مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لامپ بخار جیوه | خرید عمده لامپ گازی پارس شهاب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات، قیمت و خرید لامپ بخار جیوه پارس شهابویژگی لامپ های بخار جیوهنحوه ثبت سفارش
پخش لامپ بخار جیوه

مشخصات، قیمت و خرید لامپ بخار جیوه پارس شهاب

لامپ بخار جیوه یکی از انواع لامپ های تخلیه گازی می باشد. که بیشتر برای تامین روشنایی بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر استفاده این نوع لامپ در چراغ های خیابانی می باشد.

قیمت این نوع لامپ در مقایسه با دیگر لامپ های گازی بسیار پایینتر می باشد. به طوری که قیمت این لامپ ها کمتر از نصف لامپ های متال هالید و بخار سدیم می باشد.

 

خرید عمده لامپ گازی پارس شهاب
پخش عمده لامپ گازی پارس شهاب

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع لامپ های گازی از جمله جیوه و جیوه مستقیم به سراسر کشور می پردازد. در این زمینه با یکی از بهترین برندهای بازار یعنی برند پارس شهاب نیز همکاری دارد.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب، خرید لامپ ۱۲۵ وات جیوه و قیمت لامپ ۲۵۰ وات جیوه پارس شهاب فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

ویژگی لامپ های بخار جیوه

این لامپ نوعی لامپ تخلیه در گاز است. لامپ‌های جیوه ای دارای بهرهٔ نوری بالاتری نسبت به لامپ‌های رشته‌ای، در حدود ۶۵ لومن بر وات، هستند. در این لامپ‌ها با عبور جریان الکتریکی از درون بخار جیوه نور تولید می‌شود.

از مهم ترین ویژگی لامپ های جیوه، بازده نوری خوب و طول عمر بالا میباشد. که باعث شده تا یکی از مقرون به صرفه ترین انواع لامپها برای تامین روشنایی بیرونی باشد.

 

پخش عمده لامپ بخار جیوه
فروش عمده لامپ گازی پارس شهاب

با توجه به رنگ نور مناسب، لامپ بخار جیوه برای تامین روشنایی بیرونی نظیر پارکها، پیاده رو ها، تامین روشنایی سالنهای کارخانه و هر مکانی که تعویض لامپ دارای هزینه و مشکلات فراوان است، بسیار مناسب میباشد.

 

نحوه ثبت سفارش

مشتریان عزیز می توانند انواع لامپ گازی را از این سایت و یا دیگر سایت های معتبر تهیه نمایند. و همچنین بازار لاله زار تهران بزرگترین بورس لوازم روشنایی و برق صنعتی در ایران می باشد که مشتریان می توانند خرید خود را از این بازار انجام دهند.

مجموعه کلیدچی نیز در این بازار فعالیت دارد و سعی دارد تا بهترین و معتبر ترین برندها را با نازلترین قیمت ها برای شما عزیزان فراهم نماید. همچنین امکان ثبت سفارش هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری میسر می باشد. و ارسال بار نیز به سراسر کشور انجام می شود.

 

 

لامپ بخار جیوه
لامپ بخار جیوه ۱۲۵ وات نور

علاوه بر پخش عمده انواع چراغ خیابانی گازی و پخش عمده چراغ خیابانی ال ای دی پخش عمده انواع سیم و کابل یکی دیگر از زمینه های فعالیت مجموعه کلیدچی می باشد.

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک کنید: ارزانترین قیمت سیم و کابل

مشتریان عزیز کابلچی جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین خرید عمده لامپ بخار جیوه فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید