مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کلید اتوماتیک کمپکت هیوندا

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کلید اتوماتیک کمپکت هیوندایکاربرد کلید اتوماتیک

سلام من ژینو حسینی هستم و قصد دارم در این مقاله کلید اتوماتیک کمپکت هیوندا و انواعش و همچنین بهترین مرکز خرید کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای رو به شما معرفی کنم.

کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای کلیدچی

در صنعت برق از کلیدهای قطع‌کننده جریان مختلفی استفاده می‌شود که کلید اتوماتیک یکی از این کلیدها میباشد. کلید اتوماتیک کلیدی می‌باشد که از آن برای محافظت از  دستگاه ها و ابزارهای برقی از جمله مدار برق و روشنایی ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی، سیم و کابل، تجهیزات صنعتی و… در برابر اضافه بار استفاده میشود. کلید های اولیه ابعاد و اندازه بزرگتری داشتند و به دلیل فشرده شدن و کوچک شدن به این بریکرها کلید اتوماتیک کمپکت گفته می شود. همچنین این کلید یکی از پرکاربردترین کلیدها در صنعت برق می‌باشد. لازم به ذکر است که استفاده از هر کدام از این کلیدها بستگی به کاربرد آن و نیاز ما دارد.

معرفی کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای

همانطور که در متن بالا گفته شد کلید اتوماتیک یک نوع بریکر قابل قطع زیر بار است که جهت حفاظت اتصال کوتاه و اضافه بار در موتورها و مصرف کننده های دیگر استفاده می شوند. کلید های اتوماتیک کمپکت از رنج ۱۶ الی ۱۶۰۰ آمپر ساخته می شوند. این کلید اتوماتیک ها در انواع تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل تولید می شوند. که از عمر بسیار بالاتر و قدرت قطع بالاتری نسبت به کلید های مینیاتوری و کلید های حرارتی برخوردار هستند.

کلید های اتوماتیک در دو نوع فیکس و قابل تنظیم ساخته می شوند. که کلید های اتوماتیک فیکس از لحاظ رنج جریان قابل حفاظت غیر قابل تنظیم هستند. ولی در نوع کلید های اتوماتیک قابل تنظیم، امکان تنظیم جریان از ۰,۶ یا ۰.۸ تا ۱ برابر جریان بار کامل وجود دارد. و لوازم جانبی از قبیل کنتاکت کمکی، رله شنت، رله آندر ولتاژ، کنتاکت تریپ، موتور دارا می باشد. کلید های اتوماتیک کمپکت هیوندای با ضریب اطمینان بالا و با کیفیت خوب بهمراه یکسال گارانتی عرضه می گردند.

 

کاربرد کلید اتوماتیک

  1. حفاظت از موتور ها یکی از اصلی ترین کاربرد های کلید اتوماتیک است.
  2. مورد استفاده در ورودی تمامی تابلو های برق جهت حفاظت تابلو در برابر آتش سوزی و به منظور بالا بردن امنیت تجهیزات داخل تابلو برق.
  3. محافظت کردن از وسایل و تجهیزات فشار ضعیف در بخش های اداری، تجاری، مسکونی و تمامی ساختمان های صنعتی
  4. استفاده در بسیاری از صنایع همچون صنایع سیمان، صنایع گاز، نفت، پتروشیمی و صنایع مخابرات به دلیل کاربرد های گوناگون و گسترده ای که دارد.
  5. تنها وسیله ای که جهت وارد کردن دستی یا ترانسفورماتور یا اتوماتیک ژنراتور به شبکه برای تقویت و ادامه یافتن کار آ و نیا انجام دادن تعمیرات دوره ای، می توان استفاده نمود کلید های اتوماتیک است.

 

 

مجموعه کلیدچی به پخش عمده محصولات برقی و روشنایی با نازلترین قیمت به سراسر کشور میپردازد. دفتر فروش مجموعه ما در لاله زار تهران واقع است و ارسال بار همه روزه از طریق باربری به سراسر کشور انجام می‌گردد.

از جمله محصولاتی که در مجموعه ما به فروش می‌رسد می‌توان به انواع ابزار و تجهیزات برق صنعتی، چراغ خیابانی، نورافکن، سیم و کابل، انواع کلید اتوماتیک و… اشاره نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید