مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بالاست لامپ گازی | پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده و فروش بالاست لامپ گازیتولید کنندگان بالاست یا ترانس گازی در ایرانوظیفه بالاست چیست و انواع آنشرکت راما الکتریکشرکت آرش رابط غرب و قیمت بالاست لامپ گازی
فروش بالاست لامپ گازی راما

پخش عمده و فروش بالاست لامپ گازی

بالاست الکترونیکی یا همان ترانس قطعه ای است که به منظور کنترل جریان و همچنین راه اندازی لامپ در مهتابی ها و چراغ خیابانی ها و پروژکتور ها نصب می گردد. فروش بالاست لامپ گازی

 

در چراغ خیابانی ها و پروژکتور های گازی برای روشن شدن لامپ های گازی و همچنین کنترل جریان برق استفاده می گردد.  این لامپ ها بدون ترانس یا روشن نمی شوند و یا اگر هم روشن شوند خیلی زود می سوزند.

 

 

 

خرید عمده ترانس آرش
پخش ترانس آرش

با توجه به اینکه این بالاست ها و یا همان ترانس ها در بسیاری از لامپ ها و محصولات روشنایی به کار میروند مجموعه کلیدچی به فروش عمده انواع بالاست الکترونیکی لامپ های گازی می پردازد. که در ادامه به ذکر بهترین تولیدکنندگان بالاست در ایران و محبوب ترین بالاست ها در بازار داخلی ایران خواهیم پرداخت.

 

مجموعه کلیدچی به پخش عمده معتبرترین برندهای بالاست لامپ گازی در ایران با نازلترین قیمت می پردازد. مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین جهت دریافت لیست قیمت بالاست گازی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

تولید کنندگان بالاست یا ترانس گازی در ایران

در بازار داخلی ایران سه مارک نورسان راما و آرش ترانس به تولید انواع بالاست الکترونیکی می پردازند. محصولات تولیدی این سه شرکت تمامی استانداردهای لازم در تولید را دارند. و در برخی از ویژگی های جزئی با هم تفاوت دارند.

 

در ادامه به معرفی دو شرکت راما الکتریک و آرش ترانس خواهیم پرداخت. و همچنین ذکر خواهیم کرد که قیمت و کیفیت کدام یک و محبوبیت کدام یک بهتر و بیشتر می باشد.

وظیفه بالاست چیست و انواع آن

به طور کلی بالاست ها به دو دسته تقسیم می شوند بالاست الکترونیکی و بالاست مغناطیسی. که بالاست الکترونیکی محبوب‌تر از مغناطیسی می‌باشد و مزایای بیشتری نسبت به بالاست مغناطیسی دارد. در ادامه به ذکر برخی از ویژگی های بالاست الکترونیکی و مزایای آن نسبت به بالاست مغناطیسی خواهیم پرداخت.:

 

  1.  توان مصرفی کمتر در ازای شار نوری برابر
  2. عدم اتلاف انرژی با ایجاد حرارت بالا
  3. عدم داشتن صدای آزار دهنده
  4. کاهش وزن قطعه و در نتیجه کاهش وزن محصول
  5. ۵ طول عمر مفید و راندمان بالا.
فروش عمده بالاست لامپ گازی
لیست قیمت ترانس راما

ترانس های تولیدی راما و آرش هر دو از نو الکترونیکی می باشند. و براساس نوع هسته آنها به دو دسته کلی تقسیم می شوند: ترانس با هسته مسی و ترانس با هسته آلومینیومی

 

این ترانس ها یا بالاست ها دو وظیفه مهم بر عهده دارند:

  1. کنترل جریان: با یونیزه شدن گاز مقاومت اهمی لامپ کاهش می یابد و در این حالت بالاست جریان لامپ را کنترل می کند.
  2. ایجاد ولتاژ ولتاژ بالا: در موقع روشن شدن برای یونیزه شدن گاز داخل لامپ نیاز به ولتاژ بالا در حدود ۶۰۰ ولت می باشد.

 

شرکت راما الکتریک

 

یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان ترانس و یا بالاست الکترونیکی در ایران شرکت راما الکتریک می باشد. این شرکت در سال ۱۳۶۳ در شهرستان ارومیه تاسیس گردید و فعالیت خود را در زمینه تولید ترانس آغاز نمود.

 

در حال حاضر محصولات تولیدی راما الکتریک عبارتند از: انواع بالاست لامپ های فلورسنت، بالاست لامپ های بخار جیوه، متال هالید، بخار سدیم، ترانس هالوژن و ایگنایتور الکترونیکی سوپر ایمپوزد با توان های خروجی گوناگون می باشد.

 

 

"خرید

قیمت محصولات این شرکت نسبت به محصولات ترانس آرش بالاتر می باشد. و با توجه به نیاز اقتصادی و بازار قیمت بالایی برای اکثر پروژه می باشد. این ترانس ها بیشتر در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرند که کیفیت بالای محصول مهم تر از قیمت آن باشد. فروش بالاست لامپ گازی

 

مشتریان عزیز جهت دریافت لست قیمت ترانس راما الکترونیک فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و یا از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

مشاوره و فروش

 

"پخش

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک کلیک نمایید: خرید عمده سیم و کابل

 

شرکت آرش رابط غرب و قیمت بالاست لامپ گازی

 

تکنولوژی پیشرفته، نیروی متخصص و مواد اولیه مرغوب از اساس کار شرکت آرش رابط غرب می باشد. این شرکت با سابقه طولانی در صنعت برق یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان بالاست لامپ های فلورسنت، لامپ بخار سدیم، بخار جیوه، متال هالید و ترانسفورمر لامپ های هالوژن در ایران باشد. همچنین این شرکت تولید کننده پروژکتور و لامپ های ال ای دی با کیفیت بالا و بهینه سازی شده در مصرف انرژی می باشد

 

قیمت محصولات شرکت آرش رابط غرب پایینتر از قیمت محصولات شرکت راما می باشد. و با توجه به  نیاز بازار و شرایط اقتصادی بازار این محصول برای بازار و مشتریان بیشتر مقرون به صرفه می باشد. جهت دریافت لیست قیمت ترانس آرش ترانس فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید