مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پروژکتور ۵۰ وات صباترانس | ارسال فوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت صباترانستولیدات شرکت صباترانسخرید پروژکتور ۵۰ وات صباترانس
پروژکتور 50 وات صبا ترانس

خرید پروژکتور ۵۰ وات صباترانس | روشنایی و تامین آن در دنیای امروز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. نورافکن یکی از مهم ترین ابزارهای تامین روشنایی در دنیای امروز میباشد. از بهترین تولیدکنندگان نورافکن در ایران میتوان به شرکت گلنور، مازینور، صبا ترانس، شایان برق و… میباشد.

شرکت صبا ترانس از بهترین تولیدکنندگان نورافکن در ایران دارای تنوع محصول و تنوع وات و کیفیت بالای محصولات و قیمت بسیار مناسب می باشد. من دایانا احمدی هستم و در این مقاله قصد دارم به معرفی این شرکت و محصولات روشنایی صباترانس بپردازم. پس در این مقاله با من همراه باشید.

فروش عمده پروژکتور صبا ترانس
پروژکتور ۵۰ وات لانو

شرکت صباترانس

 روشنایی صبا ترانس با بیش از دو دهه سابقه، پیشرو در صنایع روشنایی کشور و تولید داخلی انواع وال‌واشر، پروژکتور، جت‌لایت و چراغ‌های خیابانی می‌باشد.

طی سال‌ها تجربه، علاوه بر تولید ترانس لامپ‌های گازی مانند هلیم، سدیم و جیوه، صبا ترانس اقدامات گسترده و درخور توجهی نیز در تولید انواع پروژکتورهای فوق کم مصرف  COB ،LED و SMD را رقم زده‌ ‌است.

گروه روشنایی صبا ترانس مفتخر است که با بهره‌گیری از کادری مجرب، آزموده، نیروهای متخصص خلاق و جوان کشور؛ توفیق یافته سهم قابل توجهی از بازار داخلی در زمینه تولید و ارائه طیف وسیعی از انواع پروژکتور را به خود اختصاص دهد.

قیمت پرژکتور ۵۰ وات صباترانس
پرژکتور ۵۰ وات صبا ترانس مدل IPAD SMD

تولیدات شرکت صباترانس

ازجمله تولیدات شرکت صباترانس میتوان به چراغ خیابانی ال ای دی، نورافکن ال ای دی و وال واشر اشاره نمود.

  • چراغ خیابانی سی او بی
  • چراغ خیابانی اس ام دی
  • پروژکتور لانو
  • پروژکتور لنزدار (بدنه سنگین)
  • نورافکن پنجره ای گرد و مربع
  • نورافکن IPAD SMD, IPAD COB, IPAD LED
  • وال واشر
  • نورافکن شیپوری
  • نورافکن سلولی
  • چراغ دفنی و…

این محصولات دارای تنوع وات بسیار بالا از ۶ وات تا ۲۰۰۰ وات می باشدو جهت دریافت لیست محصولات روشنایی صباترانس و دریافت لیست قیمت صباترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

پرژکتور ۵۰ وات صبا مدل تخت SMD

خرید پروژکتور ۵۰ وات صباترانس

مجموعه کابلچی یکی از بزرگترین پخش کنندگان محصولات روشنایی و برقی در بستر اینترنت می‌باشد. این مجموعه به پخش عمده انواع محصولات روشنایی و برقی از جمله چراغ پارکی، چراغ خیابانی، سیم و کابل، کلید اتوماتیک، کنتاکتور، انواع المان نوری، نورافکن، برج نوری، پایه چراغ خیابانی، وال واشر، لامپ ال ای دی، لامپ گازی، ترانس گازی و غیره به سراسر کشور می‌باشد. ارسال از طریق باربری و همه روزه انجام می‌گردد.

مجموعه کابلچی نمایندگی فعال شرکت ماهان کابل امیر می‌باشد، که به پخش محصولات این شرکت با نازل‌ترین قیمت به سراسر کشور میپردازد. همراهان گرامی جهت خرید محصولات ماهان کابل امیر از جمله خرید کابل خودنگهدار ماهان کابل امیر و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. اما چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید