراغ های گازی و ال ای دی خود نیز به چند دسته تقسیم می شوند، که در ادامه بذکر آنها خواهیم پرداخت.مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی با نازلترین قیمت بازار به سراسر کشور می پردازد. و در این زمینه با معتبرترین شرکت ها و تولیدکنندگان ایران همکاری دارد.

 

همراهان گرامی جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما ارتباط خواهند گرفت.

چراغ خیابانی گازی

چراغ خیابانی گازی در بازار به نام های مختلفی مشهور می باشد. ازجمله: چراغ خیابانی HID، چراغ لاکپشتی، چراغ خیابانی قدیمی. این چراغ خود براساس لامپی که در آن استفاده می شود به سه دسته تقسیم می شود:

  1. بخار سدیم
  2. بخار جیوه
  3. متال هالید

این نام گذاری ها براساس گازیست که در داخل لامپ ها بای تولید نور  قرار داده شده. نوع بخار سدیم که رنگ نور آن زرد می باشد، رایجترین نوع چراغ خیابانی گازی می باشد. و بعد از آن چراغ خیابانی بخار جیوه می باشد. چراغ خیابانی متال هالید که به اشتباه به آن هلیوم نیز می گویند از کاربرد بسیار کمی برخوردار می باشد.

 

یک نکته ای که درباره ی فروش چراغ خیابانی گازی باید ذکر کرد این می باشد که گاز بکار رفته در این لامپ ها سمی می باشد و با شکستن این لامپ ها، گاز به محیط پخش می شود و ممکن است به انسان و حیوانات و محیط زیست آسیب رسانند.

 

چراغ خیابانی گازی گلنور
پخش و فروش عمده چراغ خیابانی گازی

چراغ خیابانی LED

چراغ خیابانی ال ای دی در چند سال اخیر به یکی از رهبران روشنایی پایدار، کم مصرف و بادوام تبدیل شده است. با پیشرفت تکنولوژی، کاربرد ال ای دی ها از چراغ قوه به نورپردازی داخلی، نورپردازی منظره و موارد دیگر توسعه یافته است.

 

این چراغ ها از طول عمر بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار پایین تری نسبت به چراغ های گازی برخوردار می باشند. در کل هزینه تعمیر و نگه داری چراغ های ال ای دی بسیار پایین تر می باشد. و به همین دلیل می باشد که دولت ها درسراسر جهان در حال برنامه ریزی برای جایگزینی چراغ های قدیمی با چراغ های ال ای دی می باشند.

"<yoastmark

این چراغ خیابانی ال ای دی نیز به دو دسته تقسیم میشود که عبارتنداز:

  1. چراغ خیابانی COB
  2. چراغ خیابانی SMD

این چراغ ها در برخی ویژگی ها با هم تفاوت دارند که مهم ترین آن نوع پخش نور و طاهر آنها می باشد که بقیه تفاوت ها بسیار جزئی می باشد. چراغ های اس ام دی نور را پخش می کنند و چراغ های سی او بی نور را متمرکز می کنند. فروش چراغ خیابانی ال ای دی

و اما در رابطه یا ظاهر این چراغ ها، در چراغ خیابانی سی او بی ال ای دی ها متمرکز و به هم چسپیده اند. معمولا هر ۵۰ وات به هم متصل اند. و دارای چشمی می باشد، همانند تصویر بالا. اما در چراغ خیابانی اس ام دی ال ای دی ها از هم جدا می باشند. و چیپ و داخل چراغ به صورت نقطه نقطه دیده می شود. همانند تصویر ابتدای صفحه

ثبت سفارش

مجموعه کلیدچی یک دهه می باشد که در بازار لاله زار تهران فعال می باشد. و به طور تخصصی به پخش چراغ خیابانی و متعلقات آن، پخش عمده پروژکتور و پخش عمده انواع سیم و کابل به سراسر کشور می پردازد.

جهت خرید اواع سیم و کابل اینجا کلیک کنید: پخش سیم و کابل

همراهان گرامی کلیدچی اگر مایل به داشتن چراغ های ال ای دی و چراغ های گازی می باشید می توانید با ما تماس بگیرید. یا فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. فروش چراغ خیابانی

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید