مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چراغ لاکپشتی-تحویل فوری و ضمانت اصالت کالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

 خرید و پخش عمده چراغ خیابانی لاکپشتی با نازلترین قیمتمشخصات چراغ خیابانی لاکپشتیمتعلقات چراغ لاکپشتیچراغ خیابانی لاکپشتی را از کجا به صورت عمده بخریم؟
خرید چراغ خیابانی قدیمی

 خرید و پخش عمده چراغ خیابانی لاکپشتی با نازلترین قیمت

خرید عمده چراغ لاکپشتی- چراغ لاکپشتی یکی از قدیمی ترین چراغ هایی می باشد که در ایران برای روشنایی معابر از آن استفاده می شود. این چراغ ها دو نوع دارند. ۱٫ چراغ خیابانی لاکپشتی گازی ۲٫ چراغ خیابانی لاکپشتی لامپ کم مصرف خور . که ظاهر هر دو چراغ یکی است اما متعلقات آنها متفاوت می باشد.

چراغ های گازی خود سه نوع می باشند. چراغ خیابانی بخار سدیم، چراغ خیابانی بخار جیوه و چراغ خیابانی بخار هلیوم. بارز ترین تفاوت این چراغ ها نوع گاز داخل لامپ آنها و رنگ نوری که در هنگام روشن بودن از آنها ساطع می شود، می باشد.

رنگ نور ساطع شده از لامپ سدیم رنگ زرد می باشد.  اما رنگ نور ساطع شده از لامپ بخار جیوه رنگ سفید می باشد. این لامپ ها و چراغ ها در موارد دیگری همچون کاربرد، مدت زمان مورد نیاز برای گرم شدن و رسیدن به حداکثر نور تفاوت دارند. که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب چراغ مورد نیاز خود. دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی لاکپشتی، لیست قیمت چراغ خیابانی گلنور، لیست قیمت چراغ خیابانی پارس و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش موجود در سایت را پر نمایید. و منتظر تماس کارشناسان ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

 

فروش عمده چراغ خیابانی لاکپشتیلاکپشتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات چراغ خیابانی لاکپشتی

در بازار داخلی ایران در زمنه تولید چراغ خیابانی لاکپشتی سه برند گلنور، پارس و مازینور بخش عمده بازار را در اختیار خود دارند. برند گلنور و پارس هر دو تولید شرکت گلنور می باشند.

چراغ خیابانی گازی دارای تنوع بالایی در توان های مورد نیاز مصرف کنندگان می باشد. که شامل ۳۵w، ۵۰w، ۷۰w، ۱۲۵w، ۱۵۰w، ۲۵۰w  ۴۰۰ وات می باشد. و البته لازم یه ذکر می باشد که چراغ خیابانی لامپ کم مصرف خور نیز قابلیت استفاده تا لامپ ۸۵ وات کم مصرف و ۱۰۰ وات ال ای دی را دارد.

برند تجاری پارس از برندهای مقرون بصرفه بازار دارای دو نوع چراغ می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. چراغ خیابانی لامپ کم مصرف خور فقط تحت برند تجاری پارس تولید می شود. و از قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این چراغ خیابانی لامپ کم مصرف خور مارک پارس دارای دو سایز کوچک و بزرگ می باشد. که می توان در سایز کوچک لامپ کم مصرف تا ۶۰ وات و لامپ ال ای دی تا ۵۰ وات قرار داد.در سایز بزر هم در کادر بالا ذکر شده است. خرید عمده چراغ لاکپشتی

مدل دیگر چراغ خیابانی پارس نیز دارای دو سایز می باشد. سایز کوچک برای چراغ خیابانی ۵۰ وات سدیم و متال هالید، ۷۰ وات سدیم و متال هالید و ۱۲۵ وات جیوه مناسب می باشد. سایز بزرگ آن برای ۱۵۰ وات، ۲۵۰ وات و ۴۰۰ وات جیوه، سدیم و متال هالید مناسب می باشد.

مشاوره و فروش

متعلقات چراغ لاکپشتی

چه چراغ خیابانی کامل، چه کله چراغ خیابانی برای تکمبل نیاز به متعلقاتی دارند. تراس، استارتر، لامپ، دستک، پیچ برای اتصال دستک به تیر برق و… از متعلقات چراغ خیابانی می باشند. مشتریان می توانند این قطعات را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند و با توجه به نیازی که دارند می توانند این قطعات را تهیه نمایند.

مجموعه کلیدچی علاوه بر فروش چراغ خیابانی، این قطعات را نیز به مشتریان عرضه می دارد. در بازار لاله زار دو مارک ترانس راما و آرش ترانس از بهترین و معتبر ترین ترانس های بازار می باشند. لامپ های گازی مارک پارس شهاب، نور و نورافشان نیز از معتبر ترین های بازار ایران می باشد.

و در مورد دستک و پیچ ها نیز مجموعه ما سعی دارد تا باکیفیت ترین اجناس را به مشتریان ارائه دهد. و همچنین مجموعه ما سعی دارد تا ایت برندهای معتبر را  با نازلترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه دهد. جهت خرید انواع چراغ خیابانی لاکپشتی از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

خرید عمده چراغ لاکپشتی

چراغ خیابانی لاکپشتی را از کجا به صورت عمده بخریم؟

سوالی که پیش می آید این است که چراغ خیابانی مورد نیاز خود را از کجا با نازلترین قیمت تهیه نماییم؟ همانطور که در متن بالا ذکر شد، مجموعه ما سعی دارد تا معتبرترین برندهای بازار را با نازلترین قیمت برای مشتریان عزیز مهیا نماید.مشتریان عزیز می توانند قیمتی که مجموعه ما به آنها اراِئه می دهد را با قیمت دیگر همکاران مقایسه نمایند و بعد از اطمینان از پایین بودن قیمت اقدام به خرید نمایند.

مشاورین فروش ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان می باشند. مشتریان عزیز می توانند به صورت غیرحضوری اقدام  به دریافت قیمت عمده انواع محصولات مورد نیاز خود نمایند. و همچنین می توانند هم به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید نمایند. ارسال بار نیز از طریق باربری انجام می شود.

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت لیست قیمت انواع چراغ خیابانی و قیمت متعلقات چراغ خیابانی فرم ماوره و فروش داخل سایت را پر نمایی و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید