مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنور

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش، قیمت و خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنورمشخصات چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنورثبت سفارش
فروش عمده چراغ خیابانی پارس

پخش، قیمت و خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنور

خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنور-چراغ خیابانی ۱۲۵ وات از قدیمی ترین نوع چراغ  خیابانی های گازی می باشد. لامپ این چراغ خیابانی از نوع بخار جیوه می باشد. و با گذشت سالیان زیادی از ورود این چراغ به دنیای چراغ خیابانی ها هنوز مورد استفاده قرار می گیرد. از بهترین تولید کنندگان چراغ خیابانی ۱۲۵ بار در ایران می‌توان به شرکت گلنور اشاره نمود. در ادامه به معرفی این چراغ خیابانی و همچنین با معرفی شرکت گلنور خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

 

مجموعه ما به پخش عمده چراغ خیابانی ۱۲۵ وات شیوه با نازلترین قیمت به سراسر کشور می پردازد . همراهان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی بخار جیوه و همچنین خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.  مشاورین فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

قیمت چراغ خیابانی 125 وات گلنور
جهت دریافت قیمت عمده چراغ خیابانی لاکپشتی ۱۲۵ وات گلنور با ما در ارتباط باشید.

شرکت گلنور در سال ۱۳۷۲ با ۱۵ نفر پرسنل و در شهر اصفهان آغاز به کار نمود.  و با بکارگیری پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه ها و به کارگیری نیروی کار آموزش آموزش دیده و با تجربه موفق به تامین بخش بزرگ زیادی از نیاز بازار داخلی شد.  شرکت شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی در ایران و همچنین شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی در ایران و خاورمیانه میباشد . از جمله تولیدات این شرکت میتوان به انواع چراغ خیابانی گازی انواع چراغ خیابانی ال ای دی پروژکتور چراغ ضد گرد و غبار چراغ های صنعتی و غیره  در وات های متنوع اشاره نمود.

مشخصات چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنور

شرکت گلنور تحت عنوان دو برند تجاری و گل نور به تولید و عرضه چراغ خیابانی ۱۲۵ وات می‌پردازد. چراغ خیابانی ۱۲۵ وات گلنور مدل فروزان یکی از پرفروش ترین چراغ خیابانی های تولیدی این شرکت میباشد . این چهره به صورت کامل یعنی همراه با ترانس مسی استارتر فلزی وخازن تولید می گردد و دارای دو سال گارانتی میباشد. جنس بدنه چراغ فروزان از آلومینیوم دایکاست می باشد و دارای آی پی ۶۵ است. این چراغ دارای تایید اداره برق می باشد. و بیشتر برای مکان هایی از جمله خرید های شهرداری و معابر شهری که نیاز به تایید اداره برق می باشد مورد استفاده قرار می گیرد .

 

در خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد و خریداران می توانند بر اساس بودجه و نیاز خود اقدام به تجهیز کردن این چراغ ها نمایند. جنس بدنه چراغ پارس نیز از آلومینیوم دایکاست می باشد و دارای آی پی ۶۵ است. این چراغ تاییدیه اداره برق ندارد و بیشتر برای خرید های دهیاری و معابر روستایی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در متن بالا اشاره شد چراغ ۱۲۵ وات از نوع چراغ بخار جیوه می باشد و دارای رنگ نور سفید است .

 

 

خرید لامپ 15 وات بخار جیوه
پخش لامپ و چراغ خیابانی ۱۲۵ وات جیوه مارک گلنور

ثبت سفارش

چراغ خیابانی های گازی معمولا بدون لامپ تولید و عرضه می گردند و خریداران  هنگام خرید چراغ خیابانی گازی باید لامپ آن را به صورت جداگانه تهیه نمایند . از بهترین تولید کنندگان لامپ گازی در ایران میتوان به شرکت لامپ نور، شرکت پارس شهاب، شرکت اصرام و شرکت نور افشان اشاره نمود. مجموعه ما تمامی این مارک ها را در سبد فروش خود موجود دارد.

مشتریان عزیز جهت خرید انواع چراغ خیابانی و خرید چراغ خیابانی از ۱۲۵ وات گلنور  همچنین جهت خرید لامپ ۱۲۵ وات بخار جیوه فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

جهت خرید انواع سیم برق ساختمانی روی لینک کلیک نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید