مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پروژکتور روشنایی محوطه | نورافکن-کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نورافکن های گازی و LEDبهترین برندهای نورافکن در ایرانخرید پروژکتور روشنایی محوطه
خرید پروژکتور روشنایی محوطه

-خرید پروژکتور روشنایی محوطه-نورافکن چیست؟ نورافکن که به آن روشنایی انداز نیز گفته می شود نوعی چراغ تامین کننده روشنایی می باشد که از آن برای تامین روشنایی محوطه های بزرگ، پل ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، سالن های کارخانه ها و سوله ها، سالن های تئاتر، بر روی برج های نوری و غیره استفاده می شود.

 

نورافکن به آن پروژکتور نیز گفته می شود انواع مختلفی دارد و نام گذاری آن بر اساس نوع لامپ به کار رفته در این چراغ ها می باشد. به طور مثال پروژکتور های بخار سدیم در آن لامپ بخار سدیم به کار رفته است، پروژکتور جیوه، در آن لامپ بخار جیوه به کار رفته است، پروژکتور های ال ای دی در آن لامپ های ال ای دی به کار رفته است.

 

پروژکتور 100 وات گلنور
پروژکتور گلنور

 

تفاوت نورافکن های گازی و LED

پروژکتور های گازی نسبت به پروژکتور های ال ای دی از مصرف انرژی بالاتری برخوردار می باشند. و لامپ این چراغ ها طی مدت زمانی دچار افت نور می شود و در هنگام روشن کردن پروژکتور های گازی کمی زمان برای روشن شدن لامپ نیاز هست. در حالی که پروژکتور های ‏led دارای این مشکلات نیستند اگرچه در وهله اول قیمت پروژکتور های ال ای دی از پروژکتور های گازی بالاتر می باشد اما با مصرف انرژی پایین تر و اینکه دچار افت نور در طی زمانی نمی شود و هزینه تعمیر و نگهداری پایینتر برای مشتریان مقرون بصرفه تر می باشد.

همچنین نورافکن های LED در دو نوع COB و SMD تولید و به بازار عرضه می گردند. که هر کدام نور را به نحو خاصی منتشر میکنند. لامپ SMD نور یکنواخت تری را منتشر می کند، درحالیکه لامپ COB، نوری متمرکز و موضعی را انتشار می دهد. لامپ های SMD برخلاف COB، توانایی ایجاد رنگ نور متنوع با استفاده از تنظیم سطح خروجی دیودها را دارند، درحالیکه لامپ های COB قادر به تولید یک رنگ هستند. ویژگی که در نورافکن های گازی وجود ندارد.

قیمت پروزکتور COB صباترانس
پروژکتور COB صباترانس

بهترین برندهای نورافکن در ایران

در ایران شرکت های زیادی به تولید محصولات روشنایی با بهترین کیفیت می پردازند. که از جمله محبوبترین و پرفروشترین نورافکن های ایران می توان به صباترانس، گلنور، مازی نور، ایران زمین، شایان برق و… اشاره نمود.

شرکت صباترانس به صورت تخصصی به تولید نورافکن های ال ای دی میپردازد. که محصولات این شرکت از تنوع بسیار بالایی در توان، مدل و رنگ برخودار می باشد و همچنین محصولات صباترانس دارای یک سال گارانتی اند.

شرکت گلنور نیز در چند مدل مختلف با توان ها و قیمت و کیفیت های متفاوت برای نیاز ها و بودجه های مختلف به تولید پروژکتور ال ای دی و گازی می پردازد. محصولات گازی گلنور دارای دو سال گارانتی اند. محصولات ال ای دی دارای ۳ سال و ۵ سال گارانتی اند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره نورافکن گلنور کلیک نمایید.

قیمت پروژکتور 50 وات P.G.T
نورافکن P.G.T

خرید پروژکتور روشنایی محوطه

مجموعه کلیدچی یکی از بزرگترین پخش کنندگان محصولات روشنایی و برقی در بستر اینترنت می‌باشد. این مجموعه به پخش عمده انواع محصولات روشنایی و برقی از جمله چراغ پارکی، چراغ خیابانی، سیم و کابل، کلید اتوماتیک، کنتاکتور، انواع المان نوری، نورافکن، برج نوری، پایه چراغ خیابانی، وال واشر، لامپ ال ای دی، لامپ گازی، ترانس گازی و غیره به سراسر کشور می‌باشد. ارسال از طریق باربری و همه روزه انجام می‌گردد.

مجموعه کلیدچی نمایندگی فعال بهترین برندهای نورافکن می‌باشد، که به پخش این محصولات با نازل‌ترین قیمت به سراسر کشور میپردازد. همراهان گرامی جهت خرید انواع نورافکن از جمله خرید نورافکن گلنور و نورافکن صباترانس و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. اما چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید