مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کابل آلومینیومی مسین + ارسال رایگان تا باربری | کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل آلومینیومی چیست؟شرکت کابل مسینانواع کابل آلومینیومی:کابل آلومینیومی زمینی و کاربرد آن :کابل خودنگهدار و کاربرد آن :خرید کابل آلومینیومی مسین
خرید کابل آلومینیومی مسین

خرید کابل آلومینیومی مسین کابل آلومینیومی نوعی از انواع کابل‌ها می‌باشد که در سال‌های اخیر استفاده از آن گسترش پیدا کرده است. این نوع کابل به نوعی جایگزین کابل مسی شده است و این به دلیل افزایش روز به روز قیمت کابل مسی می‌باشد. من ژینو حسینی هستم و در این مقاله قصد دارم تا سیم و کابل آلومینیومی و  شرکت تولید کننده سیم و کابل مسین را به شما معرفی نمایم، پس در این مقاله با من همراه باشید.

 

خرید و قیمت <yoastmark class=

کابل آلومینیومی چیست؟

کابل آلومینیوم نوعی کابل قابل استفاده در مصارف الکتریکی است که به نوعی جایگزین کابل‌هایی از جنس مس شده است. این نوع کابل بیشتر در صنایع و توزیع برق استفاده می‌شود. با وجود آن که برخی دست‌اندرکاران صنعت برق در استفاده گسترده از کابل آلومینیوم تردید دارند همچنان با بالا رفتن قیمت مس، استفاده از فلز آلومینیوم و مزایای آن در صنعت جهان روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

کابل مجموعه‌ای از چند رشته فلزی رسانا می‌باشد که وظیفه انتقال برق و الکتریسیته را دارد. کابل آلومینیومی نیز کابلی می‌باشد که هادی درون آن از جنس آلومینیوم می‌باشد. از کابل آلومینیوم برای توزیع برق در ساختمان‌سازی، توزیع برق محلی و خطوط انتقال نیرو، استفاده می‌شود. این کابل‌ها جایگزین کابل‌ های با هادی مس شده‌اند و توانسته انو به خوبی از پس وظیفه خویش برآیند و نسبت به فلز مس هم ارزان‌تر هستند.

شرکت کابل مسین

شرکت کابل مسین (سهامی خاص) بیش از ربع قرن با بکار گیری تجربه علمی و عملی در صنعت کابل سازی فعالیت داشته. و یکی از وارد کنندگان و توزیع کنندگان مطرح مس و آلومینیوم در کشور می‌باشد. کارخانه شرکت کابل مسین در شهر کرج واقع شده و از نظر بعد مسافت یکی از نزدیکترین تولید کنندگان سیم و کابل به تهران می‌باشد.

شرکت کابل مسین با بهره گیری از تجربیات مدیران و کارشناسان متخصص خود در زمینه تولید سیم و کابل و نیز با استفاده از ماشین آلات مدرن و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته در زمینه تست مواد و محصولات و کنترل کیفیت توانسته است به کیفیت بالای محصولات دست پیدا کرده و با ظرفیت تولید ۹۰۰۰ تن مس و آلومینیوم در زمره بزرگترین تولید کنندگان کابل قرار گیرد.

 

قیمت کابل آلومینیومی خودنگهدار
کابل خودنگهدار

انواع کابل آلومینیومی:

کابل آلومینیومی دارای دو مدل کابل آلومینیوم زمینی و کابل آلومینیوم خودنگه‌دار میباشد. که این کابل ها دارای کاربرد و ویژگی های مختص خود میباشند.

کابل آلومینیومی زمینی و کاربرد آن :

کابل زمینی به انواعی از کابل می‌گویند که نصب ثابت دارند. این کابل‌های برق در کابل‌کشی در زیر زمین استفاده می‌شوند. کابل‌های زمینی طوری طراحی شده‌اند که حتما باید در مکان و محل‌هایی قرار بگیرند که تحرک زیادی برای کابل در آنجا وجود نداشته باشد. از آن‌ها در داخل زمین یا درون دیوارهای ساختمان استفاده می‌شود.

کابل خودنگهدار و کاربرد آن :

کابل خودنگه‌دار در مواردی که استفاده از خطوط با هادی‌های لخت هوایی منجر به بروز حوادث یا خطرات جانی می‌شود یا در زمانی که رعایت حریم خطوط برق و سایر نکات فنی و ایمنی شبکه برق مقدور نیست استفاده می‌شوند. از عمده‌ترین این موارد می‌توان به مسیرهایی اشاره کرد که عرض کمی دارد یا در آن‌ها موانعی از قبیل ردیف درختان یا چیزهایی از این دست وجود دارد.

 

خرید کابل آلومینیومی مسین

مسین یکی از بهترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران می‌باشد که از بهترین تولیدات این شرکت می‌توان به کابل آلومینیومی زمینی و کابل خود نگهدار مسین اشاره نمود. مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع محصولات روشنایی و برقی از جمله سیم و کابل، چراغ خیابانی، نورافکن، لامپ ال ای دی، پنل سقفی، پایه چراغ خیابانی و… اشاره نمود. مجموعه کلیدچی نمایندگی کابل مسین به فروش انواع کابل مسین با نازلترین قیمت ممکن به سراسر کشور میپردازد. همراهان عزیز جهت خرید کابل خودنگدار مسین و کابل زمینی مسین فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. عزیز چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد، از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاورین فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید