مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

طراحی چراغ خیابانی LED برای انواع راه ها | خرید بهترین چراغ مناسب شما

چراغ خیابانی LED

خیابان ها را به روشی ایمن تر، هوشمندانه تر و سبزتر (دوستدار محیط زیست) روشن کنید.

چراغ LED خیابانی کم مصرف ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل تامین روشنایی برای خیابان ها و معابر هستند. این چراغ خیابانی ها روشنایی، دوام و طول عمر بالاتری را در مقایسه با منابع نور سنتی (چراغ خیابانی گازی، فلورسنتی، رشته‌ای و…) ارائه می دهند. چراغ‌های خیابانی تولید مجموعه ما برای کارایی و پایداری بیشتر طراحی شده‌اند، خیابان‌ها را روشن می‌کنند و در عین حال مصرف انرژی و انتشار کربن را کاهش می‌دهند.

چراغ تایپ A

توزیع نوع A برای روشنایی، پیاده روها، مسیرهای باریک عالی است. در این نوع نورپردازی تابش نور در نزدیکی مرکز مسیر قرار می گیرد. این نوع نورپردازی نور کافی را برای مسیرهای کوچکتر فراهم می کند.

تایپ B

توزیع نوع B برای پیاده روهای عریض، روشنایی رمپ ها( مسیری که برای توقف اضطراری کامیون های ترمز بریده میباشد.) و جاده های ورودی و همچنین سایر مسیر های طولانی و باریک استفاده می شود. این نوع توزیع نور برای روشنایی مناطق بزرگتر (بزرگتر از پیاده رو) در نظر گرفته شده است و معمولاً این نوع چراغ خیابانی ها در نزدیکی کنار جاده قرار میگیرند.

خرید چراغ خیابانی با نازلترین قیمت از سایت کلیدچی
تایپ C

توزیع نوع C برای روشنایی معابر، مناطق عمومی پارکینگ و سایر مناطقی است که در آنها به نور بیشتری نیاز است. پایه نورپردازی نوع C باید در کنار راه قرار داده شود تا نور به سطح راه و بیرون پخش شود و سطح راه را کاملا روشن نماید کند. و سطح راه را پوشش میدهد.

انواع تابش نور چراغ های خیابانی | خرید چراغ خیابانی گلنور از کلیدچی
تایپ D

توزیع نوع D یک نور نیم دایره ای تولید می کند که برای نصب در کناره های ساختمان ها و دیوارها مناسب است. برای روشن کردن محیط پارکینگ ها بهتر است. شدت روشنایی نوع D در زوایای ۹۰ درجه تا ۲۷۰ درجه یکسان است.

تایپ E

 

نوع E یک توزیع دایره ای ایجاد می کند که در همه زوایا شدت یکسانی دارد. برای نصب در وسط جاده ، وسط بزرگراه ها و تقاطع ها در نظر گرفته شده است. همچنین برای روشنایی پارکینگ های مراکز تجاری بزرگ و همچنین مناطقی که نور کافی و یکنواخت لازم است در نظر گرفته شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید