مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش اینترنتی چراغ خیابانی | تضمین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده و فروش اینترنتی چراغ خیابانیچراغ خیابانی ال ای دی و گازیثبت سفارش
فروش اینترنتی چراغ خیابانی

پخش عمده و فروش اینترنتی چراغ خیابانی

در مجموعه کلیدچی فروش اینترنتی چراغ خیابانی به صورت عمده انجام می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. چراغ های خیابانی امکانات نورپردازی است که در معابر تنظیم و نصب می شود. تا در شب شبانه وسایل نقلیه و عابران پیاده بتوانند با امنیت عبور کنند.

قیمت و فروش اینترنتی چراغ خیابانی smd
چراغ خیابانی SMD

چراغ های خیابانی به طور کلی باید بتوانند توزیع نور را به صورت مناسب انجام دهند. و منبع نور ترجیحا عمر طولانی داشته باشد و برای سال های سال نگهداری شود. پایین بودن هزینه، بازدهی نوری بالا، درخشنگی پایین و نور با کیفیت خوب و توانایی شروع عملیات عادی در یک محیط با درجه حرارت بسیار پایین و یا حفظ کیفیت نور و عملکرد مناسب در دماهای بالا ازجمله اولین ویژگی های لازم یک چراغ خیابانی می باشد.

 

فروش اینترنتی چراغ خیابانی تیر برق
چراغ خیابانی cob

از بهترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی می توان به گلنور، مازینور، صباترانس، شهاب پارس و… اشاره نمود. چراغ خیابانی مازینور بدلیل اینکه برند صادراتی و معروفتری می باشد از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما چراغ خیابانی گلنور هرچند که صادراتی می باشد اما از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد.

 

شرکت صباترانس نیز از بهترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی COB می باشد که توانسته بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است کهشرکت صباترانس بزرگترین تولید کننده پروژکتور LED در ایران می باشد.

 

همراهان عزیز چنانچه مایل به خرید انواع چراغ خیابانی می باشید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما جهت راهنمایی شما در انتخابی بهتر در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

چراغ خیابانی ال ای دی و گازی

این دو نوع چراغ رایجترین چراغ های بازارمی باشند و بخش عمده بازار را به خود اختصاص داده اند. نوع قدیمی چراغ های خیابانی چراغ خیابانی گازی می باشد که خود براساس نوع لامپ به سه دسته تقسیم می شود: چراغ خیابانی بخار سدیم، چراغ خیابانی بخار جیوه و چراغ خیابانی متال هالید.

از بهترین و پرفروش ترین چراغ خیابانی های موجود در بازار میتوان به چراغ خیابانی پارس و چراغ خیابانی گلنور اشاره نمود. چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد و لازم است تا متعلقات آن را تهیه نمایید.

مجوعه کلیدچی به فروش عمده متعلقات چراغ خیابانی پارس از جمله بالاست لامپ گازی، لامپ گازی، استارتر و… می پردازد. که همراهان عزیز میتوانند این محصولات را با نازلترین قیمت از این مجموعه تهیه نمایند.

چراغ خیابانی گلنور مدل کیهان
چراغ خیابانی گازی

چراغ خیابانی LED نیز نسل جدید چراغ های خیابانی می باشد. این چراغ خیز براساس نوع پخش نور و نحوه قرارگیری ال ای دی ها به دو دسته چراغ خیابانی SMD و چراغ خیابانی COB تقسیم می شود. بیشتر دولتمردان در کشورهای پیشرفته در خال برنامه ریزی برای جایگزینی این چراغ ها به جای چراغ خیابانی گازی می باشند.

 

می توان گفت که چراغ خیابانی LED به رهبر روشنایی و نورپردازی فضای بیرونی تبدیل شده است. ولی متاسفانه در ایران بدلیل سوءمدیریت استفاده از این چراغ ها بدلیل بالا بودن قیمت اولیه آن رواج زیادی ندارد.

 

هرچند که چراغ های ال ای دی در هنگام خرید از قیمت بالاتری از چراغ های گازی برخوردار می باشند، اما میزان مصرف برق، هزینه های تعمیر و نگه دار آن پایین تر می باشد و به علاوه طول عمر بسیار طولانی تری نسبت به چراغ های گازی دارند. درنتیجه نسبت به چراغ های گازی مقرون بصرفه تر می باشند.

 

ثبت سفارش

لاله زار تهران بزرگترین مرکز و بورس لوازم برقی و روشنایی در ایران می باشد. که در گذشته مشتریان مجبور بودند برای خرید به صورت حضوری به این بازار مراجعه کنند. این پروسه خیلی زمان بر بود و هزینه زیادی برای خریداران دربر داشت.

 

اما امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت بیشتر خرید و فروش های چراغ خیابانی و در کل بیشتر محصولات به صورت اینترنتی انجام می شود. در بازار لاله زار بزرگترین و معتبرترین برندهای ایران فعالیت دارند و می توان گفت قیمت ها در این بازار دست اول می باشد. درنتیجه مشتریان می توانند با خیال راحت خرید خود را از این بازار انجام دهند.

چراغ بزرگراهی
قیمت و فروش اینترنتی چراغ خیابانی به صورت عمده

مجموعه ما علاوه بر فروش چراغ خیابانی به فروش انواع سیم و کابل نیز می پردازد. که مشتریان می توانند نواع سیم و کابل برای پروژه ها را ا نازلترین قیمت از مجموعه کابلچی تهیه نمایند.

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: لیست قیمت سیم و کابل

 

و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید اینترنتی چراغ خیابانی و دریافت لیست قیمت عمده چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتظر تماس کارشناسان ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین و کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید