مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس بخار جیوه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت و خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس بخار جیوهمشخصات چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارسثبت سفارش
قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور

قیمت و خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس بخار جیوه

خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس یکی از انواع چراغ خیابانی می باشد. چراغ خیابانی پارس یکی از معروفترین های بازار داخلی می باشد. این چراغ ها تولیدی شرکت گلنور بزرگترین تولیدکننده چراغ خیابانی در ایران می باشد.

 

لازم به ذکر است که شرکت گلنور تولیدکننده پرفروش ترین چراغ خیابانی LED در ایران و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم روشنایی در منطقه می باشد.

مهم ترین ویژگی چراغ خیابانی پارس قیمت پایین آن نسبت به کیفیت بالای آن می باشد. که باعث شده با استقبال بینظیر مشتریان همراه شود. و به یکی از پرفروش ترین چراغ های خیابانی تبدیل شود.

 

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی پارس و قیمت چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس فرم مشاوره و فروشرا پر نمایید.

مشخصات چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس

 

چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد. که هم امکان قرار دادن لامپ گازی و هم امکان قرار دادن لامپ کم مصرف و ال ای دی در آن فراهم می باشد.

 

چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس با لامپ بخار جیوه روشن میگردد. در نتیجه رنگ نور آن سفید می باشد. این چراغ را میتوان در ارتفاع ۶ متری نصب کرد. و کاربرد آن بیشتر برای معابر محلی می باشد.

قیمت و خرید کله چراغ خیابانی پارس
قیمت چراغ خیابانی پارس

 

این چراغ به صورت قاب خالی تولید میگردد و تاییدیه اداره برق را ندارد. از اینرو بیشتر برای معابر روستایی و یا پروژه های شخصی که نیاز به تاییدیه اداره برق ندارد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس بدلیل اینکه به صورت قاب خالی می باشد، مشتریان می توانند براساس بودجه ای که در اختیار دارند اقدام به خرید و تعبیه کردن ترانس و استارتر و لامپ نمایند.

ثبت سفارش

مجموعه کلیدچی علاوه بر فروش عمده چراغ خیابانی به پخش متعلقات چراغ خیابانی نیز می پردازد. یعنی پخش عمده ترانس گازی، پخش عمده لامپ گازی و پخش عمده استارتر.

 

مجموعه ما در این زمینه ها با معتبرترین شرکت ها همکاری دارد. ازجمله شرکت آرش ترانس، شرکت ترانس راما، شرکت لامپ گازی پارس شهاب، شرکت لامپ گازی اسرام و… .

 

خرید چراغ خیابانی 125 وات پارس
پخش عمده چراغ خیابانی پارس

مشتریان عزیز می توانند این محصولات را نیز با نازلترین قیمت و گارانتی معتبر از سایت klidchi.com سفارش دهند. یکی دیگر از زمینه هایی که مجموعه ما در آن فعال می باشد، فروش عمده سیم و کابل می باشد.

 

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک کلیک نمایید: پخش عمده سیم و کابل

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی پارس و خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات پارس فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید