مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ خیابانی لاکپشتی- پخش چراغ خیابانی در کلیدچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

 مشخصات، خرید و فروش چراغ خیابانی لاکپشتی پارسشماره موبایل: ۰۹۱۲۰۲۲۳۳۴۱فروش چراغ خیابانی لاکپشتیفعالیت مجموعه کلیدچیثبت سفارش در مجموعه کلیدچی

 مشخصات، خرید و فروش چراغ خیابانی لاکپشتی پارس

فروش چراغ خیابانی لاکپشتی-روشنایی و نور در تاریکی برای انسان متمدن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. چراغ خیابانی یکی از مهم ترین محصولات و ابزار جهت روشنایی معابر و خیابان ها می باشد.

چراغ خیابانی لاکپشتی مدل قدیمی چراغ خیابانی می باشد که هنوز در بازار مصرفی داخلی رواج بسیاری دارد.این نوع چراغ ها یا با لامپ های کم مصرف روشن می شوند و یا با لامپ های بخاری{ بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید} روشن می شوند.

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن به صورت تخصصی به سراسر کشور می پردازد. و سعی بر آن دار تا این اقلام را با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در ادامه به معرفی کامل چراغ های خیابانی لاکپشتی و مشخصات آنها به طور کامل خواهیم پرداخت.

ممشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات سدیم، دریافت لیست قیمت انواع چراغ خیابانی و هچنین خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات و خرید چراغ خیابانی لامپ کم مصرف خور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.چنانچه درخواست تان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۲۲۳۳۴۱

فروش عمده چراغ خیابانی لاکپشتی

فروش چراغ خیابانی لاکپشتی

همانطور که ذکر شد چراغ خیابانی لاک پشتی از مدل های قدیمی و رایج در بازار می باشد. چراغ خیابانی ال ای دی ها نسل جدید چراغ خیابانی ها می باشند،این چراغ ها ویژگی های منحصربفردی دارند. روز بروز استفاده از این چراغ ها بیشتر و رایجتر می شود. اما چراغ خیابانی لاکپشتی در حال حاظر بیشترین موارد استفاده را دارد.

در بازار داخلی سه برند گلنور، پارس و مازینور بخش عمده خرید و فروش چراغ خیابانی را به خود اختصاص داده اند. و می توان گفت بهترین و معتبرترین برند های بازار می باشند.چراغ خیابانی پارس تولیدی شرکت گلنور می باشد، اما تحت نام تجاری پارس.

چراغ خیابانی تولیدی این شرکت ها از تنوع بالایی برخورار می باشد. تولیدی این شرکت ها شامل چند چراغ با قیمت های متفاوت است. تا مشتریان عزیز بسته به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارند، اقدام به خرید نمایند.البته لازم به ذکر است که هم مازینور و هم گلنور علاوه بر چراغ خیابانی لاکپشتی محصولات دیگری از جمله آنها می توان به این موارد اشاره نمود: پنل، چراغ خیابانانی led، پروژکتور led، پروژکتور گازی، چراغ صنعتی و…

مشتریان عزیز جهت دریافت کاتالوگ محصولات مازینور، کاتالوگ محصولات گلنور و همچنین دریافت لیست قیمت محصولات گلنور و لیست قیمت محصولات مازینور فرم مشاوره و فروش ذیل را پر نمایید و منتطر ارتباط مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

مشاوره و فروش

 

فعالیت مجموعه کلیدچی

مجموعه ما در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در بازار لاله زار تهران به صورت پخش عمده انواع لامپ و ریسه آغاز نمود. در ابتدا به صورت سنتی و آفلاین فعالیت داشت. در سال ۱۳۹۶ با ایجاد سایت های اینترنتی فعالیت خود را به صورت آنلاین نیز آغاز نمود تا هرچه بیشتر و بهتر در خدمت عزیزانی باشد که خرید به صورت حضوری برایشان یا سخت می باشد و یا میسر نمی باشد.فروش چراغ خیابانی لاکپشتی

بازار لاله زار تهران بزرگترین بورس لوازم برقی در ایران می باشد. در این بازار بهترین و معتبرترین برنهای بازار فعالیت دارند و طبیعتا قیمت این محصولات در این بازار، در بیشتر اوقات از سراسر کشور، پایین تر می باشد.در گذشته بسیاری از عزیزانی که در شهرستان ساکن بودند جهت خرید اقلام مورد نیاز خود، مجبور بودند کیلومترها مسافت را طی نمایند. که هم زمان زیادی لازم داشت و هم هزینه بالایی در بر داشت.

مجموعه کلیدچی به صورت حضوری و غیرحضوری درخدمت مشتریان عزیز می باشد و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.در حال حاضر مجموعه ما به پخش انواع چراغ خیابانی ال ای دی، پخش عمده پروژکتور ال ای دی، پخش عمده چراغ خیابانی و متعلقات آن و همچنین انواع سیم و کابل تحت برند کابلچی می پردازد.

جهت خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده روی لینک روبرو کلیک نمایید:خرید سیم و کابل

جهت خرید چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش داخل سایت را پر نمایید.

 

 

پخش چراغ خیابانی

 

ثبت سفارش در مجموعه کلیدچی

همانطور که در متن بالا ذکر شد چراغ خیابانی یکی از مبلمان شهری می باشد و بیشتر شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکاران اقدام به خرید این محصول می نمایند.و گاهی اوقات افراد برای ملک شخصی و باغ خود نیز اقدام به خرید می نمایند.

یکی از دغدغه های این عزیزان خرید این محصولات با نازلترین قیمت می باشد. مجموعه کلیدچی حدود یک دهه می باشد که در بازار لاله زار فعالیت دارد. و با این برندها به صورت مستقیم همکاری دارد. سعی همکاران ما در مجموعه کلیدچی بر این می باشد که این چراغ ها را با نازلترین قیمت ممکن برای این عزیزان فراهم نماید.

مشاورین و کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین می باشند.مشتریان عزیز می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری اقدام به خرید نمایند. ارسال بار از طریق باربری به سراسر کشور میسر می باشد.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی لاکپشتی، قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات لاکپشتی، خرید چراغ خیابانی ۱۲۵ وات لاکپشتی و همچنین خرید چراغ خیابانی ۲۵۰ وات سدیم فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد، از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید